Part1:pertemuan yg x disengajakan

33 2 0
                                    


"Ko ni pun sombong sangat.Xde aty peruk betul.Ce ko ambil je bekal tu, sian aq tengok tyuzu tu penat masak tuk ko."popek Zack."Aq bukan mcm ko cepat cair,playboy pulak tu.Lagi pun rimas la aq nk layan pompuan cam tu." "Abis ko nk pompuan cam ne?ke?!Ops!!jgn kata ko X minat pompuan!!"kata Zack lalu menjarakkan dirinya dari Suhan.Dengan pantas,Suhan menarik baju Zack lalu mengetuk kepala Zack."Oii aq normal la.Mmg la muka aq ni jambu ala-ala korea,tpi tetap selera aq kata pompuan.Cuma drg ii tu bukan ciri ii wanita yg aq suka.Kalau boleh biar aq yg luahkan ni x,cam pompuan murahan tahu."kata Suhan memandang Zack.

~Malang tidak berbau~

*pad...pad..pad..*(cawan coffee terjatuh)
"Harghh panas?!"kata Suhan mengelap dadanya yg terkena coffee...
Lantas matanya memandang ke arah penjenayah yg menumpahkan coffee di bajunya....

"Ko rupanya!?"kata Suhan kpd Kin.Zack membantu Suhan mengelap coffee dibajunya.Manakala Kin diam dan dia bertenggung mengambil cawan coffee itu."Ishh,penat aq beratur nk beli coffee,dgn harga RM2.50.Tambahan subjek math yg dh mula comfore kena cubit dgn cikgu Su.Erm!!"Kin bercakap dgn cawan kosang itu."Oii ko mmg x rasa bersalah ke hah?!Cam ne baju aq ni dah kotor tau.Aishh?!"Popek Suhan."Balik cuci la pondan.Ni coffee aq ni dh xdpt balik.Lain kali jalan tengok depan ni x sembang dgn partner gay ko.Dh semak je."Kin pergi tanpa meminta maaf."Partner gay?!Dgn ko eeww.."kata Zack."Dh jgn layan la budak x up lagi."kata Suhan lalu ke kelas biologi.Seketika itu Kin didenda berdiri di depan kelas oleh cikgu Su kerana lambat 15 minit masuk kelas.

▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▧▨▨▨▨▨▨▨▨

POV SUHAN

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

pegawas sekolah vs pegawas PssWhere stories live. Discover now