Jiae meyimpan fonnya di dalam poket lalu pergi menolong emaknya di dapur.
"Omma,apa yg boleh jiae tolong?"Tanya Jiae.Pertanyaan itu diterima dengan senyuman.
"Ani,Jiae"Balas ommanya.
"Omma,betul ni?"Tanya jiae persis hairan dengan sikap ommanya pada hari ini.Biasanya,omma nya yg beria2 nak kan dia tolong ommanya buat kimchi.
"Jiae duduk sini"Panggil omma jiae persis menyuruhnya duduk di sebelahnya.Jiae pun duduk di sebelah ommanya.
"Jiae,omma bangga sangat dapat anak macam jiae.Jiae tahu tak?"Dengan nada sayu Omma jiae berkata.
"Waeyo omma?"Tanya jiae inginkan jawapan.
"Remaja lain semua sibuk dengan hal sendiri,macam abang kamu si leo tu.Dahlah tahun ni ujian kemasukan ke universiti...boleh lagi dia berfoya foya dengan gf dia.Haih apa nak jadi"Kata omma jiae.
"Omma,kita kena sabar dgn segala dugaan.Jiae janji jiae akan lulus ujian kemasukan university."Janji jiae."Pinky Promise?"Tambahnya lagi
Begitulah jiae,anak yatim yg amat menghargai ommanya.
¤¤¤
"Yoongi,apa dah jadi nie?"
"Taktahu omma,Appa tiba2 pengsan tadi"kata suga dengan sedikit tangisan
Flashback
"Yoongi,temankan appa jln2 nak"tanya tuan min.
"Appa,yoongi bukan bdk2"Blas suga.
"Yelah"pendek tuan min menjawab.
Apabila tuan min sampai di pintu...."Yoongi!"Jerit tuan min.
"Apa lagi??"Kata yoongi sambil berjalan ke pintu.Apabila sampai di pintu,Kelihatan tuan min telah pengsan.
"Appa...appa....appa!ppali ireona.Kajima.Mianhae appa"Nangis suga.
End flashback
Kelihatan doktor keluar dari bilik pembedahan.
"Doktor,macam mana dengan appa saya"Tanya yoongi.
"Encik,"
-Tbc-