Shock of my life.

37 1 0
                                    

POV YASMIN

Ik open mijn telefoon omdat ik mij verveel. Ik ga naar insta en typ in: @jeremyfrieser en ik zie zijn nieuwste foto. OMG, zo hot! Ik reageer met een stuk van 1000 hartjes ofzo. Ik was in een melige bui, dus via DM stuurde ik mijn telefoonnummer. *facepalm*. Vijf uur later, na het eten, ging ik me weer vervelen, en Netflix lag eruit, dus ja, dan maar weer op je telefoon hè? Na een paar keer gechat te hebben met mijn beste, kreeg ik een bericht van een onbekend nummer, iemand met een pf van Jer. Ik zei tegen Gert-Jan, mijn vriend, dat hij even moest wachten.

{Nu begint het gesprek vis WhatsApp}

06-49264291: Hoi!
U: Hoi, wie ben jij?
06-49264291: Wie denk je?
U: Uhh, Jeremy?
06-49264291: Dingdingding, door naar de volgende ronde!!!
U: OMGGGGGG! ECHT????!!!!! GAKDHDBDKDHSBDCMDJDHFH!!!! NAJAHSKSHDHJHDJDUEBJ!!!
Jeremyy💦🌺🙈💓: Sorry, ik spreek die taal niet. ;p
U: Dat heet ook wel: 'fangirls'. 😜
Jeremyy💦🌺🙈💓: Ahah, bestaat er ook fanboys?
U: Ja, dat gaat ongeveer zo: 'Jeremyjeremyjeremyjeremyjeremy'. *Nee Yasmin, gewoon niet*
Jeremyy💦🌺🙈💓: Lol, ik mag je wellllllll!
U: Fangirlende Yasmin: 'OMFGGGGGGG JNSNHSXFR JEREMYYYYYYYYY AAHAJSBSWMSHSNSJ!!!!
Jeremyy💦🌺🙈💓: Hey, ken je me bestfriend ook, naam begint met een L?
U: OMGGGGG LINKKKK TIJGER JONGEEEE, Maar, even de betweter uithangen want zijn naam begint met een M yk?
Jeremyy💦🌺🙈💓: *nummer van Link/Michael.*
                                           *nummer van Milan.*
  * nummer van Don.*
*nummer van Pascall.*
*nummer van Joost.*
*nummer van Enzo (F).*
*nummer van Enzo (K).*

Jeremyy💦🌺🙈💓: Ff in een groep zetten, brb.

First part! Dit is zeg maar een droom ofz. Ff dat je het weet, dat nummer is fk random, niet bellen xx. Zet in de reacties als je in het boek een rol wil en wie er nog meer in moet qua YT'er of BN'er. xx Ilona Mendes/Pot.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 17, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

WhatsApp ft. J.F & more.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu