Ej det skal du ikke sige Mella duskal da nok finne mange en dag tro du at jeg kan finne en Karo ja det kan du da tro Malle du er rigtig pæn, og smadder sød, og rejer rigtig god humor glem ikke det Vel Malle synes du godt nok det Karo
_______________________________________________Da pizzaerne var færdig. To vi dem med ind på mit værelse. For at se den film som Malle hader valgte (Top Gun). så imens vi sidder og spiser vores hjemmelavede pizza og ser Top Gun. så imens vi ser filmen. Fik Karo endnu en besked fra Martin. Hvor der står hvad hun lavet. Er det Martin igen Karo. Ja det er han er bar rigtig sød og kan også rigtig godt li at være sammen med ham og skrive sammen med ham. Er i ved at blive kærester var Karo. Det ved jeg ikke om vi er men ves det stod til mig var vi med garanti kærester nu.
Skal vi ikke sende en snap til ham var Karo. Jo det er da er rigtig god ide Malle. Så sender hun et selfie hvor hun har hunde øger, næse, tungen. Hvor der står er over ved min BFF (Malle). Så da vi nok var godt halvvejs i filmenen så kom begge vores mødre hjem. Hej sag de da de kom ind i huset og vi sag også hej og gik ud til dem. Har det været en god afslutning på skoleåret piger spurgte Mette om. Ja det har det og da vi prøvede at tage noget at det som 9 klasserne kaste med bliv vi faktisk ikke våde. Hvad har i så lavet efter i kom hjem spurgte min mor der hedder Josefine.
Vi har set dirty dancing og lavet pizza så er vi faktisk også i gang med at se top gun. "Når Når" det lyder godt nok som en hyggelig dag. Karo og Mette skulle sove hos os for vi alle 4 kunne tag til kampen samme i morgen. Jose og Mette så de på hinanden og sagde vi er godt nok trætte vi går nok ind og sover nu for at være udhvilet. Til kampen i morgen
Håber i kan lide dette kapitel og undskyld fordi det har taget så rigtig rigtig lang tid der komme helt sikke mange flere kapitel
YOU ARE READING
Rejsen (Drømmen) 2
FanfictionDen handler om to piger som her noget mødre som spiller håndbold i Danmark så blev de solgt til norsk håndbold det er der de møder Marcus&Martinus for første gang de komme til at være dress naboer de komme også lynhurtigt til at blive kærester og de...