"Senin kanın benim olacak.!" .....
Bunları söyleyen bi vampir,ama neden hepside benim peşimdeki?
Adım sesleri birçok kişinin olduğunu anlatıyordu.Elimi bıçağa götürdüm,Arkamda saklayarak odaya girmelerini bekledim.
Kapıyı açıp birden hepsi bi hızla içeriye doldular.beş vampir önümde bana gülerek anlaşılmayan bakışlar atıyorlardı.üçü kız ikisiyse erkek vampir.
İlk önce hangisi yaklaşırsa onuda bıçaklayacağımı düşünüyordumki,kızlardan biri hızla arkama geçip bıçağı elimden aldı.Aynı hızla yerine geri döndü.
"Hey yavaş ol tatlım bıçak çok sivri,biyerlerine girmesin?" Dedi bıçağı alan kız.(Melissa)
"Evet biliyorum sivri ve keskin olduğunu,o lanet kafalarınızı kesmeme yardım edecekti" korkmuyormuş gibi görünerek ama aslında gerçekten korkarak dedim bunları.
"Sana bişey söyleyeyimmi Michael? Öleceksin!!! " erkeklerden biri dedi(Dwane)
Duvarın otarafından gelen sesin ona ait olduğunu anladım.Hemen kendimi korkmuyor gibi göstererek konuşmaya başladım.
"Hey sen? En akıllıları olan sensin galiba.Şimdi kendine bi cümle seçip her zaman söyleyerek ne elde ediyorsun bilmiyorum ama,gerçekten çok iğrenç oluyor."
"Konuşmalarına dikkat et Michael daha tanımadığın biri hakkında böyle konuşamazsın.!" Kızlardan başkası dedi.(Remedy)
"Bana ne yapacağımı anlatma hakkını da kim verdi sana? Beş altı vampir savunmasız insanın evini basıp neler yaptığınıza bi bakın.Teker teker gelinde gününüzü göstereyim size lanet olasılar." Bağırarak söyledim.
"Dostum,senin artık bi çıkış yolun kaçıp pencereden atlayıp yere düşüp yaralanıp kanın akarak ortalıkta vampirlerin kaynayan bi kasabada yardım istemen.!" Dedi aralarından bir erkek.(Chilli)
"Hay aksi,ne yapacak şimdi bu Michael? Ölmeyi hak etmesede,yapıcak birşey yok." Dedi (Dwane)
Kızlardan biri hızla arkama geçerek,ellerimi tuttu.Çok güçlüydü,ellerimi sanki oraya betonlamışlardı.Çekip çıkaramıyordum.Ayağımla birşey yapmak istesemde , boşuna...Kız çok akıllı,çevik ve güçlüydü.
"Hadi Bitirin artık şu işi! " dedi arkamdaki kız. (Emily)
Erkelerden biri ileri çıkarak vampir dişlerini çıkardı,yavaş adımlarla bana doğru geliyordu.
Bir saat önce yaşadığım hisslere geri döndüm.Ölecektim. Hayatım yeni başlamışken ölecektim.Başlamadan bitecekti her şey.
Gözlerinin içine bakarak hala ondan korkmadığımı göstermek istedim.
Bi filmde görmüştğm,katil kurbanına yaklaşınca korkmadığını göstererek katili şaşırtıp,durdurmuştu.Öyle kalmış aklımda iŞte.
Ayaklarimida ellerimide tutan kız birden ellerimi hafifce buraktı.
O an düşünmeden yaklaşan erkeğe yumruk attım.Çokta hiss etmemiş gibiydi.Çünki hala gülüyor ve yaklaşıyordu.
Kız birdaha beni tuttu.Sonra her kes çıt çıkarmadan durdular.
Ayak sesleri gelmeye başladı.Bir kişiden fazla olduğu kesindi ama kaç kişi bilmiyorum.
Kapıdan,iri yarı bi erkekle genç güzel bi kız girdi.Arkasından Brayanın geldiğini görünce çok şaşırdım.Demek benim işimi arkadaşlarıyla birlikte bitirecekti.Lanet olsun insanin sonunun bi vampir tarafından ısırılıp gülünç bi halde olması çok kötüymüş.bilemiyorum nedense vampir tarafından öldürülmek bana ters geliyor gibiydi.Sanki her kesin içinde rezil olucakmışım gibi.Ama aslında beni her kes tanımaz,yada hiç bakmazlardı.
Her kes susuyordu gözlerinde bir sevinç,bir tebessüm vardı.Sanki benim kanımı içmek için sabırsızlanıyor ve seviniyorlardı.
Sessizliği Brayan bozdu.
"Michael? İşte sana söylediğim arkadaşlarım."gülerek söyledi
"Bu kadar eylence yeter arkadaşlar,Michael zaten yorgun ve şuan çok gergin.Öğrenmesi gereken şeyler var."
Bunu söyleyen sonda güzel kız ve Brayanla gelen iri yarılı adamdı.(İvan)"Michael? Bu kadar korkusuz olduğunu bilmiyordum dostum,özür dilerim.Arkadaşlarımla birlikte biraz şakalaşmayı severiz.Korkuttuysak Özür dileriz." Dedi Brayan.
"Hoşgeldin şakası gibi kabul et." Dedi gülerek bi elini havada oynatan çocuk.(Chilli)
"Tatlım,birdaha bıcakla oynama tamammı?Biryerlerini kesersin ve o zaman bi vampir kanının yoğun kokusundan dolayı sana saldırmak zOrunda kalır." Diyerek bıçağı duvardaki tablonun tahta çerçevesine fırlattı.Bunu yapan bıçağı benden alan kızdı.
"Sana bişey söyleyeyimmi Michael? Bana söylediklerinin hesabını bu şakadan kenarda ayrıca ödeyeceksin.Ben Dwane Hawkings." Elini uzatıp gülerek söyledi.
"Hadi artık konuşacak çok şey var,hazırlan aşağıda bekliyoruz Michael." söyleyerk her kes dışarı hareketi yaptı Brayan.
Çok şaşkındım.Ne yani şimdi?bukadar şey hepsi şakamıydı? Ama onlar gerçekten vampirlerdi.
Asında soğukkanlılığım varmış olaylara hiç uzak değildim gibi ama aslında çokta uzaktım.
Her şeyi anlasam bile kabullenemiyordum gibi.Belkide bi rüyadır.
Aşağı inip her kesle uzun uzun konuştum,tanıştım.Çok gerekli biri olduğumuda anladım.
Bu zamana kadar hiçte boşuna yalnız kalmamışım,.Bunlar olması gerekenlermiş.
Ailemse .... ahhh onlarıda anlatıcam.Biraz toparlanıyim. Hey bu şaka gerçekten beni korkuttu.
-----------------
Arkadaşlar,orada konuşulanları başka bi bölümde paylaşacağım.Bu yüzden neden hemen sahne geçişi oldu diye düşünmeyin. İyi okumalar .Teşekkürler!!!
------------------
Her şeyi anladıktan sonra her kesle aram iyiydi.Çünki hepsi çok samimi insanlardı.Yoksa Vampirlerdimi söylemeliydim?
Neyse
Michael olarak devam etmek zorken birde vampirlerin arasında tek insan Michael olarak devam edicektim.
orada duyduklarımdan sonra. Vampir olmayacağıma göre,sadece bana bir vampir öldürmek , kanımı içmek için salidıracaktı.
Arkadaşlarımsa beni koruyacaktı.Gerçek arkadaşlarım.
Hayatımda en yakın olacaklarım,Brayan ,Dwane, Chili,İvan,Melisa,Remedy,Emily ah vede güzeller güzeli Syeira gerçek arkadaşlarım...
Arkadaşlar uzun süre yazmadım değil,sadece hazırlayıp bekledim.Çok kişi okusun Merak etsin istiyorum.Bana bu konuda siz yardım edeceksiniz.
Okuyup beğenmeyi her konuda yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar iyi eğlenceler. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Gençler (2017)
Про вампировOnlar Durdurulamaz! Çünki Onlar......Vampir Gençler !