Intro

86 8 0
                                    

Yoongi

Hello! My name is Min Yoongi , im 22 years old. And im CEO dekat sini . And yah saya tinggal seorang dekat rumah saya , kadang tuh jin ada lah jgk datang tidur rumah saya . Itu pon kalau dia tak busy dia tidur dekat rumah saya . Eh haa jin tuh kawan rapat saya dan tersangat lah rapat . Saya ada appa sahaja , omma saya meninggal akibat kemalangan yang sangat mengerikan . Apa? Nak tahu macam mana omma saya boleh terlibat dalam kemalangan yang cukup mengerikan tuh? Okay saya cerita kan yea? Macam nie , omma saya nak pergi amik saya dekat tadika . Waktu tuh saya kecik lagi , umur saya waktu tuh baru 5 tahun . Omma selalu datang amik saya waktu tadika , sewaktu omma amik saya dekat tadika omma tak perasan ada lori besar datang dari arah belakang dan terlanggar omma sampai lah omma termasuk di bawah lori yang besar tuh . Bermaksud omma kena gilis lah , lebih kurang macam tuh . Sejak dari kejadian itu , saya takut dengan lori besar sebab ia mengingatkan saya tentang omma sewaktu omma kemalangan dulu . Haa faham semua? Okay next , em saya ada seorang maid . Cantik plus muda orangnya , appa yang cadangkan maid tuh untuk saya . Tapi yang tak boleh bla nya maid bukan satu tau? Tapi 5 orang , gila agaknya appa nie aigooo . Saya tak boleh nak bantah , so saya terima jela . Saya nie kadang busy dekat pejabat sampai kan saya selalu balik 2-3 pagi sebab sebok siap kan kerja dekat pejabat . Sampai kan makan pon saya tak ingat , itu yang appa cadangkan maid untuk saya tuh . Haa okay itu ajaa kot . Dah lah saya nak sambung buat kerja nie , annyeongg~~


Minji

Hello semua! Nama saya minji , Lee Minji . Berumur 21 years old . Nie saya nak bagitahu nie yang saya jadi maid kepada yoongi oppa . Tapi bukan saya seorang jea maid dekat rumah dia tuh , ada ramai lagi . Ada lagi 4 orang , tapi saya yang paling muda . Sebenarnya kalau korang semua nak tahu , saya nie assistant kepada appa yoongi tapi disebab kan appa yoongi risau tentang yoongi jadi appanya suruh saya menjadi maid kepada yoongi . No choice! Kalau tak terima tetap akan jadi jgk . Tapi kalau semua nak tahu , saya nie pemalu plus baik . Haa lebih kurang gitu lah , eh haa saya suka dekat yoongi oppa . Dia baik kadang tuh tapi disebabkan egonya tinggi melangit so dia jadi garang . Tak lah garang mana pon , dalam hati ada taman dia tuh . Aum! Nak gigit jea rasa , hahaha okay bye itu jea . Annyeongg~


Kim Seokjin

Hai guys! How are you? Eh speaking plk , hahaha . Okay let me introduce myself, my name Kim Seokjin . You guys can call me jin or nak familiar lagi boleh panggil oppa^^ Hahaha , kk back to the topic. Saya kawan rapat yoongi , saya dengan dia sama umur . And haa saya ada suka dekat maid yoongi , tapi itu lah cinta bertepuk sebelah tangan . Huhu , saya suka dia tapi dia suka dekat yoongi . Nasib lah saya nie tak gila sampai nak bunuh diri sebab minji tak suka dekat saya , hahaha don't worry im not like that okay? Haha okay itu aja kot , eh haa lupa saya nie kerja sekali dengan yoongi . Tapi dia CEO saya , saya nie orang suruhan dia jea . Huhu , okayy itu jea , annyeongg nak pergi sambung kerja duluan~


Kim Hyeri

Okay my name is Hyeri , Kim Hyeri . Im 21 years old . Same age with my bestie Minji^^ Haha , ecehh acah mat salih plk dah . Kk dah back to the topic , okay saya nie orang nya mulut becok , suka gosip jgk . And saya suka berahsia kalau saya ada suka sesiapa , and saya tak bagitahu minji yang saya ada suka someone. Haa orang tuh ialah jin oppa , uish! Jin oppa comel plua handsome plus tinggi plus ahhh!! Takleh nak cakap lah , tapi dia tuh dekat semua yeoja dia bagi pickup line , ee kita plk yang geram . Hahah , okayy itu jea . Takleh lelebih sebab kita bukan watak utama dalam nie pon , hehe okay bye~~

[S/U] Maid + YoongiWhere stories live. Discover now