thanks you !

1.5K 75 10
                                    

Tq tq ! Sebab sanggup baca cerita nafsu seorang namja !

58.4k korg ! . Author seronok walaupun bagi org lain sikit tapi bgi author memang banyak org baca ! . Terima kasih sanggup bagi sokongan untuk author . Haters² bagi author tak wujud pon ! 😒 .

Serta komen-komen korg author baca tapi ada masalah sikit bila nk reply chat komen korg semua 😢 . Author tetap baca semua komen² korg semua . Author pun tak tahu apa author merepek buat cerita macam nih 😂 .

Author pakai buat jer . Hahah author tak pro macam orang lain sampai beratus ribu semua tuh 😢 . Author buat apa yg author bleh bt saja .

komen korg setia author baca . Yg author tak bleh reply author nak mibta maaf byk ii 🙏 . Bkn author sengaja buat . Tapi ada masalah jgk wattpad author nih😒 . Geram tau geram ? 😌 .

Kadang-kadang author dah buat siap . Tgk-tgk esok hilang . Korg rasa ? Buat Panjang² tapi hilang macam tu jah . Author sabar je lah 😌 . Jadi betul² author akan berhenti buat part byuntae . Sebab ramai terangsang sgt jadi author berhenti . Kalau author ada mood byuntae author buat .

Exam author teruk sebab haters² lah ni . Nasib my omma appa tak tau . Kalau tahu fon author kena rampas . Jadi author tak boleh lah update . Sumpah author cakap author tak byun 100% sampai tahan gaban .

Just geli bila tulis hahah . Sebab tak pernah tulis perkataan byun² ni . Okay lah nanti kalau ada masa author update untuk korg semua !

Sekali author nak ucapkan terima kasih atas komen dan sokongan terhadap korg semua . Author tak pernah kecewa langsung . Dan author nak minta maaf lagi sekali tak dapat balas komen korg sebab masalah wattpada gila ni . Byebye !

NAFSU SEORANG NAMJA  (P.J.M) Where stories live. Discover now