Čaukooo :D
Jak se máte lidičky?!
Já titiž úplně nejlíp!
Anetka je totiž v Egyptě ❤💦
Dneska si dáme něco trošku netradičního.... A to takový "story time".
Rozhodla jsem se, že třeba párkrát do měaíce něco takového vydám ;)
Snad všichni chápete a jdeme na to :D
----------
Jak už jsem se zmiňovala, jsem právě teď v Egyptě.
Je to tady vážně skvělý! ❤
Jsem tady první den... Hned jak jsem přiletěla, ubytovala jsem se na skoro pět hvězdičkovém hotelu a šla na pláž, která je naprosto luxusní!
Moře je naprosto úžasné a všechno!
Tak jsem si tak lehla na pláži na lehátko, v uších sluchátka a opalovala jsem se.
Měla jsem oči zavřené a skoro jsem usínala... No a co se nestalo.
Někdo mi dal na oči ruce.
Já se vyděsila (na celou dovolenou jsem jela sama a tak mi neměl kdo tohle dělat :'D)
Vyděsila jsem se a ledovým čajem, který jsem držela v ruce, jsem polila toho, co mi dal ty ruce na oči.
Otočila jsem se, abych viděla toho útočníka :'D Kvůli kterému jsem přišla o úžasný leodvý čaj...
Byl to Takovy ten maličkatý liliputek s výrazem jsem největší drsňák.
Nedovedete si představit jak já se začala tlemit.
Chvíli na mě divně koukal ale pak začal mluvit.
Samozřejmě anglicky :D
Nejprve se zpetal jestli ně baví fotbal.
Odpověděla jsem, že ano.
Zeptal se, jestli si nechci zahrát a já popravdě odpověděla že ne, že bych ráda relaxovala.
Pak mi řekl že jsem VERY NICE :'D
A já ze slušnosti poděkovala.
Pak poukázal na moje oranžové plavku a ukázal mi jeho spodní prádlo, které byla taktéž oranžové.
Já jsem se tak chytla za hlavu :'D
Pak k němu přišel jeho kamarád a zapískal (takový to když někdo někoho balí a ten váš kámoš tak "povzbudivě" zapíská.
Obrátila jsem oči vsloup ale pak se usmála.
Zeptal se mě na jméno, věk atd.
Pak si ten jeho vysoký kamarád začal dělat srandu z toho liliputka a já se toho tolik nasmála.
Pak jsme si zahráli házenou ...
Upřímně byla a bude sranda... Ale ten můj čaj bude navždy v mém srdci💔
ČTEŠ
Slytherin Princess Diary
RandomNějaká HP fan-fikce? Ne.Omyl! Budou zde tagy :} Doporučení na knížky a spisovatele ^^ Informace :) Fakty :3 Nějaké ty vtipy :D Nějaké ty kecy o mém nudném životě :} A dalších spoustu skvělých věcí..... No něříkej,že tě to neláká :} Tak už klinki na...