-1- (KIYAFET)

1.9K 26 7
                                    

Selam,bu ilk bölüm.Burada okul kıyafetleri hakkında bilgi vermeyi düşündüm.Umarım sizin için yararlı olur.
***
Okuduğunuz okulun kendine özel bir forması var ise ve serbest giyinmenize fazlasıyla tepki geliyorsa kıyafetlerinize size ait olan küçük detaylar ekleyin.Bunu sadece kıyafet üstünde de düşünmeyin.Kolunuza taktığınız bir aksesuar sizi oldukça şık gösterebilir.Ben saat takmanızdan yanayım.Hem erkekler hem de kadınlar için oldukça şık ve işe yarar bir aksesuar.

Kızlar;okul eteğinizin boyunu önceden yaptırın.Okulda eteğinizi yukarıdan katlamak gibi bir hataya düşmeyin sakın.İnanın bana,önünün kısa arkasının uzun gözükmesi gibi orantısız etek kalıplarına girmek istemezsiniz.Eteğinizin boyu ise fazlasıyla uzun veya kısa olmamalı.Tam ölçüyü yakalayın.Arkadaşlarınıza uzunluğu ile öğretmenlerinize kısalığı ile batmayın.

Erkekler;okulunuzun üniformasında kravat varsa mükemmel.Biraz onu gevşetip çok güzel tarz olabilirsiniz.Ve gömleğinizi salık bırakın,üstüne de siyah deri bir ceket.Okula hazırsınız.

Okulunuz da üniforma zorunluluğu yoksa,siz seçilmiş kişilersiniz.Bunu çok abartmamak ve suistimal etmeyerek çok güzel kombinler çıkarabileceğinizi gösteriyor bu.

Kızlar;siyah bir jean ve kırmızı kareli bir gömlek.
(Şu an okuyorsan,yarına okuluna böyle bir kombinle git!) Tabii istersen.

Erkekler;düz siyah bir tişört
üstüne siyah deri ceket ve ne çok geniş ne çok dar olan bir pantolon sizin içinde çok hoş olabilir.
***
Multide olanlardan hangi kombin daha güzel sizce?
Soldan sağa;1,2,3,4,5

LİSE TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin