" Iy- iy- iyi " dediğim an bayıldım gözümü açınca şaşkın bakışlar ile bakıştığım kişi beni tam düşcekken tutmuş kişi olan Asya ablaydı
Asya abla biz den bir yaş daha büyük çok sevdiğimiz Korecan bir abaldır ( evet biz de Korecanız )
" Özge iyi misin ? " dedi Asya abla endişeli bir ses tonuyla
" Iyiyim Asya abla tuttuğun için saol " dedim ve hemen ayağa kalktım . O aradabi yerden bizi izliyen birini olduğunu fark edip kim olduğuna bakmaya çalıştım ama ışık sayesin de göremedim.
Tam o kişi kim diye bakmaya giderken zil çaldı ve kalabalık arasından kaçtı.
Ulaş " Galiba baya bi değişik insanlarsını kol tutmayla bayılınca ohooo " dedi ve bay mak beni sinir etti . Kafasına vurup " Saannaannee " diye bağırdım. 2 baş belasını gezdirir herkesle tanıştırırken öğle paydosuna kadar geldik.
" Hadi aşağıya inelim hem Beşerler de aşşağıdalar " diyen Pınar sayesinde aşşağıya indik . Saçmalama tabi ki okuldan kaçtık . Aslında hocayla çıktık ama bizi dışarıya salan hocadan habersiz.
Arkadan gelen sesle arkaya döndük ve canım arkadaşım Pelin olduğunu gördük. Pelin bence tam bad girl ama çok iyi bir insan yani yamuk yapmadıkça çok arkadaş canlısı. Yani biz gibi ama o bizden baya baya güçlü hem o iri yapılı da neyse.
Gittiğimiz yer tam belli olmadığından bir o yana bir bu uana gidip geri geldik ve ben artık tek bir yöne gitme teklifini sundum . A.101 e gittik sjsjsjsjs.
" Biri bana çilekli süt alsın ne oluurr " diye etrafta gezerken en son yarım elmam Almira bana aldı.Canım benim yaaaaaa .
Okula gittik ve bir sürü kişiye buluşarak sınıfa doğru yol aldım. Sınıfa girer girmez erkeklerin futbol toplarını fark ettim. Bunu gören ben durmaz . Hen bende oyuna katıldım tabii ki hoca gelene kadar . Erkekleri yenince hova geldiği için tam da yenmesekte onlar kendilerine yediremediler .
Teneffüs arasında her zaman ki gibi kantine gittik ve ben gene lolipop yedim sjsjsjs . Pınar kantin televizyon kumandasını aldı ve rasgele müzik kanallarını gezmeye başladı. Bilmediği bir şey de müzik kanalları ansızın bitiyo ve reklam kanalları çıkıyo.
Pınar rasgele kanal gezerken bi anda yarı çıplak kadınlar kanalını açtı. Beyinsiz kankam erkekli ortamda o televizyonu öyle bırakıp kaçtı.
º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º
Ponçik okuyanlar beğenmeyi ve yorum yapmadı unutmayınız iyi gecelerr ( saat 23:53 ondan iyi geceler )