Tylers pov.
"Tyler! Sta op anders kom je nog te laat voor je eerste dag in je nieuwe school"
Roept kelly
" jaja ik kom al !" Roep ik.
Ik kijk uit het raam,het is mooi weer ik pak mijn Zwarte T-shirt uit mijn kast en trek hem aan,ik pak mijn zwarte golf en trek hem ook aan.
Ik loop naar beneden.
" kun jij me brengen mama ? " vraag ik
" sorry schat vandaag zul je te voet moeten gaan "
Ik pak mijn tas en ga de deur uit, ik stop mijn oortjes in en luister naar muziek.
Halfverwegen de weg zie ik een paar jongens in de wagen voor het parkje staan,er zijn 3 jongens aan de auto ze kijken me aan." HEY! Jij kom is hier snotneus!" Roept een van de jongens,
Ik probeer ze te negeren en stop m'n oortjes terug in en loop dnel de school binnen. Ik bots tegen iemand aan " a-ah uhm.. m s-sorry h-het was nie-" "Het is al goed,ik ben Mark en jij bent blijkbaar nieuw ?" Zegt Mark
"Uhm..ja ik ben Tyler.." zeg ik terwijl ik naar de grond staar.
"Oke ik help je wel de school te verkennen,mag ik je vakkenlijst is zien? " vraagt Mark
"Uhm j-ja hoor.." antwoord ik stil en geef hem het briefje af.
"Hey wij hebbe de eerste 2uur de zelde vakken " zegt Mark blij
TRINGG TRINGG TRINGGG
De bel is gegaan
"Kom volg mij " ik en Mark lopen de klas in " Mevrouw.Hall dit is Tyler de nieuweling " zegt Mark
" Ahh hallo Tyler , kom maar vanvpor staan en vertel wat over je eigen"
Zegt Mvr.Hall
Ik ga naar voren" Uhm..hal-lo i-ik ben T-Tyler Joseph en ben n-nieuw hier op school" zeg ik terwijl ik naar mijn arm staar.
"Is goed Tyler ga maar ...Ah bij Joshua zitten, de jongen met blauw haar "
Ik ging rustig naar de plaats waar Joshua zat en ging naast hem zitten
"Hey ik ben Josh " zegt de jongen en staakt zn hamd uit " i-ik ben Tyler " zegt ik en schud zijn hand.
Ik voel dat iemand een propje naar mij toe gooide ik keek om maar zag niemand ik keek Joshua aan em die keek om en zag dat Brendon bweer een propje naar mij gooide dus Josh gooide het propje op de grond.
"BRENDON STOP ! " roept Josh
" hahahah ga je de nieuweling verdedigen ,mietje!!" Zei Brendon
Ik keek naar de grond en toen trug naar Josh. Brendon stond op en gaf mij en klap tegen m'n hoofd,Josh stond op en mepte Brendon tegen de grond aan in z'n gezicht. "Kom Tyler we gaan hier weg ! " zei Josh loud.
Ik volgde hem "g-gaat het..? " vroeg ik stil "j-je m-moest het n-niet doen v-voor mij je hebt een b-bloedneus.."
"Nee Brendon deed stom en moest je niet slaan tegen je hoofd "-TIME SKIPPED-
School was gedaan en ik ging opweg naar huis,todat ik tegen iemand aan botste "s-sorry.." zeg ik stil. " AHH HIER JOSH Z'N NIEUWE VRIENDJE ! " het was Brendon waar ik tegen aan loopte. Ik keek omlaag en wouw gewoon door lopen todat Brenon me in de hoek meenam en me tege de miir smeet " AWWW!!" Roep ik terwijl ik moet huilen
"GA JE HUILEN !? HAHAA WAT EEN MIETJE !" Riep hij en sloeg in mijn gezicht,in mijn buik met zijn knie en tegen mijn hoofd "DA VERDIEN JE SUKKEL!" Riep hij en liep weg.
Ik stond huilend op en veegde mijn tranen weg en liep meteen naar huis.
Ik doe de deur open en zie dat mijn Mama en Papa ruzie hebben, m'n vader sloeg m'n mama in haar gezicht. Ik liet alles vallen en liep naar binne "WTF DOE JE NU !! WAAROM SLA JE HAAR !!WAT IS ER MIS MET JOU!" En voor dat ik het wist sloeg hij me hard tegen mijn hoofd en gezicht."BEMOEI U NIET MET ALLES ! GA NAAR U KAMER IK KOM SEVES TERUG NAAR U !" Ik stond op en verdedigden mij Ma "GA WEG UIT DIT HUIS ROT OP WIJ HEBBE U NIET NODIG !" Riep ik en kreeg weer slaag in mijn gezicht ik viel op de grond en stoote mijn hoofd tegen de tafel. "CHRIS WAT HEB JE GEDAAN! GA WEG !!" Riep mijn Ma en Chris liep de deur uit "JULLIE ZIJN NOG NIET VAN MIJ AF ! Riep hij.
YOU ARE READING
Why me !?
FanfictionTyler is een nieuwe jongen op school en wordt gepest door Bredon maar op een dag krijgen zijn ouders ruzie en..(lees maar en stem 😏❤️)