Oamenii lui Jesus
- Futui!
- Shannon iar injuri, ce ti-am zis eu despre injurat in casa mea?
- Tata, nu am chef sa ma cert cu tine, sunt adult stii? Pot sa fac ce vreau!
- Nu conteaza, cand vi aici in vizita trebuie sa te comporti respecutuos. Si ce sunt cu hainele tale? Arati oribil!
Barbatul si-a aruncat parerea mizerabila fix in fata mea, iar eu nu am de gand sa i-o iau in considerare. De cand am intrat in Londa la facultate m-am schimbat, radical pot spune. Statul cu tatal meu cel indiferent mi-a prins bine, iar daca liceul nu a fost perioada de gratie a vietii mele, facultatea cu siguranta a fost. Acesti 3 ani petrecuti in campusul chiar m-au schimbat, literalmente vorbind, daca in liceu avea o parere proasta despre parul vopsit si despre tatuaje, acum nu o mai am. Iubesc aceste doua lucruri, acum ma definesc.
Mi-l amintesc pe Logan Evans, era baiatul cu un an mai mare de care eram al naibi de indragostita, tin minte cum Lissa m-a invitat la aceea petrecere si l-am vazut pe Logan acolo, eram pe atunci fascinata de el, as fi dat orice sa ajung sa il aing sau ceva de genul. Tin perfect minte camera aceea in care m-am dus ca sa ma odihnesc deoarece in livingul acelei case mirosea a de toate si mi se facuse rau. El intrase peste mine, era beat, drogat, era praf... Tin minte ca venise si imi soptise ca el ma doreste, eram asa prostuta, eram asa orbita de dragostea pentru el ca l-am lasat sa faca ce vrea cu mine, iar dimineata cand ne-am trezit si a vazut ca nu sunt cine crede el ca sunt a fost panicat, dar sincera sa fiu pierderea virginitati cu Logan Evans era unul din punctele de pe lista mea inainte de a pleca la facultate, cine s-ar fi gandit ca asta se va intampla imediat dupa terminarea celui de al treilea an de liceu?
Un ras mi-a parasit gatul cand mi-am adus aminte ce panicata eram, ma intrebam oare ce va zice mama, iar cand am vazut imensa pata de sange de pe cearceasul albastru pe care eu si Logan am facut in acea seara sex, am inceput sa plang. Ce copil naiv am fost. Nu l-am mai vazut de atunci, dar pana sa vin la facultate aceea fusese prima, dar si ultima mea experienta sexuala sau ceva asemanator, iar la o petrecere nu am mai calcat. Eram terifiata de ele si de copii tatuati, drogati, fumati, alcoolici de acolo. Doream asa mult sa devin o avocata, mereu am vrut si inca vreau, dar acum, sunt mult mai preocupata cu acest manuscris pe care numai ce il trimisesem la acea editura. Asteptam acel apel nenorocit.
Cand eram doar un copil in Edinburgh, iar tata imi citea din romanele politiste ale Aghatei Cristie, i-am promis ca voi scrie si eu o carte, asa am facut. Am muncit mult la ea, iar acum se afla la o editura. Iubeam sa imi fac jurnalul o poveste, iar cartea mea asta este, povestea vietii mele, pana in momentul de fata, trecerea de la fata cuminte a Edingurgh-ului la fata total opusa a Londrei. Diferenta dintre Anglia si Scotia este ca mereu Scotia a fost mai plictisitoare, iar crescand acolo eram si eu plictisitoare, acum nu mai sunt. Ma distrez, iubesc viata pe care o am. Sunt pur si simplu norocoasa, am o stagiatura ca si ucenic al unuia din cei mai buni avocati din tara si in curand voi fii sunata sa aflu ca mi s-a publicat cartea, sper.
Poate citind asta acum, tu, omul ce imi vede gandurile te intrebi ce s-a intamplat de m-am schimbat, poate, nu sunt sigura. Ei bine, a fost acest baiat, Justin, era numele lui. El nu era englez, nu era nici scotian, era canadian. Venise in Londra la facultate. Noi doi impartiam cam aceiasi poveste, doar ca a lui era mai normala, el era doar un alt pusti normal, mutat in Londra pentru a studia, avusese o viata normala si era destul de bogat ca sa isi permita luxul de a nu sta in caminul facultati, ci de a sta in propriul apartament. Noi, am fost indragostiti, sau cel putin eu de el. El credea ca sunt o alta inocenta virgina si s-a jucat cu mine, dar dupa ce a aflat ca nu mi-a luat el virginitatea care era deja luata in acea seara de iunie, de care ti-am zis mai devreme cititorule, m-a parasit. Un an intreg l-am vazut cu tot felul de fete, el era in anul 3 cand eu numai intrasem pe portile facultati. Dupa absolvirea ultimului an am inteles ca si-a deschis o companie, lucra impreuna cu tatal sau cot la cot pentru a mentine totul in ordine, iar mai apoi am aflat ca dupa moartea tatalui sau el a ajuns la puterea intregi compani. Nu stiu cu exactitate cu ce se ocupa aceasta companie, sau in ce domeniu lucreaza, dar Justin ca si absolvent al facultati de drept probabil are si ceva legatura cu avocatura, firma sa. Dupa ce el mi-a distrus ultima particica din inima am inceput sa ma schimb, vazand ca am din ce in ce mai multe calitati de a fi un avocat bun. Am scris acea carte „ I was nobody”, iar apoi am trimis-o cand a fost gata. Tata nu trebuia sa stie ce am facut, o facusem pentru el, desi era un nemernic si daca as putea i-as rade capul de pe umeri, i-am promis si in ciuda faptului ca in mare parte a timpului ne certam ba pentru ca eu folosesc un limbaj neadecvat unui viitor avocat, ba ca el este un mos mult prea irascibil si prefer sa tip la el decat sa il lovesc, sau sa ii fac ceva ce as putea regreta mai tarziu. Stiu ca are o inima slaba, iar ultimul lucru pe care il vreau este sa aibe un atac de inima si sa moara. In ultimi 3 ani, ne-am inteles destul de bine, desi el tot un nimic ramane in ochii mei. Cu mama am slabit legatura, oricum si ea este o curva. Era atat de enervanta, cand m-am dus la ea cu o noua infatisare mi-a spus sa ies si sa nu ma intorc pana nu arat ca un om normal, asa ca de atunci nu am mai vizitat-o. Cine se crede sa imi zica ce sa fac si ce nu? Am o varsta, pot decide singura, am 21 de ani, nu am nevoie de mama sa imi zica ce culoare de par sa imi fac, ce machiaj sa port, cu ce sa imi asortez cureaua cu tinte sau cacaturi de acest gen. E asa o mare curva, iar tata un asa mare nesuferit. Nu pot sa cred ca am asa parinti. Ii iubesc, dar mai bine as fi fara ei sa ma zapaceasca. Le-am zis sa ma lase in pace atata timp cat invat, sa taca naibi din gurile alea care scot numai prosti fara sens pe ele. Sunt niste prosti si invechiti amandoi. Mama, femeia lui Jesus, atotstiutoarea si crezatoarea in miraloele lui Jesus. Tata, fost alcoolic, acum si el mare credincios si alt om a lui Jesus care se asteapta la miracole si de la fica lui, care nu crede, sau nu mai crede in Jesus cum obisnuia sa o faca atunci cant traia in Edinburgh, iar maica-sa, femeie obsedata de tainele bisericesti, o obliga sa citeasca biblia de zecii de ori in fata copiilor cu dezabilitati.
-Am plecat! am urlat catre el vazand ca nu se mai afla in livingul casei.
- Unde? Deabea maine te poti intoarce la camin!
- Cine a zis ca ma duc la camin, merg sa ma schimb si plec in oras. Nu sunt fetita lui Jesus sa stau in casa si sa invat pentru nu stiu ce cacaturi vreti voi, asa ca pa!
Tata m-a privit intr-un mod care ma dezgusta, asa cum o face mereu, parca mirat de cuvintele pe care eu le-am scos pe gura in urma cu nici 10 secunde. I-a luat destul de mult sa analizeze situatia in care ne aflam si sa vorbeasca din nou:
- Sa nu te iei tu de Tatal nostru, copila. Cum poti fii asa o necredincioasa? Tu, copilul care mergea in fiecare duminica si sambata la biserica, iar dupa scoala mergeai si le citeai din Biblie copiilor cu dezabilitati! Unde e acea Shannon? a intrebat cu o voce enervanta.
- Auzi obsedat batran ce esti! Tu crezi in Tatal lu’ Satana? Ma lasi omule in pace, ca acum vreo 8 anii numai in Tatal alcoolului credeai tu si ziceai ca Biserica mamei e o prostie, iar acum tu esti marele credincios din casa asta!
- Omul isi schimba mentalitatea odata ce primeste dovezi a existentei Domnului! Faptul ca mi-am revenit este un miracol primit de la Domnul nostru Iisus Hristos! mi-a zis el cu aceiasi voce, parca de preot ce tinea o slujba cretina la care mama ma obliga sa particip.
- Ma lasi cu aburelile astea? Nu am chef sa ma cert din nou cu tine pe motiv ca esti un handicapat care crede in miracolele lui Jesus doar ca ai iesit din spitalul ala de recuperare pentru alcoolici si ca iei calmante pentru problema ta cu nebunia! i-am zis rautacioasa urcand scarile fara a mai putea auzi vre-un alt cuvant din partea sa, tot ce am putut auzi a fost un oftat puternic. Daca el crede ca ma simt prost pentru ce i-am zis se inseala. Nu ma simt nicicum, ma simt normal.
Am urcat scarile spre camera mea si m-am schimbat rapid in alte haine, aruncand pijamalele in cosul cu rufe murdare. Dupa ce mi-am facut un machiaj dragut am parasit camera coborand pana in living, unde tata citea o carte mare si groasa, citea Biblia.
„Cred ca iti bati joc de mine!” – Mi-a zis subconstientul meu „ Acum e el mare credincios si citeste acea carte plina cu minciuni dupa parerea mea!”
Am trecut pe langa el fara al baga in seama si am iesit pe usa trantind-o dupa mine. Mi-am permis sa ii imprumut una din masini pentru a ajunge la destinatie. Trebuia sa ma intalnesc cu una din colegele de la facultate pentru a discuta despre un proiect national pe care noi trebuie sa il organizam.
N/A:Vreau sa imi cer scuze pentru eventualele greseli, dar l-am scris acest capitol destul de repede.
CITEȘTI
Milion Dollar Man |A Justin Bieber Fanfiction|
Fanfiction"-Tu trebuie sa fi Shannon Harris, studenta in ultimul an la drept si ucenic al domnului Morris, eu sunt Justin Bieber si vreau ca tu sa fi avocatul meu in acest caz, mi-a zis tanarul barbat, cu trasaturi frumoase imbracat intr-un costum scump. - Ca...