I Still Love Him {ZM FANFİC TEK BÖLÜMLÜK}

996 33 7
                                    

Bradford 10 Ocak 2009 

'''Zayn,sen misin?'' dedim açılan kapıya bakmadan,kapıdan anahtarların anahtarlığa fırlatılmasıyla bu kişinin Zayn olduğunu anladım.Yanıma oturdu gözlerimi onun büyük ela gözlerine çevirdim.Büyüktüler gözlerini çevreleyen yelpaze gibi kiprikleriyle uyum içerisindeydiler.Elini saçlarıma dolayıp oynamaya başladı. O oynarken içimde anlamlayamadığım bir güven ve huzur oluştu.Her şeye rağmen,her lanet güne rağmen onu hala seviyordum.Ailelerimiz ortak düşmanlar tarafından öldürülmüş ve kat edilmişlerdi.İkimiz de yalnızdık. O olaylar olmadan önce de sevgiliydik ama şimdi her şey çok farklıydı. Aynı evdeydik ben okula gitmiyor evde oturuyordum Zayn'de bu yaşında şirkette çalışıyor her gün bilmem kaç tane kişi öldürüyordu. Bunu bana söylemese de anlıyordum çünkü babamın ve babasının işlerini yapıyordu onların da işleri bu olduğuna göre yani o bir katildi ama alışmıştım.Aynı evdeydik beraketimi ona verdiğimi söylememe gerek yok, ama ona güveniyorum beni bırakmayacağını da biliyorum.Yani anlayacağınız aheste revan geçiyor günler,ben böyle düşünürken birbirimizi seyrediyorduk ela derin kuyulardan zorda olsa çektim mavi bumbuz olan gözlerimi televizyona diktim.Yanağımda dolgun sıcaklık ve ıslaklık hisseddince beni öptüğünü anladım.Hafifçe gülümsedim ''Bebeğim,seni çok özledim.''dedi ellerini çıplak bacaklarımda gezdirerek,biraz daha yukarı çıkınca şortuma ulaştı. Dokunuşlarıyla bedenim titriyor,kalbim ağzımda atıyor ve vücudum alev alıyordu.Elleri şortumun içine girdi ve biraz daha yukarıya ulaşınca baya bir kasıldım, beni yavaşça kanapeye uzandırıp ağırlığını vermeden üzerime çıktı.Dudaklarını dudaklarıma değdirdi.Hiç bir tepki vermiyordum gözlerimi kapatmıştım kasılmaktan bir hal almış duruma gelmiştim dudaklarını yanaklarımdan yavaşça sürtüp kulağıma yaklaştı ''Şşştt ,sakin ol meleğim öncekilerden daha güzel olacak bu,sadece zevk al.'' diye tahrik edici bir şekilde fısıldadı.Karnımın üstüne değen bir sertlik hisseddince titredim.Elleri şimdide rambo atletimden yukarıya doğru çıkıyorlardı.Altında kaskatı kesilmiştim atletimi  göğüslerimin biraz daha yukarısına çekmişti.Sütyenimden taşan göğüslerimin üzerine öpücükler kondurmaya başladı.Kendimi tutamadım ve inledim,inlemem hoşuna gitmiş olacak ki biraz daha yukarıya çıkıp boynuma öpücükler ve ısırıklar bırakmaya başladı.O bunları yaparken delicesine inliyordum.Kapının çalan sesiyle onu itmeye başladım.İtmemle daha çok sokuldu ve daha fazla ısırıklar bırakmaya başladı.Kapı bir kez daha çalınca nefes nefese konuşmaya başladım ''Zayn,kalk kapı çalıyor,Zayn sana diyorum!'' diye tısladım boğuk ve nefes nefese kalmış bir sesle '' Boş ver biz işimize bakalım,kimse çalar gider.'' dedi ''Ah!Hayır olmaz belki önemlidir.'' dedim onu üzerimden atmaya çalışarak.Yüzünü boynumdan kaldırdı ve bana bakmaya başladı ''Peki,git bak,ha birde kıyafetini düzelt,kapının arkasına saklan,kimse seni böyle görmesin gelen bir erkekse onu dövmek istemiyorum.'' dedi yarım ağız sırıtarak.Kafamı salladım .Ayağa kalkıp üstümü düzelttim  kısa beyaz koridorun hemen karşısında olan beyaz kapıya yaklaştım ve deliğe yükselip baktım gelene.Karşı villada oturan Bianca Teyze'ydi ah severdim bu kadını farklı bir hayat neşesi vardı bir de zor zamanlarımda hep yanımdaydı.Kapıyı gülümseyerek açtım ''Bianca Teyze nasılsınız görüşmeyeni? ''' dedim sevinerek bu dediğime gülümseyip kollarını belime sardı.Teyze diyorum ama bu kadın taştı zarif ve ince bir vücuda, yeşil iri gözlere,dolgun dudaklara  ve sarı dümdüz kalçalarına kadar uzayan saçlara sahipti.Boyu benim kadar değildi ama bu fazla göze çarpmıyordu.Ben uzunumda ne olacak?Onun gibi güzel değildim ''Tatlım bir  iş seyhatine çıkmıştık.Calvin'nin çok selamı var burada.'' dedi gülümseyerek Calvin ile yaklaşık 25 yıldır evlilermiş yani Calvin Amca inanılmaz derece de karizmatik ve yakışıklıdır.Gülümsedim ve '' Ihm.Sen de ona selam söyle.Eee içeri geçer misin?'' dedim gülümseyerek '''Yok tatlım, sadece bir merhaba demek için gelmiştim.Sonra görüşürüz'' dedi yanımdan ayrılarak arkasından ''Görüşürüz!'' diye sevinçle bağırdım.İçeri geçtiğimde Zayn kanepe de uzanmış elinde kumanda ile zap yapıyordu gittim ve bende diğer kanepeye uzandım.''Marissa bebeğim sanki biz bir yerde kalmıştık.Onu tamamlayalım mı hı ? Ne dersin?'' dedi dudaklarını alayla yukarı doğru kıvırarak.Gözlerimi ondan çekip ekranda Merlin dizisinin 2.sezonun tekrarına baktım.Severim bu diziyi kaç defa izlemiştim şu bölümünü anlatamam 2.bölümünü ayrı severdim ben.Sorusunu görmezden gelerek ''Zayn şunun sesini biraz daha açar mısın tatlım?''  aslında normalde böyle değildi ben de böyle değildim ne zaman Balti çiflerini hatırlasak hep böyle olurduk Balti çiftleri buraya gelen Bianca Balti ve Calvin Balti'ydi her zaman onları hatırlarsak böyle yapardık nedeni ise onların birbirlerine olan konuşmaları komiğimize giderdi.Ne olduğunu anlamadan ikimizde kahkaha atmaya başladık.Kafama atılan yastıkla kahkaham bölündü.Gözlerimi kısarak mükemmel ela derin kuyularına çevirdim.'''Gözlerinizi kısınca daha bir seksi oluyorsunuz Bayan Poly.'' dedi tahrik edici bir tonla ama ben buna kanmayıp kafasına yastıkla bir darbe attım.O da bana bir darbe atınca yastık savaşımız başlamış oldu.  

I Still Love Him {ZM FANFİC TEK BÖLÜMLÜK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin