Kadınlar Günü

612 82 161
                                    

Mirhaba,ben Mustifa :3

Bütün kadınların Kadınlar Günü kutlu olsun!

Evet,belkide bana"Sen erkeksin amk.."diye tuhaf bir şekilde baktınız.

Ama olay erkek olmakta değil,insan olmakta.

Bakın,ülkemizde erkek-kadın eşitliği maalesef yok.Araştırdım.Yok.Cidden yok.

Hatta bunu kanıtlayan haberlere baktım.

Bilirsinizki neredeyse hergün en az 1 kadın cinayeti veya tacizi çıkıyor haberlere.Neden?Böyle olmak zorunda mı?

Alın size bazı haberler;

-Koca adam küçük bir kız çocuğuna taciz ediyor.Devlet ise sesini bile çıkarmıyor hatta kız adamla zorla EVLENDIRILIYOR.Devlet ise hâlâ yatıyor.

-Bir adam kadın öldürünce/taciz edince mahkeme kararı SERBEST kalıyor.Evet,genellikle kadın katilleri serbest kalıyor ülkemizde.

-Durakta otobüs bekleyen kadının önüne bir personel servisi geliyor ve duruyor.Kadın ise nazik bir şekilde"Affedersiniz,biraz ileri sürebilir misiniz?Otobüsü görememde"diyor.Şöför ise"Beni şikayet et banane."diyor.Kadın sakin bir şekilde aracın plakasını alıyor.Şöför bunu görünce sinirlenip"Kadın diye mi bu cesaretin?Kaşırım seni lan!"diye bağırıyor.Koca adam,aynen böyle bağırıyor.

Bu haberlerin hepsi gerçek.Araştırabilirsiniz.Zaten hergün acı haberler çıkıyor karşımıza..

Kadınların hayatı cidden çok zor.Empati kurun bi ya.Gece sokakta yanlız gezemiyorlar sapıklar yüzünden.Bazıları zorla evlendiriliyor.Kadınlara daha az maaş veriliyor ve heryerde çalışma yetkileri yok.Hergün biri öldürülüyor veya taciz ediliyor.Koca adamlar saygı göstermeden onlara bağırıyorlar.7/24 bebeklere bakmak zorunda kalıyorlar.Toplum içinde erkeklerden uzak durmak zorunda kalıyorlar.Öyleki sırf asansörde erkekle karşılaşmamak için katlarca merdiven çıkan iş kadınlarıda var.

Daha kötüsü ise..kadınların güçsüz görülmesi.

Çanakkale'de askerimize cephane taşımak için sırtında tonlarca kurşun ve çocuğu ile günlerce cepheye giden ve yorgunluktan şehit olan,askerimiz üşümesin diye onlara saatlerce durmadan giysi diken,çamaşırları toplayan,evi temizleyen ve bunları hergün yapan kimler?Kadınlar.

Buna rağmen şiddet görüyorlar ve bağımsızlıkları kısıtlanıyor.

Onlarda bir insan.Onlarında özgürlüğü,canları var.

En acısı ise öldürülen kadınların tümünün son sözü olarak çocuklarını haykırmaları.Gördükçe benim içim acıyor.

Eğer erkek iseniz ve bunu okuyorsanız,annenize yapabileeğinizden fazla değer verin.

Ben anneme acıyorum.O da bir kadın.O da yanlızken korkuyor olmalı.O da hergün ev ile uğraşıyor.O da zamanında bebekken benle uğraştı.

Bunun için elimden geldiği kadar hem derslerimle,hemde ev ile uğraşıyorum.Sipariş gelince onun yerine ben alıyorum.Markete yanlız olmasın diye onunla ben gidiyorum.Evde örümcek olunca çok korkuyor,süpürge ile ben alıyorum.Babam şehir dışında,ben ise evin erkeği olarak görevim annemi korumak.

Lütfen,kadınlara değer verin.Cinsiyet ayrımı yapmak çok kötü.Onlarda bir insan.Bizimle aynı duyguyu yaşıyorlar.Ama bizden daha zorluk çektiklerini düşünüyorum.

Erkek iseniz empati kurarsam dediklerimi ve kadınların neler hissettiklerini çok iyi anlarsınız.Kadınlara,özellikle annenize,ayrı bir değer verin.

Kadın iseniz tekrardan sizin gününüzü kutluyorum ^-^ Ata'mızın dediği gibi,siz yerlerde sürünmeye değil,omuzlar üzerinde göklere yükselme layıksınız.

Dediğim gibi,erkek olabilirim.Fakat asıl olay erkek olmakta değil,"insan"olmakta.



Şimdi lanet Coğrafya ödevimi yapmam gerek fkalnsnd

Mustifa :3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin