Seni seviyorum ya sen?

57 8 1
                                    

Aslında bu kağıt parçasına yazdığım cümleler ne seni ne de sana olan duygularımı anlatmaya yetmez...
                                 ***

aklımdan geçenleri kelimelerle ifade etmem çok zor, kelimelerin kifayetsizliği bu olmalı..."seni seviyorum" demek artık bana çok sıradan geliyo, bu aşk içimde öyle büyük bi yer kapladı ki sadece 2 kelimeye sığdırınca duygularıma haksızlık ediyomuş gibi oluyorum... 
özlem, özlemim, özlediğimmm…mümkün mü seni unutmam? mümkün mü kalbimde senin kapladığın yeri hiçe saymam? Ölümü bekleyen bi hastanın içindeki küçücük umut gibi umut besliyorum. O umut sayesinde küçük bir tebessüm ediyorum. Sadece seninle olan güzel günleri düşündüğümde mutlu olabiliyorum…sabahlara kadar düşünüyorum,sonu bir türlü gelmeyen gecelerde sana da hak veriyorum…
                                ***

içimi çaresizlik kapladığında da ağlıyorum…
yalnızlık, senin olmadığın gecelerde hissettiğim en kuvvetli duygu.Dua ettim senin olmadığın gecelerde sabırlı olabilmek için…tek korkum ayrılık oldu…korktuğum başıma geldi sanırım, dünyam yıkıldı sevgilim…
“unut” demiştin bana. sırf sen dedin diye yapmaya çalıştım, unutmaya çalıştım seni. ama üzgünüm…yapamadım…unutamadım unutamam seni ve senli günleri…
Zaman çok acımasız…

seninle olduğum saatlerde nasıl geçtiğini anlamadığım zaman, sen yokken hiç geçmiyor…hiç bi yerde huzur bulamıyorum, içim daralıyor ve gözyaşlarımla dindirmeye çalışıyorum sensizliği…
İnsanın ağzından çıkan kelimelerden sorumlu tutulması çok acı…düşündüklerimi söyleyemedim, yanlış kelimeler kullandım ve emin ol cezasını çok ağır bi şekilde ödüyorum…
Şimdi dönüp sana “bir şans daha” demek istiyorum.buna hakkım var mı bilmiyorum… Benim için olmasa da aşkım için, içimdeki derin duygular için, sana duyduğum özlem için bir şans daha… aşkım için, aşkımız için…"sen yazmak istediğim ama sayfalara sığdıramadığımsın"
''Seviyorum seni  anlamıyormusun''..

Kalbimin Odalarına Gömdüm seni.(Düzenlendi...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin