1.Bölüm

205 22 33
                                    

  Bu hikayeyi yazıyorumayı çok istiyordum. Kurgusunu rüyamda gördüm. Bir rüya ancak bu kadar gerçekçi olabilirdi. Sanki gerçektende yaşamış gibiydim. Bu hikayenin serisini de yazmak istiyorum. Fan 7 'ye kadar. Tüm üyelerle. "Got7". Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederim.

Bu hikayede Jinyoung her zamanki gibi Got7 üyesidir.

    Tüm hazırlıklarımı yapıp şirkete doğru ilerledim.

       Bugün Got7'nın makyözü olacaktım. Ben Got7'nın makyözü olacaktım. İnanabiliyor musunuz? Yıllardır hayranı olduğum Got7'nın makyözü olacağım. Artık onlara dokunabileceğim. Ama bunun için onların fanı olmadığımı kanıtlamam gerekiyordu.

     Ağır olan çantamı güçlükle kaldırarak şirkete girdim. Kapıda bekleyen hanım efendi sordu;

"Pardon, ne için gelmiştiniz?''

''Şey..Got7'nın yeni makyözü.''

Ah Jaera ne saçmalıyorsun... sadece iş görüşmesi demeliydim. Kadın gülümseyerek ilerideki odayı gösterdi.

Hızlıca odaya girdim. Oda çok kalabalık değildi. Seçmeler henüz bşlamamıştı. Bir kaç saat sonra odaya Got7 üyeleri girdi. İnamıyordum. Bİr kaç kız çığlık atınca odadan çıkarttılar. Sanırım fanları olduğumu belli etmemek zor.

Hepsi sırasıyla makyaj koltuklarına oturdular. Daha deminki kadın girdi içeri.

''Bayan Sunhi, Yugyeom'un makyajı sizde.'' demesiyle bahsettiği kız makyajmalzemeleri alıp Yugyeom'la tanıştı.

Sanırım bayılmama az kaldı.

''Bayan İseul, Bambam.''
''Bayan Soomin, Mark.''
''Bayan Youra, Jaebum.''
''Bayan Soyoung, Jackson.''
''Bayan Minhee Youngjae.''

Her an benim adım okunacak diye heycanlanıyordum.  Ve benim ismim...

''Lee Jaera, Jinyoung. Evet arkadaşlar, konseptiniz Hard Carry konseri. Sizin makyajınıza bağlı. Eğer üyeler beğenirse kabul edildiniz demektir. Ama beğenmezlerse gidebilirsiniz demektir.''

Başımı sallayarak Jinyoung'un başına geçtim. Benim gelmemle kulaklığını takıp gözlerini kapattı. Diğer rakiplerim işe koyulmuşlardı bile.

Bende çantamdaki malzemeleri çıkartıp siyah tonlrında göz makyajı yapmaya başladım.

Her şey tamamdı.Sıra eyelinera gelince birazcık korktum. Her seferinde başarılı olamıyorum bu konuda. Bu inanılmaz ve kusursuz yüze makyaj yaptığım için baya şanslıydım.

Eyeliner çubuğunu yavaşça göz kapağına sürdüm. Gözlerini hiç kıpırdatmamıştı.

''Gözlerinizi açabilir misiniz?'' dediğim anda gözlerini açtı.

''Bende ne zaman soracaksın diye bekliyodum.'' diyince gülümsedim.

   Hizalarını iyice kontrol ettikten sonra tekrar kapatmasını söyledim. Tam diğer gözünede eyelinerı çekecekken bağırma sesiyle elim titredi. Bu Yugyeom'un bağırma sesiydi.

''Hyung, kalemimi gözüme soktu. Nasıl sakin olmalıyım? Gözüm kanıyor kesin. Elensin bu istemiyorum.''

''Tamam Yugyeom git sil yüzünü'' dedi Jaebum.

Her zaman herşeyi abartan Yugyeom... Bahsettiği kız her defasında eğilerek özür diliyordu.

    Jinyoung' a bakmamla korkmam bir oldu. Jinyoung gözlerini bana dikmiş mafettiğim  gözünü işaret diyordu. Sanırım fazla bozmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fan // PARK JİNYOUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin