Okula gideceklerdi ece herzamanki gibi heyecanliydi neden mark i gorebilmek icin hizli bir sekilde sinemle ciktilar.
Ece: kanka cok heyecanliyim uzun aradan sonra markimi gorecegim.
Sinem: knk bisey diyim mi valla ben de cok heyecanliyim
Ece: knk sana ne oldu lan sen niye heyecanlandin hayirdir benden bisye mi sakliyon.
Sinem: hayir hayir kanka oyle degil sadece birini ozledim .
Ece: hadi be 4 senenin sonunda birini sevebildin sinem kim knk.
Sinem: knk senin
Ece: benim benimki mi knk
Sinem: hayir sacmama knk min 4 senelik aski o dinle bak soyluyorum hazirmisin.
Ece: catlatma adami soyle hadi.
Sinem: knk ben jb den hoslaniyorum.
Ece: valla mi knk oo bu suoer haber benimkinin en yakin arkadasi.
Sinem: aynen ... neyse kanka veldik hadi cabuk girelim iceriye.
Ece: tamam tamam.
Ecenin agzindan::
Sinem bana jb yi sevdigini soyledi ve ben ilk once sok olduma ama sonra sevindim ve o arada okula gelmistik direk yukari sinifa ciktik ve marki gordum derse gec kalmistik hicadan izur dilyip iceri girdik ve mark bana baya dikkatli bakmisti bi an hoca eceeee diye seslendi.
Hoca: eceee
Ece : efendim hocam.
Hoca: ece sen markin yanina sinem sende jb nin yanina hadi bakalim.
Ece: niye ya nasil hocam iyiydik biz.
Sinem: aynen hicam iyiydik biz .
Hoca :karismayin bana hadi bakalim gecin yerlerinize .
Ben ben yani ece su an markin yanina oturuyorum. Bir an yanagimin kizardigini fark ettim ve mark bana o kadar dikkatli bakiyidu ki anlatamam.
Mark: ne o yuzun kizardi bu kadar cekinmene gerek yok sira arkadasim oldun iste otur.
Ece: ha ney yok ya be cekinecem oturuyorum zaten .
Bi an mark benim kolumdan tutup otur simdi hocan azari isiticen dedi. Ve direk oturdum inanamiykrum ya mark la birlikteyim ama ben onunla sira arkadasindan daa ote olmak istiyordum neyse buna da sukur 4 yilin sonunda yesil isik yakti ama ben sevgimi ona soyliyecegim ama nasil.
Bir an sineme bakti o da benim gibi kuzarmisti ve jb ile konusuyodu ve benim derskerim cok zayifti marka donup.
Ece: eee sey mark
Mark: efendim
Ece: oncelikle tanisalim mi ben seni taniyirum ama sen beni tanimiyosundur herhalde .
Mark: bence gerek yok seni gayet iyi yaniyorum nasil biri oldugunu kac kisiyi dovduvdugunu.
Vede dudagima yaklasaraktan kime asik oldugunu da .
Ece: kime asikmisim ben ve de bu kadar seyi nerden biliyosun .
Mark: ilgimi cektin .
Ece: ney nasil .
Mark : ece ben senin benim dekkatimi cekmek icin neler yaptigini biliyorum sen merak etme. Ha bu arada yanlis bi hareketini gormeyim yakarim sonucta .
Ece: sonucta. Ney.
Mark : sonucta sira arkadasimsin ozellikle de kiz yani .
Ece: tamam merak etme .
Ha bu arada seni 4 sene boyunca rahatsuz ettiysem biyann ( ozur dilerim )Mark: rahatsiz mi? Sacmalama beni rahatsiz etmedin benim gozlerimi actin sen bu yuzden sana minnettarim kumaoo * tessekkur ederim*
Ece: ne mutlu bana😃
Mark : iyi o zaman bakiyorumda sinem iyi kaynasti jb yle .
Ece: bi sebebi var
Mark: neymis o sebep
Ece: sey sey bilmiyorum
Mark: biliyosun hatta dur tahmin edeyim sinembda jb yi seviyo degil mi?
Ece: aynen napalim iste gonul bu kayiyo iste .
Mark: aynen
Zil caldi ve biz dagildik sinem bana dedi ki.
Sinem: kanka acildim.
Ece: ne acilmasi knk tekneyle denize mi acildin ne oldu.
Sinem: mallik yapma jb ye acildim o da anlamis zaten
Ece: valla mi mark da beni anlamis herseyimi biliyo yabi 4 senedir onu sevdigimi felan
Eve geldigimiz de kapinin onunde bi sok daha bilinbvakalim ne oldu gelecek bolumde
Isteklerinizi yorumlara yazmayi unutmayiniz kumaoo= tsk 😚😚😚😚😚😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PES ETME😉😉
FanfictionGot7: Exo: Mark kai Jb. Sehun Bambam Beakhyun Basroleleri exo dan kai got7 den de mark dir.ve 4 yillik askin sonunda kiz birini secmistir acaba bu mark mi yoksa kai mi o...