Grudzień 2016 rok
Poznaliśmy się na wycieczce szkolnej [...]
Na imię mam Mare. Mam 17 lat, jestem dość wysoką brunetką o zielonych oczach. Moimi zainteresowaniami są fotografia, jazda konna, oglądanie seriali i czytanie książek. Jestem dość cichą osobą trzymającą się swojego towarzystwa, utrzymującą aktywny tryb życia . Moi rodzice rozwiedli się kiedy byłam dzieckiem. W przyszłości chciałabym być reżyserem filmowym, oraz pisać książki. Będąc realistką wiem jednak, że nic z tego nie wyjdzie. Nie mam zbyt wielu znajomych, szczerze mówiąc zostają ze mną tylko nieliczni, ale nie przeszkadza mi to.
Na imię ma Conor jest o rok starszy ode mnie, ma idealne ułożone brązowe włosy, jest wysoki, ma piękne brązowe oczy, w każdym razie „chłopak ideał" jeżeli takie w ogóle istnieją... Poza tym ma także idealny uśmiech, nienaganną postawę i oczywiście gra w piłkę, no i cóż ma dziewczynę... ale nawet jakby jej nie miał każda ustawiałaby się do niego w kolejce.
Oddzielają nas dwa różne światy, ale jak to w każdej historii, nie jest niemożliwe połączenie ich.
On nie znał mnie, ja nie znałam jego. Jedyne miejsce spotkań naszych oczu odbywało się na korytarzu szkolnym. Nie przeszkadzało mi to, w zasadzie to nawet go nie lubiłam, nie dążyłam do naszego wspólnego spotkania. Idealny szkolny pozer, którego największym celem jest wygrany mecz i zdobycie dziewczyny, typowe jak na chłopaków w jego wieku...
To mój pierwszy rok w tej szkole, pierwsze znajomości, pierwsze wzloty i upadki, zdążyłam jednak poznać tutejsze osoby, te trzy „cudowne" lata mają pokazać mi drogę do mojego przyszłego jakże cudownego życia. Mija czwarty miesiąc nauki, zdążyłam zapisać się do gazetki szkolnej, ale większość czasu spędzam nad tworzeniem filmów i pisaniem opowieści.
Za tydzień wyjeżdżamy z klasą na 3-dniową wycieczkę w góry, a jako że nasza wychowawczyni przyjaźni się z wychowawczynią klas 2 pojedziemy z jedną z nich...*** Hejka chciałabym, alby ta historia się wam spodobała, komentujcie, piszcie swoje uwagi, oceniajcie :)Jest to dość długi wstęp, ale liczę, że się wam spodoba. Nowy rozdział będę starała dodawać raz w tygodniu, albo częściej :D
CZYTASZ
Make a wish.
RomanceOpowieść o przyjaźni, która ma szanse na coś więcej. Nowa szkoła, nowe znajomości, miła dziewczyna i przystojny chłopak. Opowiadanie, które wprowadzi Cię w magiczny nastrój.