Бит 2 сарын туршид хайраа улам баталгаажуулж бие биендээ хайртайгаа ямар их мэдэрч харин нөгөө талаар түүнийгээ явхад сэтгэл минь ямар их шаналхыг бодоход л цээж хөндзүрлэж байв.
Лэеийг гаргаж өгөхөөр Энт дээр Эксогийн гишүүд уулзалт хийж байв.Харин гадаа нь хүлээж суув.
Энэ үед Лэеийн талаас:
Өнөөдөр миний цэрэгт явах өдөр энт дээх хамтлагийхантайгаа 2 жил ужлзахгүй учир салах ёс хийлээ.Лухан-уйлж байв " Чамайг бид үнэхээр санах болно"
Сухо-нүдэнд нь нулим цийлэгнэж" 2 жил тэнд очоод сайн байгаарай Чи бол Чанша бахархал шүүдээ хурдан бидэндээ иргэж ирээрэй "
Чэн-"Сухо ах нээрээ хүүхдйин сэтгэл үүмүүлээд байх юмаа" Лэе чи бидэндээ хурдан ирээрэй бид чамайг ирэх өдөр бүрийн тоолох болно"
Энэ үед тэсгэл алдаж бүгд уйллаа Лэе ч тэсэлгүй уйлахад тэд түүнийг чанга тэвэрлээ.
Би-" Тао"
Тао-"Яасан ахаа"
Би-"Ах нь чамд 1 зүйл захы биелүүл гэж амал"
Тао-"ойлголоо ахаа "
Би-" Чи Мариг хайрлахын хажуугаар манай Сюнад миний өмнөөс анхаарал тавиарай гэхдээ түүнтэй хэт ойртож болохгүй шүү за"
Тао-" Хаха ойлголоо ахаа би танай Сюнаг эмэгтэй хүн гэж боддоггүй"
Би-" Чи муу нээрээ заза ямар ч байсан чи миний хайрд намайг эзгүйд анхаарал сайн тавиарай"
Тао-"За ахаа ойлголоо би таны төлөө юу хийсэн чадна" гээд намайг тэвэрлээ
Би яаж ийм өхөөрдөм дүү нараа бас сайхан сэтгэлтээ ах нараа мөн хайртай бүсгүйгээ орхиод явах болж байна аа.Сюнагийн талаас:
Лэеийг хамлагийхантайгаа уулзаад гарч ирсны дараа:
Би-Миний хайраа биеэ сайн бодоорой ядарч болохгүй шүү заЛэе-Ниээ миний гүнж
Би-Хайр нь чамайгаа ирэх хором мөч бүрийг тоолон байж хүлээнээ
Лэе-(нүдэнд нь нулимс цийлэгнэж) Намайг хүлээж чадна тйимээ хайраа
Би-Мэдээж хонгор минь гээд түүнийхээ уруул дээр үнслээ.Энтийн гадаа Лэеийг авч явахаар машин ирсэн байлаа.Энт дээр 11 гунигтай царай бас бид бүгд л уйлсан гунигласан байртай зогсоно.
"БАЯРТАЙ ХАЙРТ МИНЬ ХАЙР НЬ ЧАМАЙГАА ХҮЛЭЭНЭЭ"
-------------------------------------
YOU ARE READING
Зүрхний ганц эвэрт( ДУУССАН)
FanfictionЗалуу хосын хайр дурлалын өрнөл.болж буй үйл явц