МОМИЧЕТА (ЖЕНИ):
• Сега са много модерни скъсаните дънки, за този период може да изберете по-светъл цвят. За по-голямо удобство може и да си сложите клин с кожен детайл, който ще ги направи много загадъчни.
• На горе може да се облечете с широка блуза, с която ще ви е удобно, за по-елегантно си сложете изчистена риза с дупки на раменете, които са много
популярни през този сезон за да постигнете по-небрежен вид може да подпъхнете предната част в дънките(може също панталон или клин).
• Ако навън е хладно може да си сложите кожено яке в зависимост какво харесвате може да е изчистено или с много ципове и детайли.• Всеки тоалет има нужда от детайли с коита да изглежда наистина завършен. Може да сте с маратонки или платненки. А за по-официално си обуйте боти на нисък ток.
• За чанта трябва да решите какъв вид ще ви е удобна да носите. Може да е с къса или дълга дръжка, но гледайте да е в свежи цветове, ако не носите много неща можеда сложите малка чанта с дълга дръжка.
• За да завършите тоалета си сложете гердан, който може да е по врата ви. Сега са много модерни панделките с кристали или метални украшения в краищата. Ако не разполагате с такива може да завържете кожена вървичка, с която ще изглеждате небрежна.МОМЧЕТА (МЪЖЕ):
Има различни стилове на облекло, от, които може да си изберете.
• За небрежен вид си сложете блуза или широка тениска, ако е изчистена ще насочите вниманието към тялото ви или към аксесоарите ви. Може да ги съчетаете със скъсани динки или долнище, тъмните цветове ще ви направят пи привлекателен и ще грабваре окото на дамите. Завършете тоалета с яке по ваш вкус, като го съчетаете с другите дрехи.
• Ако искате да сте елегантни облечете изчистен тънак пулове, ако навън е по-хладно може да облечете риза отдолу и да извадите яката. Може да го допълните с изчистени дънки в тъмен цвят. За финал облечете тъмно кожено яке.
• За по-официален вид изберете класическия костюм. Може да е в универсални цветове, за да е подходящо за различни поводи.
Черното сако е подходящо и отива на всички, допълва се с черен панталон (ако имскате можа да е и в друг цвят, по ваш избор). Можете да го съчетаете с бяла (или друг светъл цвят) риза, върху която ще изпъква тъмната вратовръзка.За да подобрите вида на тоалета трябва да добавите подходящите аксесоари и обувки.
• Ако искате обувките да са подходящи за ежедневието може да изберете кецове илк маратонки. Те са подходящи ако искате да сте небрежни к да ви е удобно, а в зависимост от модела може и да са елегантни или по необичайни. За по-офицялно са по-подходящи кожените, като нямат много детайли за да се види естествената им красота.
• Аксесоарите трябва да са добре подбрани и съчетани с облеклото.
За ежедневието може да добавите елегантен шал с който, ще изглеждате загадъчен и ще привлече погледа към лицето ви.
За небрежен вид добавете шапка която, ще имате модерен вид.
За да завършите официалния си тоалет добавете красив часовник избран според стила който харесвате.
ЩЕ ЧАКАМ ИДЕИТЕ ВИ ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПОСТ
ESTÁS LEYENDO
Fashion and Style
Novela JuvenilВсеки ден се чудим какво да облечем за да сме в крак с модата🤔. Ще ви помогна да решите този проблем🤗. Да не забравяме, че всеки тоалет има нужда и от аксесоари с които ще изглежда наистина завършен. Ако се колебаете как да се облечете или какво д...