1) Çok çabuk kırılır mısın? Kırıldığını belli eder misin?
Çok kırılırım ama belli etmem umursamaz bir şekilde davranırım.
2) Duygularını belli eden bir insan mısın?
Hayır. Sinirim dışında hiçbir duygumu belli etmem.
3) En son ne zaman ağladın?
Eğer sayılacaksa perşembe günü sinirden ağladım onun dışında en son üç ay önce ağladım çok ağlayan bir insan değilim gözlerim dolmaktan ilerisine geçmiyor.
4) Utangaç bir insan mısın?
Dürüst ve dobra bir insanım ama beklenmedik bir şekilde aşırı derecede utangacım. Tenim beyaz olduğundan dolayı utandığımda yanaklarımın kızarması gibi bir sorunum var.
5) En nefret ettiğin özelliğin?
Bir sürü nefret ettiğim özelliğim var ancak özellikle şu iki özelliğimden nefet ediyorum. Sinirlendiğinde ağzına geleni söyleyen bir insanım çok fazla kırıcı oluyorum ve söylediklerimin sonunda pişman oluyorum diğer bir nefret ettiğim özelliğim ise duygularımı hiçbir zaman dile getirememem insanlar benden uzaklaşır diye bir korkum var.
6) İnsanlara sorunlarını anlatan birisi misin?
Hayır. Çoğu sıkıntımı kendimde tutarım sorunlarımı insanlara anlatmaya korkuyorum, onlara sorunlarımı anlatıp sıkmak istemem.
7) İnsanların hayatlarında olmazsa olmazım şeklinde bir yere sahip olduğunu düşünüyor musun?
Değilim yerimi dolduracak insanlar var ki zaten yokluğum fazla belli olmuyor.9) Bu yıl en kötü geçen günün?
Şu son iki günüm bok gibi geçiyor sağolsunlar.
10) İnsanların arkasından konuşur musun?
Konuştuğum elbette olmuştur ancak birisinin arkasından ne söylediysem yüzünede söylerim tavrım hiçbir zaman değişmez.
11) İnsanlarla nasıl iletişim kurarsın?
İlk başta olumlu bir şekilde yaklaşırım eğer ısınamazsam veya olumlu bir tepki almazsam bulunduğum her ortamda laf çarpıtır hakkında düşündüklerimi açık açık yüzüne karşı söylerim.
12) Genelde nasıl bir ruh haline sahipsin?
Belirli bir ruh halim yok değişiyor aslında bende bilmiyorum ama genelde mutlu olarak gözükürüm.
13) Wattpade'de itici bulduğun insan tipi?
Şu panolarına sıkıntısı varmış gibi yazan insanları çok itici buluyorum hayır yani gerçekten sorunu olan bir insan buralarda dolaşıp sıkıntılarını buraya mı yazarlar? Birde şu yazım kurallarına dikkat etmeyip ergence fic yazanları çok itici buluyorum.
14) Üç gün boyunca insanlardan en çok hangi cümleleri duydun?
Üç gün olduğu için üç tanesini yazacağım.
''Noldu sana moralin bozuk gibi?''
''Nazlı'yı geri getir.''
''Sakin ol kanka takma şunları.''
sonuncusunu hep duyuyorum ama neys ösşlöwşlödsşlaöşlsölşaösş
15) Bir dilek hakkında olsaydı ne dilerdin?
1000 dilek hakkı daha.
stalk yaparken gördüm beğendim yapayım dedim çaişsçisşçsişs
gören herkes yapabilir ama siz kesinlikle yapın;
yaşıyorsan sen yap kardş > elixxi
uygulamayı çözebildiyseniz sizde yapın eski insanlarım > vernalagniia, jendeuukie