Harika koku

34 3 4
                                    

Sabah annemin James diye bagırmasıyla kalktım. Hala uykum vardı. Annem James nerdesin James nerdesin diye bagırıyordu. Anne diye seslendim. Ole annem seni çağırıyo. Dün akşam yanımda yattın ya iste annem niye yattığını soruyor. Annemin yanına gittim. Annem neden Ole ile yattın dedi. Cevap veremedim. Şunu uydurdum:anne kardeşimi çok özledim onunla yatmak istedim o yüzden. Annem saçmalama James uydurma dedi. Ole atladı abim korktu o yüzden geldi dedi. Annem inanmıyorum dedi. Babam nerde dedim ama annem konuyu başka yerlere atma dedi. Tmm doğru korktum dedim. Tekrar sordum babam nerde. Sabah erkenden yurt dışına gitti dedi. İki hafta yokmuş. Sabah kaltığımdan beri harika bir koku vardı anneme sordum annem harika kahvaltı hazırladım onun kokusudur dedi. Annem her hafta sonu böyle yapar. Kurabiye, kek ve en sevdiğim elmalı turrrtaaa. Misss çok severim elmalı turtayı.

Kahvaltıyı yaptıktan sonra annem hazırlanın alışverişe gidicez dedi. Ole oleyyy deei. Bende tmm dedim. Atıştırmalık alırken güzel ama kardeşimin ve annemin kıyafet seçimi iki saat. Neyse annem ben bişeyler alırken sizde atıştırmalık alın dedi. Ama zararlı şeyler yokkk dedi. Bizde tmm anne diye bağırdık. Sonra alışveriş bittikten sonra AVM'ye gittik. Ben fazla bişey almadım. Zaten alsamda çabuk seçiyordum. Sıra Ole'ye geldi. Ama hiçbirşey beğenmedi. Gezmediğimiz mağaza kalmadı. En son girdiğimiz mağazadan alacağını aldı. Annem zaten çoktan almıştı. Eve geldiğimizde bacaklarım çok ağrıyordu. Çok yorulduğum için geldiğim gibi uyudum.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KORKUNÇ BİR GECEWhere stories live. Discover now