🦋1. Časť🦋

1K 28 0
                                    

Ahojte volám sa Emma a mám 19 rokov. Dostala som ponuku ísť na výmenný pobyt do Kórei. Prečo nie? Kórea sa mi vždy páčila. S mamou sme posledný polrok nič iné nerobili iba vybavovali papiere do školy v Kórei. Ani som si neuvedomila a prišiel ten deň kedy som mala odletieť. Ráno som vstala spravila som si morning routine a chystala si veci do lietadla ako napríklad letenky, slúchatka a plyšiaka.

„Emma!!!!"  kričala na mňa mama z chodby.

„Ideeeeem" zakričala som naspäť.

„Máš všetko? Peniaze, letenky ...." skočila som mame do reči hneď ako začala vymenúvať veci ktoré už dávno mám zabalené.

„Mami neboj sa mám všetko" jemne som sa usmiala a vyrazili sme na letisko.
Na letisku som sa rozlúčila s mamou a utekala som do lietadla aby som ho stihla. Cesta prebehla normálne a na letisku má čakalo auto.

„Ahoj ty musíš byt Emma však? " spýtalo sa ma dievča asi v takom veku akom som bola ja.

„Áno som Emma a ty musíš byt Lisa" nadšene som podotkla a venovala mi veľmi milý úsmev.

„Áno to som ja môžme vyraziť?" Nadšene som prikývla a nasadli sme do veľkého čierneho auta.

Celu cestu mi vysvetľovala ako to tu chodí. Na strednú školu kde budem chodiť sa vyučuje hlavne anglický jazyk tak nebudú mat problém sa somnou dohovoriť. Celkom som sa tešila keďže ja kórejsky moc dobre neviem. Možno tak polovicu.

Auto zastavilo a zistila som že sa nachádzame pri veľkom mrakodrape ktorý slúžil ako byty pre študentov.

„Tu budeme spolu bývať " povedala Lisa a utekala som sa vybaliť keďže už zajtra nastupujem do školy.

Lisa mi zo školy stihla priniesť uniformu a učebnice takže som sa nemusela trepať do školy ja začo som bola nadšená.
*
Na druhý deň som vstala umyla si zuby, učesala sa a obliekla uniformu.

 Uniforma nevyzerala až tak zle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uniforma nevyzerala až tak zle.
S Lisou sme sa vybrali do školy. A ako inak všetky pohľady boli na mne.

„Všetci boli na teba zvedaví" podotkla Lisa a ja som sa začala trochu červenať.

„To o  mne všetci vedeli? " opýtala som sa nechápavo a Lisa sa zasmiala

„ Jasne že áno hovorí sa o tebe už dobré 2 týždne Emma" znovu sa zasmiala a ja som zostala zaskočená.

Keďže riaditeľka o mne vedela a poslala inštrukcie cez Lisu tak som sa vybrala do mojej triedy. Všetci zrazu začali na mna pozerať a zostalo v triede hrobové ticho. S Lisou som si sadla do lavice a čakala kým začne hodina.

„Dobré ráno Študenti" prišiel profesor do triedy

„Dobré ráno pán profesor"

„Ale aha máme tu nováčika" podotkol profesor.

„Dobrý deň prajem pán profesor volám sa Emma a som na výmennom pobyte"

„ Áno áno viem. Na škole sa o tebe dosť hovorí"

Jeho odpoveďou som zostala zaskočená. Posadila som sa a čakala keď sa už konečne pôjde na obed.

„Crrrrn" zaznel zvonček.

„No pod ideme na obed " zvolala Lisa a utekala som za ňou. Posadili sme sa a začala mi vysvetľovať kto pri akom stole sedí.

„Tak tam vzadu v rohu sú najväčšie kravy zo školy. Ich velitelka je Jennie to je tá v strede. A ako inak. Práve sledujú stôl najkrajších chlapcov na škole." Zapozerala som sa na stôl s chlapcami. Nedalo mi to a musela som sa spýtat.

„Ten s tými hnedými vlasmi a čiernou koženom Bundov je kto ?"

„ To je Jungkook.  "Playboy" našej školy. Jennie s ním donedávna chodila ale niečo sa medzi nimi stalo neviem presne čo"

Cely čas sa Jungkook na mna pozeral. Dosť má iritoval takze som Lise navrhla či pomaly nepôjdeme domov aspoň mi dá menšiu lekciu kórejčiny. Lisa prikývla no dodala že si ešte odskočí na toaletu. Lisu som čakala pred dverami keď zrazu má niekto chytil za pás.

„Ty budeš tá nová však" spýtal sa má Jungkook a ja som z toho bola tak mimo že som zabudla že má drží za pas. Dala som mu ruky preč z môjho pasu a odvrkla som.

„ Áno som" škaredo som na neho pozrela no on sa stále na mna usmieval. Chcel začať niečo hovoriť  no v tom vyšla Lisa .

„Ideme Emma?" Spýtala sa Lisa a ja som prikývla.

„Ešte sa uvidíme" Jungkook zakričal a ja som sa otočila. Videla som iba ako sa na mna zaujímavým pohľadom usmieval. Nevedela som mu vyčítať z tváre ako to myslí.

Keď sme prišli domov Lisa mi vysvetlila pár slov z korejského jazyka, najedli sme sa a išli sme pozerat film. Keď som išla spat rozmýšľala som nad Jungkookom čo to malo znamenať no bola som tak unavená že som pomaly upadala do ríše snov .

Ahojte prvá Časť je vonku!!!🤗
Dúfam že sa Vám páčila aj keď ešte to bol iba taký začiatok a v dalších častiach to bude oveľa zaujímavejšie❤️
Prajem Vám pekný deň a čoskoro bude aj druha časť🥰🦋

Bad guy🖤Where stories live. Discover now