Sabah gözümü ediz abimin bana seslenmesi ile açtım.
"Yağmurum,hadi uyan güzelim"homurdanarak diğer tarafa döndüm.
"Yağmur hadi ama uyan,seni bekliyoruz"
"Off" diyerek gözlerimi açtım.
"Efendim abi,ne var ne güzel uyuyordum işte"
"Kahvaltıda seni bekliyoruz,bitanem,hadi ben iniyorum,sen de gel"
"Tamam" diyerek yataktan kalktım ve odamdaki banyoya gidip rutin işlerimi halledip dışarı çıktım.Dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime karar vermeye başladım.Bugün günlerden pazar ve abilerim,ben,ece ve yağız abi hep birlikte piknige gidecegiz ama öğle yemegine.
Size bir şey söylemek istiyorum sanırım ben yağız abiye aşık olmaya başlıyorum,tamam onunla görüşmüşlüğümüz var ama bilmiyorum onu görünce kalbim delice atıyor,midemde kelebekler uçuşuyor,elim ayağım birbirine giriyor,off ben ne yapacağım.
Ama bir yandan da korkuyorum,niye mi çünkü ya sevgilisi varsa,hem de o ediz abimin en yakın arkadaşı ben ne yapacagımı hiç bilmiyorum.
Neyse sonunda giyeceğim kıyafeti buldum buna abilerim kızabilir ama olsun giymek istiyorum.Kot şort ve üstüne elime geçen bir kazağı giydim(medyada) makyaj olarak rimel,eyeliner,dudağıma parlatıcı ve parfüm sıktım.Saçımı salık bıraktım.Ayakkabı olarak kot conversimi giydim,telefonumu da alıp aşagı indim.
"Günaydın,benim yakışıklı abilerim" diyerek masaya oturdum.
Hep bir ağızdan günaydın dediler.
Masaya oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.10dk sonra kahvaltımız bittiğinde gitmek için ayağa kalktım,benimle birlikte abilerim ayağa kalktı.Tam mutfaktan çıkıyordum ki abi radarına takıldım.
"Lann!!" dedi berk abim ve ceyhun abim
"Noldu" dedim
"Daha bide noldu diyor,bu kıyafet ne?"dedi ceyhun abim
"Ne varmış ya kıyafetimde?"
"Ne yok ki"dedi berk abim
"Git,değiştir şunu sinirlerimi bozma benim"dedi ediz abicim
"Ya banane değiştirmek istemiyorum"
"Ne demek değiştirmek istemiyorum,çabuk değiştir"
"Ya abi lütfen,hem niye izin vermiyorsunuz ki?"
"Çünkü piknik alanındaki bütün pis herifler senin bacaklarına ağzının suyunu akıta akıta bakacaklar ve ben katil olacağım."dedi ediz abim
"Ya abi lütfen,yanınızdan ayrılmam nolur nolur" dudağımı büzerek abilerime baktım.
"Olmaz"
"Abi nolursunuz lütfen,hem bu saatten sonra değiştirmeye erinirim"
"Tamam,ama yanımızdan asla ayrılmayacaksın" dedi ediz abim
"Ayy,yaşasın" diyerek arkamı döndüm ve mutfaktan çıktım,oradanda evden çıktım, tabi abilerimde arkamdan geldiler arabaya binip piknik alanına doğru yola çıktık.
"Abicim,radyoyu açar mısın?" diyerek arabayı kullanan ediz abime baktım.
"Peki,güzelim" dedi ve radyoyu açtı.Kral pop en sevdiğim müzik kanalı
En sevdiğim şarkı mustafa ceceli feat irem derici-Kıymetlim şarkısı çalmaya başladı.
Telefonuma mesaj geldiğinde telefonumu cebimden çıkardım ve mesajı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah abilerim
Romantik4 abisinin kıskançlıgından,gittigi yerlere,giydigi kıyafetlere kısacası her şeyine karışan abilerinden bıkmış olan yağmur bakalım abileri sayesinde neler yaşayacak? Aşkı mı yoksa abileri mi? Sizce yağmur iki seçenek arasından hangisini seçecek,bunu...