1.díl-cesta

372 17 7
                                    

Jmenuji se Denisa, ale všichni mi říkají Dennie. Je mi 14 let. Moji rodiče se rozcházejí a já se s mamkou stěhuji do Norska do malého města jménem Trofors, kde shodou náhod bydlí moji idolové - Dvojčata Marcus a Martinus, slavní zpěváci.

Je pátek a já se pomalu chystám na cestu. Věci už mám zabalené a tak se jdu rozloučit a mojí kamarádkou. "Hlavně mi od nich něco přivez!" řvala za mnou ještě, když jsem od ní odcházela.

"Tak jsi připravená? " zeptala se mě mamka. "Jojo, můžeme jet " odpověděla jsem.
Sedli jsme do auta a vyjeli jsme. Asi o dvě hodiny později jsme přijeli na letiště v Praze. Chvilku jsme čekali a o hodinu později už jsme seděli v letadle do Osla.
Pustila jsem si písničky od M&M (kdyby někdo nevěděl co to znamená, je to zkratka pro Marcuse a Martinuse) a usnula jsem. Mamka mě vzbudila, když jsme přistávali v Oslu.

Na letišti na nás čekali babička s dědou, kteří bydlí tady v Oslu, ale odvezou nás do Troforsu, kde na nás už čeká i naše nové auto.

"Páni, my budeme sousedi s M&M !!" zařvala jsem, když jsme zastavili u našeho domu. A asi mě slyšeli i M&M, kteří zrovna hráli fotbal na zahradě. "Oh ahoj! Ty jsi asi ta nová sousedka viď? " zeptal se mě Marcus. "A-ano a-ahoj, já jsem Denisa, ale říkají mi Dennie." odpoveděla jsem. "Já jsem M...." chtěl říct Martinus, ale já jsem mu skočila do řeči. "Já vím;ty jseš Martinus, a ty Marcus. Mám s vámi vytapetovaný celý pokoj." "Aha, tak to nas těší." řekl Marcus. "A nechtěla by jsi zítra přijít k nám? Přeci jenom jsou prázdniny...." zeptal se mě Martinus. "Jo ráda." odpověděla jsem, rozloučili jsme se a jak jsem šla domů.

Doma jsem si vybalila věci a najedla jsem se a šla jsem spát.

*Pohled Martinuse*

Právě je 23:00 a já ležím v posteli a přemýšlím. Ta Dennie vypadá jako fajn holka, je celkem pěkná, a když nás uviděla, nešílela jako ostatní fanynky. A asi bude chodit s náma do třídy...super! Snad mi ji nepřebere Marcus....ale co...uvidíme.....a usnul jsem.

*Pohled Marcuse*

Ta Dennie je celkem pěkná holka. Ale viděl jsem Martinusův pohled, jak se na ni díval. Asi se mu líbí...uvidíme zítra. Asi si půjdeme zahrát fotbal nebo budem koukat na film...a usnul jsem.

Tak 1.díl malinko o ničem, ale to nevadí. Ten další bude lepší, tak snad se vám bude líbit ❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 12, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat