~1

2 1 0
                                    

Onumde duran bilgisayara baktım. Yıllarca hayal etmistim ve şimdi ona sahiptim. Gülümseyerek evden çıktım. Saat geç olmuştu ama yıllarca nasıl koruduysam kendimi bu seferde korurdum. Burukca gülümsedim.
Annem...
Yıllar once aptalca bir kazaya kurban giden bir melek.
Annem aklıma düşünce gözümden firar eden bir damla yaşı da sonradan fark etmistim. Umursamadım. Yıllardır annesizligin yanında yaşadığım en buyuk huzunlerdendi babamın tekrar evlenmesi. Olsun. Kararımı vermistim. 18 yaşıma girdiğim gece gidicektim buralardan. Zaten 18'imde Hackerlıgım onaylanıcaktı ve AY YILDIZ TİM'E katılıcaktım. Yapıcagım ilk sey cici annemin(!) gelmisini geçmişini gun yuzune cıkarıcaktım. Belki de annem onun yuzunden yanımda degildi. Ondan bir kere daha nefret ettim. Evden uzaklaştığımı fark ettiğimde geri dondum. Uyuyacaktım. Sessizce eve girip odama cıktım. Hazır olan yatağıma girip gozlerimi kapattım ve baska bir düşe daha yelken açtım.

Batı'dan;

Elimdeki telefona şok içinde bakarken de yumruklarını sıktım. Nasıl yapabilirdi bunu? Yıllarca calisip kazandığım okuldan serefsizin teki yuzunden atılmış ayrıca devlet bursundan kesilmistim. Aglamayacaktım. Aglamayacaktım. Olmuyordu. Annemin babamın yokluğu her zaman hissediliyordu. Yaptıgım tek sey okulun sahibinin ogluna laf atmak olmustu. Halbuki oglu sucluydu. Benim ölmüş ailemle dalga geçmiş beni rezil rüsva etmişti. Bursumla aldıgım bilgisayarın basına oturdum. Ben Batı Sargınsam bunu ona odetirdim. Hemen sayın Ege konağının sistemine giris yapmaya çalıştım. Olmuyordu. Ozel koruması vardı. Bir sekilde o konağa girip bir bilgisayardan korumayı kaldırmalıydım. Hemen yazıcıdan 'Bilgisayar dersleri verilir. Numara 05********** yazıp sinsice sırıttım. Elimden cok çekeceğim vardı Aras Ege. Artık huzur icinde uyuyabilirdim.


Pelin'den;

Sabah uyanıp hazırlandım. Evdekilere selam verip çıktıktan sonra Ceren'le buluştum. Beni tek anlayan o'ydu. Onunla plan yapıcaktık. Saatlerce konuştuktan sonra ev gelip odama cıktım. Girmem gereken blr sistem vardı. Ege konağı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DijitalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin