Cap. 1

530 7 2
                                    

Eva pov.

Salut. Sunt Eva. Am 19 si imi place la Nebunie sa imi trăiesc viața . Am o viața chiar tumultoasa . Ziua merg la facultate , când am chef , iar nopțile mi le petrec cu câte un tip care ma face sa imi vibreze corpul . Sunt genul de om care uita ce a făcut noaptea trecută . Nu am fost din totdeauna asa , veți afla pe parcurs de ce am ajuns in felul asta . Deci .... da . Asta sunt eu .

Eric pov.

Hei . Sunt Eric . Am 20 de ani si sunt la facultate . Înscris .... ca nu prea merg . Imi place sa petrec nopțile in cluburi si sa mi le petrec cu pizde in călduri , ca oricărui bărbat . Pe parcurs va voi spune de ce dracu am ajuns in stadiul asta .

Luni
Eva pov .
Ma trezesc rupta de oboseala pe la ora 10 . Locuiesc singura . Mama si tata sunt in California . Eu locuiesc in New York . E un super oras , mai ales noaptea .
Ma ridic si ma gândesc dacă sa merg la cursuri sau nu . Decid sa ma duc doar pentru ca acasă ma plictisesc .
Imi aduc aminte ca aseară am fost cu Eric. Doamne băiatul asta e magnific la pat . Credeți ma . Si arată perfect . Dar ..... păcat ca deocamdată nu mai pot simți iubirea si încrederea adevarata pentru un baiat. Dacă te voi vedea in fata Ionuțe , te omor . Cum a putut sa ma însele !? Il iubeam mai mult ca pe mine însumi . Mi am dăruit virginitatea lui pentru ca simteam ca va fii cu mine pentru totdeauna . Dar el a trebuit sa se după la curve ....... vei vedea tu când te voi prinde !si am început sa plâng . De ce plâng pentru un prost? Nu stiu . Pentru faptul ca l am iubit enorm si încă il iubesc! zic si ma trântesc in pat . DIN CAUZA LUI AM AJUNS O CURVA !!!! La un final ma pregătesc Si plec spre facultate . Sincer uneori imi place , dar am devenit rebele si rece si nu știu ce sa mai zic ..... m am schimbat enorm si vreau sa dau timpul înapoi , dar nu am cum .

Eric pov.
Ma pregătesc si dau sa ies din casa si O VĂD . E pe partea cealaltă si e de mâna cu ăla . Ma uit cum trec si ea ma vede si mărește pasul . Nu ii fac nimic , ACUM . Dar când o sa prind singura , își va dori sa nu ma fii înșelat . Cum a putut ?! Avea totul , tot ce dorea , am iubito enorm si încă o iubesc . Ahh la dracu iar am zis o . Din cauza ei nu imi găsesc liniștea decât in băutura si curve . Va fi vai de ea ....
Pana la urma ies si plec cu Range Roverul meu alb spre facultate . Sincer , uneori chiar imi place sa merg la facultate , dar am devenit distanțat in partea zilei cu oamenii.
Ajung si văd ca in spatele meu parchează Eva . Sincer simt o atracție pentru ea si nu numai faptul ca e al dracu de buna la sex , dar ma atrage .E cea mai buna prietena a mea si o iubesc ca pe o sora , dar ce facem noaptea , rămâne noaptea .

Eva pov.
Ajung si in fata mea parchează Eric . Uneori ma atrage si nu numai la pat , imi place fizicul lui . Si dintre toți prietenii mei , cei pe care ii mai am , el este cel mai apropiat mie , adică ca un BFF băiat . Chiar il iubesc ca un frate , dar ce se întâmpla noaptea , rămâne noaptea . Ies din mașina si aștept sa coboare si el si fug si il iau in brațe . Ma simt protejata când sunt cu el , dar doar frățește .... cred ....
-Hei Eric !
-Hei frumoasa ! Hai . Ma ia de mâna si intram.
Multe sunt geloase pe mine crezând ca sunt împreuna cu el , dar NU SUNT .
-Mergem după la mine ca nu am chef sa dorm singura . Ne uitam la un film , vedem.
-Desigur ! spune cu un zâmbet pervers pe fata .

-După ore-
Il aștept pe fraierul asta sa vina sa plecam amândoi o data si nu mai vine . Sigur ia tras-o vreo uneia prin baie . Aaaa, Uite-l .
-Ce naiba ti a luat atât ? Știam ca te termini mai repede ? zic chicotind .
-Am Fost la directoare ca sa iau programul pentru excursie .
-Ce excursie ?
-E excursie cu scoala o săptămâna la munte . Vii ?
-Normal . Pai si ce treaba ai cu programul?
-Sunt lider . Adică eu trebuie sa am grija de toți si sa le arat locuri . Vrei sa fii si tu lider cu mine ?
-Ammm... da . E Ok . Bagă ma si pe mine .
Am plecat fiecare cu mașina lui si in 10 minute am ajuns la mine. E ora 4.
-Facem popcorn ?
-Da . Stai sa te ajut. Ma ridica cu fundul pe blatul de la Bucătărie si si ma privește frumos . E ceva nou la el . Pana acum erau priviri perverse , acum sunt drăgăstoase. E ciudat , dar nu ma deranjează .
-Ma duc sa ma schimb pana faci tu alea .
Sar si fug in camera . Imi iau un maieu si pantaloni scurți , papucii si cobor. E Iunie . Mai e o săptămâna si incepe vacanța . Ieiii.
Cobor jos si il văd pe Eric doar in niște pantaloni scurți , pe care ii avea la mine .

-Gata ? -Da

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Gata ?
-Da . La ce film ne uitam ?
-Ce zici de Twilight ?
-Ok .
Mergem in living si dam drumul la film pe laptop pe care il conectam la TV ca sa se vadă mai bine . Ma pun lângă Eric , mâna lui fiind pe piciorul meu . Imi pun mâna peste a lui si imi zâmbește .
-As vrea si eu sa fiu vampir sa pot face sex fără sa obosesc ... sex cu tine ! si ma privește pervers .
-Oricum tu nu obosești .
Ma uit si văd ca deja incepe sa ii se umfle . Filmul s a terminat , deci sa trecem la acțiune . Ma pun peste el si il sărut apăsat pe buze . Își poziționează mâinile pe fundul meu si ma împinge pe bărbăția lui . Simt ca ne deplasam Si imediat simt cearșaful rece al patului meu . Se pune peste mine si imi da maieul jos . Norocul lui ca nu am sutien . Se năpustește asupra unuia dintre sâni si il săruta făcând cerculețe in jurul sfârcului . Gem încet si coboară in jos cu săruturile . Ajunge la pantaloni pe care ii trage repede . Trece un deget peste feminitatea mea si il mișcă ușor .
-Ahhh...
Se apleacă si incepe sa imi sărute punctul fierbinte cu pofta . Simteam ca aproape am ajuns la orgasm si se oprește . Decid sa iau controlul . Il trântesc in pat si ma pun in genunchi . Ii trag pantalonii si ii prin penisul in mâna . Fac mișcări repezi si il sug făcând cerculete cu limba . Ii aud gemetele răgușite si ma excita rău .
Ma tranteste si se pune pe mine .
-Sa începem păpușa .
Ma pătrunde încet , începând apoi cu mișcări repezi si adânci .
-Mai repede Eric .
Se conformeaza si se mișcă mai repede amândoi gemand tare .
-Ahhhhhhhhhh.........
-Asa iubito .... ahhh...
Amândoi am ajuns la final si se pune lângă mine tragandu ma la pieptul lui . Ne învelește si imi șoptește noapte buna . Imediat adormim .

Împreuna prin sex Where stories live. Discover now