-Eve, trezește te ! Hai ! il aud pe Eric si simt ca ma zgâlțâie .
-Lasă ma ! si ma intorc pe partea cealaltă .
-Bine . Atunci cutiile alea 2 de prezervative le voi folosi cu altele .
-Sunt treaza !zic si ma ridic in picioare .
Incepe sa rada si ma trage intr o îmbrățișare. Nu stiu ce e cu el , dar in același timp nici cu mine nu stiu ce e pentru ca imi place la Nebunie când face asta . Pana acum câteva săptămâni eram doar BFF , dar cel mai important prieteni pentru sex. Poate vom ajunge ÎMPREUNA PRIN SEX . Nu M ar deranja sa fiu împreuna cu el .
-Fugi si îmbrăcate ! si imi da o palma peste fund .
Ii arat degetul mijlociu .
-Ai vrea tu . zice zâmbind .
Ma pregătesc si ma îmbrac intr o pereche de pantaloni scurți , chiar prea scurți , dar nu imi pasa si un maieu mulat . Imi iau tenesii si o bluza de trening subțire . Parul mi l prind intr o coada de cal si ma dau cu puțin fond de ten , rimel si un ruj piersicuta .
-Sunt gata !Si fac o pirueta .
-Vrei sa ti o trag in autocar ?
-Nu am nimic împotriva !si chicotesc. Hai ca întârziem .
Am luat bagajele si am plecat cu mașina lui pana in fata facultății .-Buna dimineața doamna director !
-Buna dimineața copii! Hai , va așteptam !
Am urcat si noi aveam scaune oprite in spate .
M am Așezat , același lucru făcând si Eric .
-Te simți confortabil ? ma întreabă .
-Da , de ce nu M as simți ?
-Nu stiu . Doar te am întrebat .
M am ridicat sa imi iau căștile si sticla de apa din rucsacul pus sus si ma trezesc cu o palma peste fund . Un băiat din fața noastră nu avea ce face .
-Băiatule , vezi ca ti o iei !zice Eric si respectivul se întoarce la locului ne mai zicând nimic .
-Al dracu prost ! Asta am numai eu voie sa fac! imi șoptește suav la ureche .
Isi pune o mâna pe piciorul meu si ma săruta pe frunte .
-Sa imi spui când îți e somn . Avem un drum de 7 ore de mers , asa ca fa te comoda .-Cât e ceasul ?
-E 11 . Ai dormit ceva .
-Fac pe mine . Spune le sa oprească la primul peco.
-Doamna directoare , putem face si noi o pauza ? Sa oprim la un peco sau intr o parcare ? Ce ziceți?
-Ok. Copii luați-vă ce va trebuie si coboram . Fiecare se duce la toaleta sau sa își cumpere ceva de mâncare. Nu va indapartati! zise doamna blând .Eric pov.
O iau de mâna si coboram .
-Vrei ceva de mâncare ?
-Cumparami si mie niște covrigei , o cafea si o sticla de suc! zice si ma pupa pe nas .
De la o vreme e diferită intr un sens bun. Pot zice ca si eu M am schimbat , cred ca ea M a schimbat . Se întoarce si se îndreaptă spre baie . Doamne , are un fund minunat . Arată atât de bine . Si pantalonii aia o ajuta sa iasă in evidentă .
Cumpăr ce mi a zis si o aștept afara . Ma intorc uitându ma la autobuz si la ceilalți elevi . Toate fetele arată al dracu de bine , dar pot zice ca am ochii doar pentru o singura fata : EVA .
Simt doua mâini micuțe care ma prind de talie . Ea e . Ma intorc si dau de ochii ei albaștri ca marea.
-Gata ?
-Da . Hai .
Ma ia de mâna si pornim spre autocar . Urcam si ne punem la locurile noastre.
-Uite cafeaua .
I-o dau si ma bucur ca ii place .
-Cât mai avem ?se plânge in timp ce mânca covrigei .
-In 3 ore ajungem .
-3 ore ?! zice uimita . Am sa inebunesc pana atunci ...! si își pune capul in poala mea.
O mângâi încet pe cap si văd ca zâmbește .-Copii asta e hotelul unde vom sta !
Suntem in Sinaia . Stam in hotelul din centrul orașului . Ne luam bagajele si mergem spre camera noastră , camera 269.😏 Intram si rămânem Uimiți la cum arată camera . Un pat foarte mare , lângă un balcon unde se văd munții . E super .
-Eve , eu zic sa te Pregătești ca o sa mergem sa ne plimbat cum e in program .
-Ok.
Se ridica de lângă mine si își ia din geamantan o pereche de pantaloni scutit negri , un tricou scurt alb si sandale . Fără nici o jena se dezbracă in fata mea si merge spre baie .
-Eve ... ahhh ce ti as face acum .... zic si zâmbesc .
Se întoarce si vine spre mine . Ma lungesc in pat , ea fiind deasupra mea. Se lasă in jos si imi da pantalonii jos . Imi ia masculinitatea in mâna si incepe sa facă mișcări , băgând in gura . Doamne ... am luat o repede si M am pus peste , intrat brutal in ea .
-Auuu ... nebunule ! Prezervativul ...
Nu M a mai interesat . Făceam mișcați blânde si din ce in ce mai repezi .
-Ericcc.... aproape , aproape .... ahhhhhhhh.
-Ahhh Eve ....
Am căzut lângă ea luând o in brațe .
-Esti minunata !
-La fel si tu ! si ma săruta pe buze .
Ma ridic si ma îmbrac , privind o pe Eva cum zâmbește ca nebuna .
-Ce i cu zâmbetul ăla ?
-Pur si simplu imi place compania ta , ma simt in siguranța , protejata! zice zâmbind .
Ma apropii de ea si o iau in brațe sărutând o .
-Diseară , vei avea o surpriza. La 8 jumate sa fii îmbrăcată elegant .
-Ok.Eva.pov.
Oare ce se va întâmpla ? Poate imi va spune ca ma iubeste , pentru ca suna ciudat , dar si eu il iubesc , il iubesc nebunește . M am îmbrăcat intr o pereche de pantaloni scurți verzi , un maieu si tenesii mei negri . Termin si il văd pe Eric pregătit si el.
-Mergem?
-Da frumoaso! Hai.
Ma ia de mâna si coboram cu liftul jos . La Recepție erau toți ,Așteptându-ne pe noi.
-Acum ca ați venit si voi , pornim spre castelul Peleș. Stați strânși , sa nu va despărțiți si sa va pierdeți pe aici! zice doamna cu amuzament in voce . Eu cu Eric suntem in fata si avem după noi un grup de 30 de elevi . Ceilalți sunt cu alți profesori in spate .
-Eric , unde mergem diseară ?
-Vei vedea ! Si sigur îți va plăcea ! Este ceva important !zice si ma săruta .
Noi nici nu suntem un cuplu , dar ne comportam ca si unu .
YOU ARE READING
Împreuna prin sex
FanfictionO fata normala , Defapt anormala ajunge sa se indragosteasca de cel care o face sa simtă minunat noapte . La început se întâlneau doar pentru sex , apoi totul devine o poveste de dragoste frumoasa .