1

3 1 0
                                    

7:00 czas wstawać! Zrobiłam to co zawsze rano i wyszłam do szkoły. Na razie zapowiada się dobrze. Usiadłam z tyłu, bo nie było gdzie indziej miejsca. Jedna dziewczyna krzykneła coś do mnie ale ja nie zrozumiałam, bo nie wyraźnie mówiła - ALE LALUNIA-. Wszyscy się śmiali, a ja tylko patrzyłam się na nie i nie wiedziałam z czego się śmieją.

Ooo kurna oczywiście nasza wychowawczyni jest od angielskiego. Podobno strasznie surowa, więc będę miała przerąbane, bo nie zbyt lubi nowe osoby.

W klasie jest bardzo przystojny chłopak o imieniu James choć mam Nikodema to i tak chciałam z nim dawno zerwać. Jest jednym z bardziej przystojnych chłopaków, ale tak przynudza że aż ból dupę ściska. Na dodatek mieszkamy parę set kilometrów od siebie.

Po wf ie podeszła do mnie dziewczyna. Była bardzo miła i mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy. Najgorsze jest to iż przeprowadziłam się tutaj tylko na dwa lata, ponieważ mój tata ma podpisana umowę do listopada 2019r.

O 15 wróciłam do domu stwierdziłam, że jeżeli nie mam nic zadane to się pouczę. Siadłam przed komputerem i nagle SMS. Byłam przestraszona, że ktoś coś do mnie napisać był to James.

-hej:)

-hej.

-cr?

-nic a ty?

-też nic.

- wgl to mam na imię James i chodzę z tobą do klasy. Pewnie mnie nie znasz, ale dużo osób o tobie mówi. Więc swierdziłem, że napisze do ciebie. Skąd jesteś droga damo?

Cholera nie wiem co odpisać jest bardzo przystojny, ale po co by do mnie pisał jeżeli jest rok starszy. Dobra odpisze do niego jak mówią raz się żyje.

-A co o mnie mówią? Fajnie lubię poznawać nowych ludzi. Z Anglii miasta Manchester myślę, że kojarzysz:) Niestety muszę na dziś kończyć.

-Oczywiście, że znam! Ja lubię bardziej niż ty. Mówią, że jesteś bardzo ładna i jesteś z Anglii, więc na pewno będziesz fajna. To odezwij się jutro księżniczko:)

- Napewno się odezwę! PAPA!!!

-PAPAPA <3

Przeżyłam i wydaje się bardzo fajny. Cieszę się, że większość osób nie obraża mnie. Idę spać bo dziwnie się czuję myśląc o tych wiadomościach z nim.

   

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Myślę, że się spodobało! Zostawcie Gwiazdkę, a już we wtorek nowa część! No i komentujcie!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 12, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Catrine ?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz