Bu sefer Kane değildi. Kim olduklarını bilmiyordum ama bu sabah okulda görmüştüm. Bana doğru yaklaşırlarken attıkları her adım nabzımı daha da arttırıyor kalbimi sıkıştırıyordu. Korkudan titriyor, geriye doğru korkak adımlar atıyordum.
"Yaklaşmayın" dedim. Ne kadar korktuğum ses tonumun boğukluğundan bile anlaşılıyordu."Aiden!" Bu Lydia'ydı. O an hatırladım. Kütüphanede birbirleriyle konuşurken duymuştum. Diğerinin ismi de Ethan'dı. Konuşmaya devam etti.
"Ne yapıyorsunuz?""Sen karışma Lydia." diye kestirip attı Aiden. Bense olan biteni anlamaya çalışıyordum.
"Onu götürmeliyiz." dedi ikizi. Belli ki ikiside uzun açıklamalar yapmaktansa kısaca kestirip atmayı tercih ediyordu."Nereye?"
"Kane'i öldürmüş, Deucalion onu istiyor."dedi. O an kan vücüdümdan çekildi. Nasıl ölmüş olurdu? Artık bir katil miydim? Sorular aklımı kurcalarken Ethan konuşmaya devam etti."Ya bizim sürümüze katılır ya da biz onu öldürürüz, kurallar böyle."
Şuan istediğim son şey kaçık bir kurtadam sürüsüne katılmaktı. Hem ben bir kurtadam bile değildim.
"Ben kurtadam değilim."
"Biliyoruz sen bir Darach'sın" Birinin bana onun ne olduğunu açıklaması lazımdı."Sana iki gün süre tanıyoruz, iki gün içerisinde sürüye katılmazsan seni öldürüz." Konuşmasını bitiren Aiden arkasını döndü ve yürümeye başladı Ethan'da onu takip etti. Lydia ile beraber sahaya geri döndük.
Evren de, ben de bugünlük korku dozumu aldığıma emindik sanırsam bu yüzden o gün daha fazla olay yaşamadım. Maç galibiyetle sonuçlandı. Sahayı terk ederken hepimizin dilinde Scott'ın muhteşem performansı vardı.
Lydia ile o gün olanları diğerlerine yarın sabah anlatmak üzere anlaşmıştık.
______________________________________
"Herkes burdaysa anlatabilirim"
"Dinliyoruz"
"Theo'nun ilacı için ormana indiğimizde karşımıza Kane çıkmıştı. Ve ben onu geçebilmek için biraz yaralandım fakat ordan gittiğimizde orda ölmüş. Yani onların sürüsüne katılmak zorundayım, yoksa onlar beni öldürecek. İşin daha ilginç kısmı benim bir Darach olduğumu düşünmeleri."
"Onların sürüsüne katılamazsın." dedi Stiles.
"Neden olmasın ki? Ölmekten daha mantıklı bence."
"Onların sürüsüne katılamazsın, çünkü senin bir sürün var."
"Aynen öyle." diyerek Stiles'ı onayladı Scott.
"Peki ölme kısmı n'olucak?""Seni öldürmek için beni öldürmeleri lazım." Söylediğinin üzerine Stiles'a bütün garip bakışlarımı attım. Etrafıma baktım ve diğerlerinin de aynı tepkiyi verdiğini fark ettim.
"Yani bizi, hani biz bir sürüyüz ya o yüzden."
"Katılıyorum" dedi arkadaşının üzerindeki bakışları çekmek için Scott."Pekala o zaman artık Darach'ın ne olduğuna odaklanabiliriz"dedi Lydia. Yüzünü en detaylı şekilde incelememe rağmen ne hissettiğini anlayamamıştım. Fakat pek memnun olmuş gibi gözükmüyordu.
"Biz kütüphaneye bakalım sizde Allison'ın babasının kitaplarına bakın." Hepimiz Scott'ı onayladık.
Ben, Allison ve Lydia eve gitmek için arabaya bindik.
Bi'şey dicem. Ben Kane yazmışım ama onun asıl ismi Kali. Karıştırmışım çok özür dilerim ama farklı bir karakter olarak da düşünebilirsiniz pek tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stella Argent
FanfictionKate Argent'ın kızı Stella Argent'ın hikayesi. Bölümler Fanfic tarzı kısa ama konu bütünlüğü olan bölümlerdir. Kapak tasarımı yapan birisi bana ulaşırsa çok sevinirim.