B

19 3 0
                                    

~Bugün sahnede her zaman olduğu gibi mükemmel bir iş çıkardın. 

Seyircilerinde en az benim kadar sana hayran kaldığına eminim ama anlamadığım neden Madam Magaile'in hazırladığı gösteri için senin yerine Jimin'i kullanmayı seçti ki? 

Her neyse buna takılmak istemiyorum. 

Biliyormusun eğer elimde olsaydı herhalde seni bir evin bodrumuna kapatıp orada yaşamını sürdürürdüm. 

Bana yaptığın onca şeyden sonra  bunu istemem çok normal ama yinede sana aşığım Taehyung, eğer bir gün aklının bir köşesinden geçersem beni senden nefret eden biri olarak hatırlama lütfen. 

Bu defteri bir gün bulmanı sağlayacağım, ama o gün ya cesaret iksiri icat edilmiş olur ya da ben ölmüş olurum. 

İkincisi daha olası bir seçenek değil mi?

Çünkü yazacağım şeylerden sonra yüzüne bakamayabilirim.

Zaten bu yüzden yazıyorum anladıysan eğer.

Konuşmaya cesaretim yok.

Olsa bile, sonra bana yapcağın şeyler gözümün önüne geliyor ve anlıyorum ki bazen konuşmaya değmiyorsun.

İşte ben içimde bunları yaşıyorum Taehyung, içimden biri sana kendini öldürmem için yalvarana kadar ikence çektirmek istiyor, diğeri de seni boğana kadar sarılmak.

Ve sen bunları görmüyorsun ama o kadar da önemli değil.

Yani senden bekleyemem.

Dediğim gibi beni kötü ve senden nefret eden biri olarak hatırlama sadece senin iyiliğin için seni bile öldürebilecek düzeyde bir sorunlu olarak hatırla.

Senden her ne kadar nefret etsemde sevgi her zamanki gibi ağır basıyor.

Umarım bunları okurken ağlıyorsundur Taehyung.

Bu beni güldürürdü.

Tıpkı ben ağlarken senin benden eksik etmediğin harika kahkahaların gibi olmasada bende gülmeyi denerdim.

Okuman dileğiyle,

-Li~










*Hikaye 10 bölümden oluşmaktadır*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ballet~KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin