-Diži dupe danas je divan dan za šoping- Čujem dobro poznat glas svoje cimerke koja mi otima knjigu iz ruke.
-Iris stvarno moraš da se pokreneš malo- požalila se- Idemo prvo u Victorias secret da gledamo neki sesii veš i onda da ti nađemo savršenu haljinu za maturu-namignula mi je uzbuđeno
-Podseti me zašto smo mi to cimerke- uzdahnula sam krenuvši ka ormaru.
-Ah ne moraš da se trudiš da tražiš odeću ja sam ti već izabrala-pokazala je prstom na moj krevet te sam samo uzela odeću i obukla se.
-Eto zašto-
Pošto je ona izgledala savršeno kao i uvek krenule smo ka velikom tržnom centru nedaleko od našeg penthausa.
Kao i uvek Madison je krenula prvo u Victorias secret a ja za njom.
Našla mi je par stvarčica koje su moram priznati veoma lepe i oterala me u kabinu da ih isprobam.
Obukla sam prvi par i dok sam zakopčavala grudnjak osetila sam da neko blene u mene te sam se okrenula.
Malo mi je falilo da vrisnem.
-Ko si ti, šta tražiš ovde,čoveče pa ja sam polu gola, izlazi napolje- izgovorila sam sve u jednom dahu i lupila šamar moram reći poprilično hot momku.-To je nije bilo pristojno-rekao je držeći se za obraz
-Blago tvom dečku pošto ti izgledaš daaamn-rekao je odmerivši me
-Nemam dečka-odgovorila sam pocrvenevši
-Onda blago meni-namigno mi je i uhvatio me za zadnjicu i približio me sebi nagnuvši se prema meni.
-Usput ja sam Harry-prošaputao mi je u uvo gricnuvši ga, zadrhtala sam na pomisao o tome gde su njegove ruke.
Mislim da smo ostali u tom položaju desetak minuta i nismo se pomerali.
Moje ruke su bile na njegovom stomaku a njegove usne pored mojeg uveta su toplim dahom proterivale trnce mojim telom.Njegove usne su lagano prošetale do mog vrata i tamo ostavile ljubavni ugriz na šta zam ja slabo zastenjala a on se zadovoljno nasmešio. Okrenuo se i krenuo da izađe.
-Iris-prošaputala sam pocrvenevši-Drago mi je-namignuo je i nestao
YOU ARE READING
*Accident*
Teen Fiction-Zašto si to uradio?- -Želiš li ponovo?-upitao ju je približavajući joj se -Da-zadihano je odgovorila