Yeni bölüm xjzjxjxkx merhaba umarım beğenirsiniz hepinize muah xksjkzkxnkz tamam sustum 😘
Sabaha kadar banyodan çıkmamıştım ağlamaktan gözlerim ağırlaşmıştı ayağa kalktım ve aynanın karşısına geçtim kendime baktım acınacak haldeyim yüzüme su çarptım kendime gelmeye çalıştım ama dün geceyi düşününce kendime lanet ediyordum acaba benden iğreniyor mudur yeni oda arkadaşım oysa hala burda mı kalıcak yoksa benden kaçacak mı bu sorular beynimi kemiriyordu ama sonsuza dek banyoda kalamazdım banyodan çıktım içeri girdiğimde Lay yatağından uyuyordu hiç birşey olmamış gibi banyonun kapısını kapattım çıkan sesle uyanmıştı ve bana baktı utancımdan yerin dibine girecektim başımı eğdim ve yerdeki parkelerle bakışmaya başladım "Günaydın Suho" dediğinde başımı kaldırdım ve ona baktım "G-Günaydın " dedim hala çok utanıyordum özür dilemem gerekiyordu"şey ben özürdilerim " yüzüne bakmaya çekiniyodum ama bakmak zorundaydım "Lay aniden oldu ben , ben bilmiyorum bi andan oldu işte çok özür dilerim biliyorum şuan benden iğreniyosun ama gerçekten özür dilerim beni affet " dedim ve gözlerimde doluşan damlalar tek tek yavaşça akmaya başladı sonra birden sarıldı bana çok şaşırdım ama belki de bu beni affettiğine dair bir işaretti başımı göğsüne koydum ve ağlamaya başladım"Lay lütfen affet beni seni kaybetmek istemiyorum nedenini bilmiyorum ama sanki sen olmazsan nefes alamazmışım gibi hissediyorum lütfen benden nefret etme sana yalvarıyorum"kollarımı beline doladım ve kokusunu içime çekerken hüngür hüngür ağlıyordum biraz durduktan sonra konuştu"önemli değil Suho senden nefret etmiycem yada iğrenmiycem gerçekten sen çok iyi birisin ve itiraf etmem gerekirse dün akşam olanlar hoşuma bile gitmişti hala arkadaşız benden utanmana yada korkmana gerek yok " dedi. Bunları duymak çok iyi gelmişti kendimi şuan bi uçurumdan düşerken biri beni son anda tutmuş gibi hissediyorum kalbim hızla atıyordu acaba kalbimde at yarışları mı var neden bu kadar hızlı atïyor maratondaymış gibi derin bir nefes aldım ve kokusunu içime çektim parfüm kullanmıyordu onun kendi doğal kokusu zaten yeterince muhteşemdi geri çekildim ve"Teşekkür ederim Yixing bana kızmadığın için herşey için hala burda olduğun için sana sarılmama izin verdiğin için beni dinlediğin için herşeg için çok ama çok teşekkür ederim" bütün bunları gözlerinin içine bakarak söyledim gözlerim dolmuştu tekrar ama bu sefer mutluluktandı bir kez daha sarıldım"lütfen beni bırakma" demek istedim ama demedim son kez kokusunu içime çektim ve gülümsedim geri çekildim "okula gidelim mi artık" sırıttım ve dolabımın yanına gidip okulda giyeceklerimi seçtim ve banyoya giyinmeye gittim. Üzerimi giydikten sonra içeri odaya geldim geldiğimde Lay çoktan giyinmiş beni bekliyordu. "Beklettiğim için özür dilerim gidelim mi artık" gülümsedim. Bana baktı ve gülümsedi gamzeleri gene belediye çukuru gibi ortaya çıkmıştı ve yine muhteşem görünüyordu kendime gelmek için başımı iki yana salladım ve gözlerimi kırptım sonra yatağımın üzerindeki çantamı alıp çıktık okula gittik ve dersin başlamasına daha yarım saat vardı. "Ben kantine gidiyorum sende gelicek misin?" dedim. Bana bakıp gülümsedi"ben gelmiycem sen git " dedi ve gitti arkasından baka kaldım sonra kantine gidip kendime çilekli süt aldım ve sınıfa gittim ders başladı ama Yixing hala ortada yoktu ders bitti ama hala gelmedi heralde işi var dedim ama diğer derslere de gelmeyince iyice endişelendim ve dersin ortasında kalkıp onu aramaya gittim nedense kötü bişiy olmuş gibi hissediyorum umarım bişiy olmamıştı bütün okulu aradım tuvaletler , sınıflar,kantin,müzik odası,revire bile baktım ama yoktu sonra dışarï çıktım ve orda armaya başladım heryere baktım ama yoktu tam sınıfa dönerken okulun giriş kapısının yanında yerde yatan birini gördüm umarım o değildir oraya gidene kadar bildiğim bütün duaları ettim ama kabul olmamıştı bu oydu Yixing hemen yanına gittim ve yüzünü kendime çevirdim yara bere içindeydi başını dizime koydum ve "Yixing iyi misin lütfen kendine gel. Yixing lütfen Yixing " ağlamaya başladım"Hay kimse yok mu lütfen yarım edin lütfen " etrafta kimse yoktu hemen telefonumu çıkardım ve ambulansı aradım "Lütfen arkadaşım yaralandı iyi görünmüyor yalvarırım hemen gelin *adresi söyledim*" biraz sonra ambulan geldi ve hemen hastahaneye gittik hastahanede kapıda bekliyordum doktor çıkar çıkmaz aya kalktım ve durumunu sordum. Doktor gülümsedi ve "durumu iyi merak etmeyin" dedi çok rahatlamıştım ve "O-onu görebilir miyim" dedim doktor evet anlamında başını salladı teşekkür edip içeri girdim Yixing uyuyordu yanına oturdum elimi elinin üzerine koydumve başımı elimin üzerine koydum ve iyi olduğu için sükür edip duruyordum ağlamama engel olamıyordum "Suho" gelen sesle irkildim ve başımı kaldırdım Yixing uyanmıştı "Yixing iyi misin neler oldu bunu sana kim yaptı" yorgunluğunu bi an unutum sordum bunları sonra tam cevap verecekken durdurdum"tamam özürdilerim şimdi yorma kendini sonra kendini iyi hissedince anlatırsın yada anlatmak istemezsen sen bilirsin"gözlerimdeki yaşları sildim "sana bişiy olacak diye çok korktum" ve gülümsedim çünkü şuan iyiydi. Bana baktı ve gülümsedi "iyim bak hadi sen de biraz dinlen" dedi. Ona baktım ve gözlerimi kıstım" ben iyim merak etme sen iyi ol yeter neyse ben doktorla konuşmaya gidiyorum "dedim ve ayağa kalktım. Birden bileğimi tutup beni kendine çekti ve gözlerime baktı dudaklarımızın arasında sadece 2-3 cm vardı ama kalbim çok hızlı atıyordu tekrar onu öpmek istiyordum am bunu bi daha yapamazdım yapmamalıydım gözleri biraz kısılınca güldüğünü anladım ve" b-bişiy mi o-oldu" dedim lanet olasıca kekelemiştim. Gözlerimi kaçırdım. "Bişiy yok sadece teşekkür etmek istemiştim " kıkırdadı ve bileğimi bıraktı bir kaç saniye daha öyle kaldık "öhöm şey ben doktorla konuşmaya gidiyim" kızardım ve hemen dışarı çıktım ve doktorun yanına gittim" doktor bey ne zaman taburcu olacak" bana baktı ve"bu akşam gözlem altımda tutsan iyi olacak yarı sabah taburcu olabilir " dedi ve güldü "önemli bişiyi yok değil mi lütfen söyleyin" hala endişeliydim doktor gülümsedi ve"merak etmeyin önemli bişiyi yok sadece bu akşam kontrol altında olsa daha iyi olur" dedi. Biraz daha rahatladım ve teşekkür edip Yixing''in yanına gittim. Yine uyumuştu gerçi gece olmuştu normaldi uyuması benim de çok uykum geldi bende Yixing'in yatağının yanındaki koltuğa oturdum ve uyumaya çalıştım ama çok rahatsızdı Yixing'in inlediğini duydum ve hemen ateşini kontrol ettim ateşi yoktu elimi çekerken uyandı ve elimi tuttu bana baktı "sen neden uyumuyosun " dedi . ben de "uyuyordum" dedim ve elimi çektim daha doğrusu çekmeye çalıştım "yalan söylüyorsun uyumuyordun" dedi. Ona baktım "uyuyordum dedim ya" elimi bıraktı ve yatağın sağ tarafına doğru biraz kaydı "gel burda uyu" dedi ve bana baktı "ben koltukta uyurum sen merak etme" dedim. Doğruldu ve sırtını yatağın başlığına dayadı'iyi o zaman bende uyumuycam hatta yurda gidiyorum" dedi ve ayağa kalkmak icin yeltendi. Biraz durdum ve"T-tamam uyuycam gitme bi yere" dedim. Ve yatağa oturdum Lay de yatağa uzanmıştı çoktan bende yavaşça uzandım ve "bak canın acırsa sorumlusu ben değilim tamam mı" dedim ve gözlerimi kapattım cevap vermeye bile tenezzül etmedi sadece'hmhm' demekle yetindi çok sinirimi bozuyordu bu ama hoşuma da gitmedi diyemem biraz da sokuldum çünkü yatak tek kişilikti ve ikimiz için biraz dardı kolunu omzuma attı acaba uyanık mı diye merak ettim doğrusu ama neyse şimdi uyumalıyım çünkü yarın erken kalkmam gerekiyo...
Bir süre arkadaş kalacaklar xksbxjxxksk ama kısa bir süre belki ilerleyen bölümlerde KRİS VE PANDA'dan da bahsedebilirm hatta edicem djbsmsbsjbnsb iyi okumalar umarım beğenirsiniz öpüldünüz 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Sweat & Tears
FanfictionSulay Layho KONU NE ZAMAN NERDE DEĞİŞİY HANGİ ÜYELER DAHİL OLUR BİLMİYORUM ŞİMDİLİK AMA MUHTEMELEN CHANBAEK DE KARIŞIR DKSNKSNDKDND VE HUNHAN KXNSKSNXM HEPSİNİ KARIŞTIRABİLİRİM AMA BAŞROLLER *KİM JOON MYEON(SUHO)* *ZHANG YİXİNG(LAY)* UMARIM BEĞENİR...