Bahçemdeki seslere uyandım penceremin yanına gittiğimde iki kişi kavga ediyorlardı hemen bahçeme koşmaya başladım tabi olacaklardan habersizce yanlarına gittiğimde ikiside bana bakıyorlardı kırmızı gözleri vampir dişleri vardı ikisininde yoksa onlar vampirmiydi diye düşünürken ikisinde biri beni ağaca yapıştırdı ve boynuma doğru eğilmeye başladı.
" Lütfen bırak beni gitmek istiyorum" diyebildim sadece
" nereye güzelim daha tanışmadık" dedi ardından kavga ettiği çocuk konuşmaya başladı
" Seni öldürmemi istemiyorsan kızı bırak" dedi ama bu ses tanıdıktı bu müdürle kavga eden çocuğun sesiydi şuan çok büyük bir şok geçiriyordum yüzüne baktıtığımda düşündüklerim doğruydu bu oydu ben bunları düşünürken onlar konuşmaya devam ettiler
" hadi be çok korktum"
" hatırlatırsam ben melezim yani yarı kurt yarı vampir istesem seni şuan öldürürüm " dedi
" benden ne kadar güçlü olursan ol ben bu kızın kanını içmeden bırakmıycam"
" bir düşün ben izin verirmiyim" dedi Ulaşın göz rengi maviyken kırmızı oldu benim ağzım ve gözüm aynı oranda açılıyordu gittikçe bir anda mert denen pislik beni ıslak ıslak öpmeye başlıyordu ben korkumdan kıpırdayamadığım için gözlerimi kapatmakla yetindim o an ne olduysa üstümdeki kuduz çekildi gözlerimi yavaş yavaş açıyorken bu sefer merti duvarda yapışmış bir şekilde gördüm hemde Ulaş tarafından konuşmaya başladıklarında onları dikkatlice dinlemeye başladım.
" bir daha seni o kıza dokunduğunu görürsem azrailin olurum"
"Söylediğim gibi onu öldürmeden peşini bırakmıycam"
" sana son kez diyorum o kızdan uzak duracaksın anladınmı beni " dedi o kadar korkutucu söylemiştiki insan kalp krizi bile geçirebilir. Anlamadığım şuki Ulaş beni neden koruyor.
" şimdi defol git burdan bir daha seni görmiyim" dedi ve merti yere fırlattı benim ağzımdan küçük bir çığlık attım mertse ordan ışık hızıyla uzaklaştı Ulaşta benim yanıma geliyordu daha fazla dayanamayıp yere düştüm heralde bilincimi kaybediyordum en son bacaklarımda ve belimde bir kol hissettim ve gerisi karanlıktı.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum sizi çok seviyorum
😍😍😍😍😍😍😍😘😘🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir sevgilim
Vampireherşey vampirlerle dolu lisede tek insan kendisiydi . Ve herşey ona deli gibi aşık olan melezle tanışana kadar .