Ráno jsem se probudila s tím, že dnešek bude nejlepší den v mém životě.
Začínají letní prázdniny a to znamená, žádná škola. A navíc? Mám narozeniny.
Je mi sladkých 16.
Jediné mínus na dnešním dnu je to, že tu nebudou moji rodiče. Dovolili mi sem pozvat moje nejlepší kamarádky.
Caroline,Rose a Lily. Uděláme si holčičí večer.
Když jsem se probudila tak jako první co jsem udělala bylo,že jsem se převlíkla, potom udělala culík a nandala sluchátka.
Ve své koupelně jsem si vlasy vyžehlila,namalovala,a vyčistila zuby. Sundala jsem si sluchátka a slyšela hlasitý vzdech.
Prosím ať to je není to co myslím.
Šla jsem pomalu po schodech dolu když jsem slyšela řev z pokoje pro hosty. Něco ve smyslu "Přidej ty dě***! "
Ihned co jsem slyšela Harryho vzdych mi došlo co se děje a já na to radši ani nemyslela. Přešla mě chuť k jídlu a já jsem si sedla na gauč a zapla hlasitě písničky.
Sáhla jsem pod stůl a vzala si svůj notebook a zapla ho. Chvíli jsem čekala a napsala své "užasné" heslo. Vážně "Internet" je tak nenápadné heslo.
Ihned jsem zapla twitter a facebook. Měla jsem "lajklých" pár stránek o One Direction a docela dost lidí tam přidalo fotky typu "Lux má dneska narozeniny 1 like = 1 Gratulace apod.."
A fotky mě s někým z kluků, nejvíc se teda přidávali fotky mě a Harryho, s tím jsem strávila hodně času. To byl ještě v pohodě..
Mohlo uběhnout asi půl hodiny. Slyšela jsem jak někdo jde ze schodů.
Vlastně nechápu Harryho. Proč není u sebe doma?Proč nedělá svojí "nadrženou potřebu" někde jinde a proč jí vubec dělá?
Tendle týden to je 8 holka. Je čtvrtek. A on už tu je s 8 holkou.
Koukala jsem kdo jde a vyšla hnědovlasá holka, štíhlá a vyšla v Harryho tričku.
"Ahoj, ty musíš bejt Lux, Všechno nejlepší." usmála se na mě a šla ke kuchyni.
"Jo jsem díky."řekla jsem a koukala do počítače a potom kam jde.
Ona se jen pousmála a koukala do ledničky.
"Můžu se zeptat, co děláš?" podívala jsem se na ní a snažila se o úsměv.
"Harry mi řekl, že mám přinést pár lahví vína." podívala se na mě.
"To vážně?Hele todle už přehání ať si koupí svoje věci ,a ty by jsi měla být chytrá a utéct dokuď můžeš. Nejsi první a ani poslední." zaklapla jsem notebook a šla k ní vzala ji 3 lahve a dala je zpátky.
"Jak to myslíš? On mi ale řekl že.."
"Tak to ti lhal.Je mi to líto,ale včera tady měl dvě holky, blondýnu a zrzku. Jo já vím, je to Harry Styles,ale věř mi,dám ti svoji bundu,pujčim ti kratasy,jenom uteč někam daleko.A to co se večer stalo vypust z hlavy." podívala jsem se na ní a ona měla slzy na krajíčku.
"Asi už půjdu,bydlím kousek. Díky Lux." pousmála se utřela si slzu a šla směr ke dveřím.
"Promin že si s tebou jenom hrál." podívala jsem se na ní a pousmála se.
Ona se na mě jen podívala a už mizela. Měla jsem dobrý pocit,ale zase i špatný že jsem to nezastavila dřív.
Po dalších deseti minutách šel Harry dolu se slovama "Kde je ta kráva?" a koukal na mě.
Ignorovala jsem ho. Jeho trapnými urážkami si nenechám zkazit den.
"Hej mluvím s tebou, kde je Jennifer.?" koukal na mě.
"Myslíš ta holka který jsem o tobě řekla pravdu? Odešla." postavila jsem se a koukala na něj.
"Děláš si ze mě prdel Lux? Vím, že máš narozeniny ale to neznamená že mi musíš kazit i vztahy." zvýšil trochu hlas a koukal na mě.
"Vztah který je na 8 hodin v noci? Tak to je mi líto." prokroutila jsem oči a koukala na něj.
"Není na 8 hodin Lux." vyjel po mě.
"Fajn." prokoulila jsem oči a šla do pokoje. Neměla jsem náladu se hádat.
Slyšela jsem jak jde za mnou. "Ani se nepokoušej mě dotknout Stylesi." otočila jsem se. Nestihla jsem ani mrknout a už jsem byla přilepená na zdi.
"Fajn,udělal si to."
"Hele. Nezajímá mě, že máš narozeniny, ale pořád nejsi plnoletá, takže teď tu velím já. A TY" Harry zdůraznil to "Ty" " Ty se mi nebudeš pléct do vztahů, nikdo tě o to neprosil, a ani prosit nebude.
Tak si to uvědom. Nebudeš o mě říkat že jsem děvkař, v žádnym smyslu. Možná jsme a co tebe to zajímá? Hm. Lux prober se, teď jsem tu pán já. Řeknu ti vyskoč z okna. Uděláš to.
Začni se chovat,jinak to dopadne špatně. Pro tebe.!" začal na mě řvát a já na něj koukala.
"Jsi jen nicka." zasmál se a koukal na mě.
Odstrčila jsem ho a šla k sobě do pokoje kde jsem se zamkla.
Sedla jsem si na postel a přitáhla si kolena k tělu,po tváři se mi začaly kutálet slzy."To jsou ty nejhorší narozeniny."Pomyslela jsem si a už se rozbrečela naplno.
Vyrušilo mě až klepání na dveře.
"Lux?" Mlčela jsem.
"Lux otevři!" Bouchal na dveře Harold.Neozvala jsem se,jen jsem seděla na posteli a koukala na dveře.
"Lux?!Otevři ty zkurvený dveře!" Zařval a fláknul víc do dveři.Pořád jsem seděla na posteli a koukala na dveře.
"Ne!" Zakřičela jsem a utřela si slzy.
"Otevři kurva ty dveře,nebo je vyrazím!" Zařval zase.
"Ne!Jdi vojet nějakou dě*** a mě nech na pokoji!" Zakřičela jsem a vytočila mámu.Byla nedostupná.Zkusila jsem tátu,ten byl taky nedostupný.Harry to asi vzdal,protože jsem slyšela dupání po schodech a pak bouchnutí vchodových dveří.Oddychla jsem si a pak asi vyčerpáním usnula.
ČTEŠ
Black and White
FanfictionLux, je obyčejná 16cti letá holka, která má mámu stylistku. Co se stane když se zaplete do potíží "toho temného" z kapely Harrym?