Vzbudilo mě zase bouchání na dveře.
"Lux?Otevři na stole máš oběd!" Zakřičel Harry a asi odešel.Vstala jsem z postele,odemkla a šla dolů.U stolu seděl Harry a na stole byly dva talíře špaget.Sedla jsem si,koukla na Harryho a pak sklopila pohled na talíř.
"Ty to nebudeš jíst?" Zeptal se.
"Jo budu." Pousmála jsem se a začla jíst.Celou dobu mě sledoval.Když jsem dojedla,umyla jsem talíř a vzala si notebook,beze slova jsem šla nahoru.Lehla jsem si na postel,otevřela notebook,naťukala moje "úžasné" heslo a šla na Twitter,všichni mi přáli k narozeninám,pousmála jsem se a napsala tweet.'Všem vám moc děkuju za přání:) xx' Potom jsem si zapla písničky,ležela na posteli a koukala do stropu.
Večer se rozdrnčel zvonek.
"Harry to být nemůže,ten má klíče.."Mumlala jsem si cestou dolů.Otevřela jsem a stály tam Caroline,Rose a Lily.
"Ahoj."Usmála jsem se na ně.
"Ahoooj!"Řekly sborově a vešly dovnitř.
"Mejdan začíná!" Zakřičela Caroline a položila svůj batoh na koberec.Rose a Lily ho položily taky.
"Tak co budem dělat?"Zeptala jsem se.
"Přinesla jsem nějakej novej horor,tak na něj kouknem?"Navrhla Rose.
"Fajn."Kývla jsem a šla jsem dělat popcorn.Nasypala jsem ho do misky a šla zpátky.Rose to zasunula DVD do přehrávače,usadily jsme se na gauči a začaly koukat.
Dokoukaly jsme horor,který vůbec nebyl strašidelný a přesunuly se ke mě do pokoje.
"Takže dneska máme dům pro sebe?"Zeptala se Caroline,která seděla v tureckym sedu na mojí posteli.Kývla jsem.
"Jé to je super!"Zasmála se Rose a sedla si ke Caroline.Zapla jsem písničky a sedla si taky na mojí postel.Lily si sedla taky vedle mě.
"A kde je ten Harry?"Zeptala se Caro.
"Někde asi ojíždí za tenhle týden už 9. dě***."Odfrkla jsem si.
Caroline nadzvedla obočí.
"To jako fakt?"Zeptala se.
"Jo,dneska tu měl jednu a já to musela poslouchat."Protočila jsem oči.
"A už se o něm nechci bavit."Dodala jsem a vypla písničky.
"Zahrajem si Just Dance?"Navrhla Rose a slezla z postele.
"Fajn."Zasmála se Caroline a pustila to.
Já seděla na posteli a sledovala je.Šlo jim to.
Po zbytek večera a noci jsme koukaly na filmy,poslouchaly písničky a tanovaly.
Spát jsme šly asi v půl páté ráno.
ČTEŠ
Black and White
FanficLux, je obyčejná 16cti letá holka, která má mámu stylistku. Co se stane když se zaplete do potíží "toho temného" z kapely Harrym?