Fransa'da sokak sokak gezen Google Street View arabasının yakaladığı görüntü tüyler ürperten cinsten. Google'da bu lokasyonu arattığınızda, garip yaratığın bulanıklaştırıldığını göreceksiniz. Bazıları bu yaratığın "Gooda" adında, insanların arasında gizlenerek yaşayan bir yaratık olduğunu söylüyor. Bazıları ise basit bir Cadılar Bayramı dekorasyonu olduğunu... bazı insanlar ise bu fotoğrafa baktıklarında herhangi bir gariplik görmediklerini, yalnızca bisikletinin yanında duran küçük bir çocuğu gördüklerini söylüyorlar.
1855 yılının Şubat ayında İngilterenin Güney Devon kentinde tuhaf ayak izleri keşfedildi. Bu izlerin kime veya neye ait olduğu belirlenemedi. Fakat bazı köylülere göre bu izler şeytanın ayak izlerinden başka bişey değildi. Bilim insanları ise bu görüşü tamamen reddediyor ve şu soru ortaya çııyor: Bunlar Kimin Ayak İzleri ? Kardaki ayakizlerinin her biri at nalı şeklindeydi. Fakat izler evlerin damlarındada görülmüştü. İzler tek bir hat üzerinde devam ediyordu. İzleri bırakan her neyse önüne hiçbir engel tanımadan tek bir hat üzerinde devam etmişti. Bir Devon papazı ve doğabilimcisi izlerin arkasında şeytanın olduğu görüşünü yalanladı fakat açıklayamadığı şeyse karanlıktan seher vaktine kadar 120 km yürüyen, damlara tırmanan ve ot yığınlarının içinen geçen hayvanın hangisi olduğuydu.
1640 yılının bahar aylarında Schalkholzer Batakllığında bir bataklık cesedi bulundu. Adam bataklık tarafından mükemmel bir şekilde korunmuştu. Adamın üzerinde yapılan incelemelerde öldürülmüş olduğu ortaya çıktı. dar iyi korunabilmişlerdi ? Yoksa kaza ve cinayet bunları açıklamaya yeter miydi ? Bataklık cesetlerinin bu kadar iyi korunmasının sebebi olarak bataklık yosununun turba oluşturması gösterilebilir. Bu da bakterilerin üreyememesi ve organik maddelerin aynı zamanda bataklık cesetlerinin bataklık yosunları tarafından bakterilerden korunmasını sağlamaktadır. Bataklık yosunları ölünce turbaya dönüşür ve cesetler biriken tabakaların altında kalır. Son yıllarda bahçelerde turba kullanılması ve son yüzyıllarda turbanın yakıt olarak kullanılması sonucu bataklık cesetleri gün ışığına çıkmıştır. Fakat niçin öldürüldükleri hala gizemini korumaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlık!
HorrorHey dostum korkmaya hazır mısın?! Eğer sende benim gibi korkunç bilgiler okumayı seviyorsan buraya gelmelisin.Bu sayfa cin,karabasan,deep web ve gerçek yaşanmış paranormal olaylar içeriyor.Ama okurken dikkatli ol.Bu arada arkana bakmayı unutma.Çünkü...