Walkers...

162 8 2
                                    

Trailer:

Günün ilk ışıklarıyla birlikte Scarlett'ın gözleri aralandı. Etrafına bakındı. Felix yanında değildi. Yataktan yavaşça kalktı ve eve bakınmaya başladı. Sky?! O da odasında değildi. Mutfakta gözlerinden uyku akan Josh ile karşılaştı. "Josh, baban ve ablan nerede?" diye sordu kısık bir sesle. "N-niye?" dedi Josh. Sesi uykuku ve boğukdu. "Evde değiller." O an arabanın sesi duyuldu. Ve Felix hızla eve girdi. "Oyalanmayın. Silahlarınızı alın ve arabaya binin! Çabuk!" diye bağırdı. Yüzündeki endişe, heyecan ve sinir onu kendinden geçirmişti. Scarlett ve Josh birbirlerine baktılar ve hızla üst kattaki silah odasına çıktılar. Josh Hemen 2 Katana, Scarlett ise Çivili Muştalarını aldı. Aşağı geri geldiklerinde Felix hala sinirli ve endişeliydi. Hızlı adımlarla arabalarına ilerlediler. Sky arka koltuktaydı. Av sırasında gördükleri onu korkutmuştu. Kolay korkan kızlardan değildi fakat bu sefer ki çok başkaydı.

"Neredeydiniz? Çok endişelendik!" dedi kızgın bir sesle Scarlett. "Biz sadece a-" Felix sözünü bitirememişti. Araba parçalanmıştı.Neye uğradıklarını bilmezken karşılarında iki üç silüet belirdi. Tuhaf sesler çıkarıyorlardı. Yaklaştılar, yaklaştılar ve yaklaştılar. "Tanrım! Zombiler mi?" diye bağırdı Josh." Bir kaç ateşten sonra hepsi ölmüştü. Ardından bir çığlık duyuldu. Bu Sky olmalıydı. "Bırak onu seni ucube!" diye bağırdıktan sonra son zombiyede ateş etti. Bu sadece başlangıçtı.

Bölüm 1 Görkemli Villa:

Uzun Bir Süre Yürüdüler Ve Karşılarına Büyük Bir Ev Villa Çıktı Josh Hemen İçeri Girmeye Çalıştı Fakat Sky ''Dur Josh!!''Diye Bağırdı Josh ''Neden İçeride 2 Ücube Vardır Hadi Girelim Deyip Demir Kapıyı Açtı... Üstüne Bir Ücube Atladı Josh Direniyor Ve ''YARDIM EDİNN SİZE DİYORUM,HEEY'' Diye Bağırıyordu Ve Aniden Scarlet Muştası İle Zombiye Sağlam Bir Yumruk Attı Ve ''Sanırım Buna Alışmalıyım'' Diyerek Kustu.Bahçeye Girdiler Ve Bahcede 4 Ücube Vardı Josh ''Ben Hallederim'' Diye Bağırdı Ve Zıplayıp Dönerek 2 Ücubenin Kafasını Uçurdu Geriye Kalan 2 Tanesini İse Scarlet Çivilerini Beyinlerine Sokarak Öldürdü Ve Tekrar Kustu ''Alışıyorum Alışıyorum'' Dedi Ve Eve Doğru Yürüdü İçeriden Bebek Ağlama Sesi Geliyordu Felix Koşarak Üst Kata Çıktı Ve Cebinden Bıçağını Çıkardı Kapıyı Açtı Bebek Korumalı Bir Beşikteydi Fakat Başında Bir Ücube Vardı Felix Koşarak Kafasına Bıçağı Sapladı Ve Bıçağını Çekti Bebeği Çıkartıp ''Sen Ne Kadar Şeysin Öyle'' Diyerek Bebek Sesiyle Konuştu İçeri Aniden Bir Ücube Daha Girdi Ve Bebeğe Bakarak Silahını Çekti Kafasına Hızlıca Ateş Etti Ve Bebek Ağlamaya Başladı Josh Ve Sky Hemen Yukarı Çıktı Ve Babasının Kolunda Bebeği Gören Josh ''Sen Ne Kadar Tatlı Ne Kadar Şirin Birşeysin''Diyerek Alnına Bir Öpücük Kondurdu Sky Garip Bir Şekilde Josh'a Baktı Ve Josh ''Hep Karizmatik Olamam Ya'' Dedi Bebekle İlgilenirken Akşam Oldu Ve Scarlet Aşşağıdan ''Yemeği Hazırladım Gelin!!'' Diye Bağırdı Ve Herkez Aşşağıya İndi Bir Bebek Sandalyesi Alıp Bebeğin Önüne Biberonda Süt Koyuldu Bebek Yemeğe Başladı Ve Herkez Kahkaha Attı Ve Akşam Bebeğe İsim Bulmaya Çalıştılar Ve Sonunda ''Marshall'' İsmini Koydular.

Bölüm 2: İlk Savaş Ve Galibiyet.

Herşey Çok Güzeldi Kahkahalar Havada Uçuşuyor Ve Herkez Eğleniyordu Aynı Normal Bir Cumartesi Akşamı Gibi ve Aniden Bir Araba Sesi Duyuldu Felix''Scarlett Sen Ve Marshall Yukarı Çıkın'',''Josh Sen Katananı Kap Ve Kapının Arkasına Geç'',''Sky Sende Gizlen Zor Durumda Kalırsak Çık Ve GEBERT Onları'',''Bende Şu Kanepeyi Kapıya İteyim.Adam İçeri Girmeye Çalışıyor Kapıyı Açamıyordu Ve Aniden Kapıyı Kırıp İçeri Gördü Ve Elindeki Büyük ShoutGun İle Felix'e Ateş Etti Fakat Felix Kaçmayı Başardı,Josh Aniden Atlayarak Adamın Kafasını Ortadan İkiye Ayırdı Ve Kustu ''Ben Böyle Birşey Beklemiyordum'' Dedi Ve Aniden Sırtında Bir Silah Namlusu Hissetti Ve Arkasındaki Adam ''Gez'' Diyerek Hafif Şekilde Sola Kaydırdı Namluyu,''Göz'' Dedi ve Yukarı Kaldır,''Arpacık''Dedi Ve Kalp Hizasına Geldi Namlu Tam Ateşlerken Sky ''BUDA BOOM OLUYOR'' Diyerek Bağırdı Ve Adamı Vurdu Başka Adam Kalmamıştı Fakat Araba Sesi Ucubeleri Çekmişti Felix Arabayı Evin Kapısının Önüne Getirdi Bahçe Kapısında Doluşmuşlardı Kapıda Hafif Boşluk Vardı Ve 1000'Lerce Zombi Kafası Görünüyordu Sonunda Bahçe Kapısını Kırıp İçeri Girdiler Scarlett Aşşağı İndi Ve Çivili Muştasını Aldı,Felix İse Katanasını,Sky Etrafa Bakındı Ve Bir Levye Buldu Hepsi Gördükleri Zombileri Öldürüyordu Ve Yukarıya Çıkım Daha Var mı Diye Bakıyorlardı,1 Saatten Sonra Hepsini Halletmişlerdi,Sky Owf Diyerek Dolabı Açtı Ve İçinde Enerji İçeceği Vardı Birini Josh'a Fırlattı,Felix Eli İle Ağzını Sildi Katanası İle Dış Kapıyı Göstererek ''Tamir Edilmesi Gerek'' Josh Ve Sky'a ''Bodrum'a İnin Belki Zincir Ve Destek İçin Birşeyler Vardır...Josh Ve Sky İçeriden 2 Adet Uzun 4 Adet Kısa Demir Ve 18 Metrelik Bir İp Buldu Ve Felix ''KAPIYA ÇİT Yapalım Kapı Olarak Kalırsa Tekrar Kırabilirler Bence 2 Aylık Erzağı Riske Alamayız Diyerek Zincirleri Gererek 20 Cm Aralık Bırakarak Demirleri Yanlamasına*Batabilecek Şekilde* Yerleştirdi Ve Garajdai Arabayı Çitin Arkasına Koydu Ve ''BU AYLAKLAR ÇOK ACI ÇEKİCEK EĞER 2 METRE DEĞİLLERSE'' DEDİLER VE SİLAH SESİ DUYDULAR HERKES İÇERİ GİRDİ.

Bölüm 3 Tramva;

Silah Sesi Gittikçe Yakınlaşıyordu ve Bu İyiden İyiye Rahatsızlandırıyordu,Beklemedikleri Bir Anda Silah Sesi Kesildi ve Yerine Kadın Çığlıkları Bıraktı Sanırım Bu Scarlett'di Etrafına Bakınan Felix Karısını Göremedi Marshall Emekleyemiyor du Fakat Aşşağıdaydı Bu da Scarlett'in Aşşağı da Veyahut Arka Bahcede Olduğu Düşüncesini Uyandırdı,Felix Tüfeğini Kaptı Ve Hızlıca Bahçeye Koştu ''Bir Köpek?!'' dedi Şaşırmıştı Nasıl Olurda Bu Köpek Şu Zamana Kadar Havlamadı Diye Tepki Gösterdi Scarlett Köpeğin Altındaydı ve Salyaları ile Yıkanıyordu Felix Hala Şaşkın Gözlerle Onlara Bakıyordu,Scarlett Hanımefendiliğini Bozup ''Silah Sesleri Durdu,İyi Savunmamız Var,Ben İstemeden de Olsa Yıkandım,Şu Tatlı Beyefendiyi Üstümden Alsan?'' Felix Köpeği Çekti,Gece 2 Herkes Üst Katta Uyurken Josh Bir anda Ateşlendi,Scarlett ''Josh Uyan,Uyan Josh Bana Bak Lütfen'' diye Bağırıyordu Felix Uyanmıştı ve Ağzının Bir Kısmı Yoktu Homurdanarak Scarlett'e Saldırdı fakat onu Isıramadan Uyandı,Felix Yanındaydı Kapıdaki Aylaklar Gitmişti ve Kapıda 69 Model Cadillac XLS Vardı Felix Bunun Hayali ile Uyuyordu Scarlett Felix'i Uyandırdı ve Felix Kalkıp Pencereden Bakınca ''Rüya Sanırım Bu,Tanrım bunu Neden Bana Normal Dünya da Bahşeylemediğini Sorarım Sana'' dedi ve Aşşağıya İndi Josh Yemek Aramaya Çıkmış Yakınlardaki Marketi Temizleyerek Dönmüşlerdi,Scarlett Duvardaki Resimlere Bakarken Birşey Farketti ''DELTA XRAY'' Josh'u Çağırdı ve ''Bunlar Ne Zamandan Beri Villa'da Yaşıyorlar'' dedi Josh ''Aman Tanrım DELTA XRAY Karargahı Burası mı?'' dedi ve Babasına Anlattı,2 Saat Sonra Ev Alt Üst Olmuş Heryerde Bir Savunma Düzeneği Kurulmuş Yataklar Kırılıp Demirleri Kapıya Çivilenmişti Bu Erzak Onları 2 Gün Daha İdare Edebilecekti Herkes Suskun ve Dalgın Bir şekilde Yere Bakarken bu Suskunluğu Josh Bozdu ve ''ANNE,BABA KOŞUN'' diyerek Bağırdı Felix Marshall'ı Üst Kata Çıkarması İçin SKY'ı Görevlendirdi ve Scarlett ile Felix Hızlıca Josh'u Buldular Josh Alaycı Bir Kahkaha ile Düğmeye Bastı ve Gördükleri Şakadan da Fazlasıydı DELTA XRAY Cephaneleri,Silahları,Özel Yapım Yakın Dövüş Silahları ve Yemek,Her Tür Yemekten ve Tatlıdan 50 Konserve ek Olarak 400 Kutu 2 Kiloluk Bebek Maması ve 300 Kutu Bebek Bezi,''Marshall Bizden Daha Şanslı Çıktı'' diye mırıldandı Sky ve Josh Avanak Gibi Bir Kutuya Bakıyordu ''Kusarigama'' dedi ve Kutuyu İşaret etti,Bu Gerçek Bir Kusarigamaydı Resmen Dokunduğunda Demiri Çizen Bu Uzak Doğu Silahı 300 Gramlık Demir İle Yapılmış 3 Kilo Ağırlığındaydı Scarlett ''Siz Çocuklar Bunda Ne Buluyor Anlamıyorum'' dedi Felix ve Sky Öyle Bir Bakıyorlardı ki Sanki Bir Zombi Onları Isırmış Gibiydi Gördükleri ''M4A4 Millitary GOLDEN Spary''di Sky Babasına Çelme Taktı ve Kutuyu Kırıp Ordan Silahı Aldı'' Felix Kalktı ve ''AHH Seni Zeki Kız Diyerek.'' Elindeki Jarjörü Gösterdi ''Burada Tonlarca Jarjör Var.'' diye Karşı Çıktı Sky,Felix ''Hangisi Altın Tatlı Kızım'' dedi ve Silahı Geri Aldı Tam Şansına Küsmüşken ''AK-47 Cartel Spray'' diye Haykırdı ve Hemen Eline Alıp Jajörünü Taktı...Burada 3 Saat Oyalanan ve Herşeyi Unutan Wooden Ailesi Scarlett'in ''YEMEK HAZIR'' Sözü ile Yukarı Çıktı ve Karargahı Kapattı,İyi Bir Yemek Yedikten Sonra Uyumak İçin Koltuklarına Uzandılar...

Evet Bölüm Sonu Konuşması 2 Senedir Yoktum Temenni Döner miyim? Bakarız,Yazım Yanlışlarımı Düzeltmek İçin Uğraşacağım,5 Bölümden Sonra Ara Vereceğim ve Siz Bölümleri Karıştırmayın Diye 1 Bölüm Üzerinden Yayınlayacağım Hikayeyi,Artisliğe Gerek Yok.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Walkers...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin