Witajcie!
Dziś Inoichan , LemonAlsie i Bloody_Friday poradzą wam, jak radzić sobie z brakiem weny!
Zaczynajmy!Najpierw LemonAlsie, bo sensei tak mówi.
Milady Alsie
Rady Alsie:
1. Najbardziej inspirujące jest samo życie, wszystkie zabawne, smutne lub nietypowe zdarzenia z życia to świetny pomysł na rozdział. Na przykład przypomnij sobie, jaka ciekawa sytuacja ci się ostatnio przytrafiła (najlepsze inspiracje to te ze szkoły XD), pomyśl co wtedy czułaś i opisz to samo zdarzenie z perspektywy swojego bohatera.
2. Czytałam gdzieś kiedyś artykuł, że kreatywność najlepiej pobudza... spacer. Po prostu wyjdź z domu i przyjrzyj się światu. Zainspirować cię może przyroda, ciekawi ludzie, architektura, wystawy sklepowe, cokolwiek. Miej oczy szeroko otwarte :)
Sensei Inoi, bo sensei tak sobie każe
Nie raz i ja sama zmagam się z tym problemem, ale mam radę.1. Czytanie książek i oglądanie filmów rozwija wyobraźnie i przełamuje barierę. Dzięki nim wena przychodzi jeszcze częściej, a pomysły aż się wylewają! 2. Przydatne i na ArtBlock -Sztuka lekarstwem na wszystko. Mamy możliwość inspirowania się. Wena kocha sztuke, nie tylko na płótnie.3. Czasem nawet legendy miejsce albo też historie z życia wzięte mogą pomóc. Wena przychodzi niespodziewanie. W moim przypadku, jest.. Często. Spowodowane jest zapewne tym, iż dużo myślę i zastanawiam się nad każdą możliwością; jest to bardzo przydatne, jak i sam "zawód" bycia filozofem. Dlatego też mam małe problemy ze snem...
Zalecam także wypić herbatkę. Herbatka życiem.
I muzyka. Muzyka lajwem.
RuskoRzymska Asystenka
Moim zdaniem jak toś ma brak weny to niech pomyśli o bohaterze swojej ulubionej książki lub filmu. Inaczej rzecz ujmując, zwróć uwagę na to, jak twój bohater poradził by sobie w danej sytuacji.
Mamy wielką nadzieję, że nasze porady wam pomogły.
Czy macie jeszcze jakieś problemy i szukacie pomocy?
Piszcie!
Dzisiejszy rozdział poprowadziła Inoichan
Do usłyszenia
CZYTASZ
Wattpadowe SOS
RandomTrudności z bohaterem? Nie masz pomysłu na kolejną część fabuły, a fani już walą drzwiami i oknami? A może pragniesz pomocy, gdyż twoje pomysły nie są za bardzo dopracowane? Nie musisz się już o to martwić! Dawno temu, za górami i sześcioma szkołami...