Dupa acea zi minunata petrecuta cu Cristi si Vlad Munteanu,ei se gandise sa imi daruiasca numerele lor de telefon! Eu cand auzisem eram cat pe ce sa mor! Le luasem numerele de telefon si ma uitasem la ceas am vazut ca este deja ora 21:00 le-am zis baietilor ca o sa mai vorbim pe mesaje daca asa! M-au condus ei frumos pana la apartament, iar dupa plecase! Ajunsesem acasa si nici bine nu ma descaltasem de tenesii mei cu platforma si primisem mesaj de la Cristi „Hey…ce faci? Ai ajuns cu bine? Esti in regula”
Iar dupa ii raspunsem „Hey…bine tu ce faci? Da sunt in regula am ajuns cu bine!” si nu trecuse mult si primisem mesaj si de la Vlad cu: „Heeey…ce faci frumusico ai ajuns?” Iar eu ii raspunsem „Heey…da sunt bine tu ce faci?”
Dupa tot am vorbit cu ei pana la 00:18!
Dupa ce terminasem de vorbit primisem un mesaj de la Cristi: „Ai vrea sa iesim maine sa ne plimbam la o intalnire?? Cand vazusem ramasesem muta si repede ii raspunsem ca „Da…desigur…de ce nu!!”
Dupa imi trimisese multe urari de noapte buna eu ii raspunsem si pupici! Ma culcasem la ora 01:21 asteptand nerabdatoare dimineata!
Iata ca veni si dimineata,iar eu ma trezisem cu alarma la 09:20 pentru ca Cristi stabilise intalnirea la ora 12:00 eu ma trezisem si ma dusem la baie sa ma pregatesc m-am spalat pe fata m-am imbracat ma machiasem incaltasem imi luasem telefonul si era deja ora 11:45 ma pornisem si in 15 minute ajunsesem la intalnire ! Cristi ma invitase sa ne plimbam undeva unde sa fim doar noi doi singuri la un picnic frumos si dupa sa mergem sa ne plimbam ne-am dua noi sa ne plimbam sa facem poze si intr-o poza cand eram la picnic l-am vazut pe Dutu intr-un tufis pandind!
Cand Cristi vazuse se enervase enorm si se duse la Dutu ! Ei se certase ,iar Vlad plecase ramasesem doar eu cu Cristi si ne dusem sa ne plimbam dupa ce rezolvasem problema! In timp ce ne plimbam Cristi a zis: „Hey…vreau sa iti zic ceva dar…promiti ca nu zici la nimeni!! ” Eu bine inteles ii raspunsem cu „Da...desigur...spune!!” *in gandul meu ma gandeam ca o sa imi spuna ca ma place dar ...*
El dupa ce am spus „Da...desigur...spune!” Ma sarutat asa de pufos si nici nu am observat dar Cristi l-a pus pe Dutu sa faca o poza cand facea asta! Cristi ma sarutase asa de bine ,iar dupa ma intrebase: „Vrei sa fii iubita mea?”
Iar eu incepusem sa plang de fericire si am spus „Ooo,ce dragut esti...daaaa desiguur!!!😭
Si din ziua aia am fost impreuna tot timpul ! Tot timpul ieseam sa ma plimb cu el ne pupam ne imbratisam faceam poza ne iubeam si iarasi ne sarutam continu' si iat continu'.
Din ziua aia mi-am dat seama ca o sa raman la Constanta ca sa raman impreuna cu Cristi,dar...asta depindea de mama...plus ca ea nu stia ca suntem impreuna si daca ar afla ca un baiat de 14 ani e impreuna cu mine care eu aveam 11 aproape 12!!
Dar pana la urma aflase si a fost de acord sa raman cu el!! Mama ca sa fie sigura daca vom ramane impreuna a mers sa vorbeasca cu Tatal lui Cristi!! Au vorbit si s-au inteles! Decizia era ca voi ramane la ei! Impreuna cu iubitul meu „Cristian Munteanu”😍😍❤❤