Aniversarea

6 0 0
                                    

Am ajuns acasa ,dar nu stiu de ce tot drumul spre casa m.am gandit la acea fata al caru.I  nume nici macar nu l.am retinut ...trebuie sa.mi revin ,un dus rece cred ca m.ar ajuta ...
Imi dau hainele jos dau drumul la apa si ma pregatesc sa imi spal trupul meu .
Brusc telefonul imi suna merg sa vad cine e dar cand o vad ca persoana care ma apeleaza este Lena nici macar nu ma obosesc sa ii raspund .
Ma indrept spre baie cand pe geam o vad pe acea fata alergand ma imbrac repede renunt la dus si ies din casa in speranta de a vorbi cu ea .

Prespectiva Aisei:

Am iesit sa alerg poate asa uit aceasta zi pe care am avut.o ma gandesc la Eric dar renunt la asta atunci cand imi dau seama ca un baiat popular si frumos nu s.ar uita la o fata simpla ca si mine adica eu in comparatie cu Lena sunt urat...si daca el a putut sa o refuze asa pe ea nu vreau sa ma gandesc ce mi.ar face mie.
Ma opresc sa bea putina apa din parcul in jurul careia alergam atunci cand il observ pe Eric ...pare ca se uita dupa cineva probabil dupa o fata ,asa ca eu ma gandesc ca ar fi mai bine sa.mi continui drumul incep sa alerg cu scopul de a ajunge acasa cat mai repede . Ajung acasa ma trantesc in pat si fara sa vreau ma gandesc din nou la el nu pot sa il scot din cap ..vreau sa fac un dus dar ma uit la ceas si vad ca este trecut de 00:00 trebuie sa dorm maine am scoala asa ca trebuie sa ma pun sa dorm .
Prespectiva lui Eric:
Am stat afara 2 ore sa o caut si n.am reusit dar totusi am vazut.o acum ma gandesc si mai mult la ea la dracu sper ca maine sa vina la liceu chiar imi doresc sa vorbesc cu ea .
Este ora 01:28 trebuie sa dorm la cat ma gandesc la ea maine nu ar fi exclus sa imi apara si in vis....

Acesta a fost capitolul sper ca a fost pe placul vostru :))
A fost cam scurt dar ma voi revansa .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Poveste de dragoste Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum