"Ceraikan saya"!
Terkedu aku mendengar ayat dia. "Apa hyunrim?" Aku seperti didalam mimpi.
"Saya cakap ceraikan saya!" Dia mula menegaskan kata kata tanpa terbitnya rasa kecewa. Dia berlalu untuk keluar dari rumah. "KIM HYUNRIM! STOP!" aku mula hilang sabar. Dia sangka aku tiada tanggungjawabkah?
"It's Song Hyunrim for now KIM TAEHYUNG!" dia mula menengking aku semula. "NOT UNTIL WE OFFCIAL DIVORCES!" aku berlalu menarik tangan dia. "Stop it tae!" Dia mula melawan kudratku.
"Why? Why you want a divorce?" Aku mula rasa sebak. "Cause it's your fault oppa" suara dia mula bergetar akibat menahan sebak. Aku memeluknya dengan sendu. "I can't hyunrim.." aku mula menangis dibahu dia.
"Sorry oppa, oppa kena lepaskan hyunrim juga,sebab hyunrim dah penat terseksa" dia meleraikan pelukan dan keluar dari rumah ini.
.......
Aku tersedar dari lamunan tentang kejadian 3bulan yang lalu, perkahwinan yang dibina selama 2tahun retak sebegitu sahaja hanya kerana mulut. Kerana mulut badan binasa. Kata kata itu lebih tajam dari mata pedang.
Dengan kata kata juga boleh menjejaskan sebuah rumah tangga yang sedang mengecapi kebahagiaan. Bukan aku tak mahu lupakan Hyunrim. Tetapi dia sangat bermakna bagi aku. Apa gunanya jika aku mengikat tali ikatan yang sah jika aku tidak ikhlas memiliki dia?
Sesungguhnya sudah 3bulan aku hidup dalam satu kerinduan yang tidak terhitung nilainya. Hanya tuhan sahaja yang tahu. Betapa rindu,kasih dan sayangnya aku kepada dia. Jika aku dalam kerinduan,adakah yang disana juga merindui aku juga?
.......
Aku perlahan menapak keluar dari pejabat. 3bulan sudah berlalu. Sihatkah dia? Bahagiakah dia? Ingatkah dia pada aku? Haih kenapa aku perlu ingat sedangkan aku yang memutuskannya? Kerana kata kata dia,meyakinkan aku bahawa aku bukan terbaik untuk dia....
TBC..
ASSALAMUALAIKUM READERS SEKALIANNNNN~ SO MEMANDANGKAN PHONE AUTHOR KENA RMPAS,SO AUTHOR ADA BNYK MASA NAK TULIS FF NI HAH YAHOOOO, BTW COVER TK BUAT LAGI, HEHEHEH TENGOK USAHAKAN NI HAH, SOOOOOOOOOO TGGU OKAY!
VOTE
COMMENT :)
YOU ARE READING
[C] KERINDUAN | BTS | TAEHYUNG
FanfictionTaehyung yang hidup dalam.kesepian selepas perpisahan dengan hyunrim ecewah, MY WORK JANGAN COPY LA DEYH VRENE SHIPPERS KALAU NAK BACA JANGAN KECAM OK BYE