İmdat!!!

27 3 0
                                    

Herşey çok iyi giderken o gün gelmişti.Yani Yiğit'in o gün kötü şeyler olabileceğini tahmin ettiği gün;666.gün.Onlar da biliyordu ki aradan çok uzun zaman geçmişti ama ne zaman kaçmaya çalışsalar başlarına bir bela geliyordu.Ama asıl bela o gün gelecekti.O gün tahminen 6 tane cin vakası yaşayacaklardı.Zaten günün adından da belli 666 yani ''6''rakamının bol olduğu bir gün.

     Neyse biz asıl hikayemize geri dönelim :D

O gün Yiğit Kaan'ı uyardı.Kaan artık eskisi gibi herşeye ters cevap verip herkesin dediği şeyin zıttını söylemiyordu.Çünkü bu olayı herşeyin zıttını söylediği için yaşıyordu.İkiside çok tedbirliydi.Eve girdiler.Evde sadece Kaan'ın kulağına bir çınlama geldi.Artık korkmuyordu.Aslında yine cinler kulağıma girmiştir birazdan çıkar diye düşünüyordu.Bu sefer gerçekten herkesin duyacağı bir çığlık gelmişti.Birbirlerine o çığlığı sen mi attın diye sordular.Ama aslında ikiside atmamıştı.Bu ilk olay kötü olmadı diye az da olsa seviniyorlardı.Daha sonra Kaan inceleme yaparken masanın kendiliğinden hareket ettiğini gördü.Bu sefer  gerçekten çok korkmuştu.Yiğit'i çağırdı. Yiğit geldiğinde olmuyordu ama Kaan'a inanmıştı.Bu sefer ise Yiğit araştırmasına devam ederken bir anda gözlerinde en sevdiği insanları görmeye başlamıştı ve onların hepsi teker teker ölüyordu.Ve bu gözlerinde gördüğü gerçek olmuştu.Gerçekten Yiğit'in sevdiği tüm insanlar ölmüştü.Sıra tekrar Kaan'a gelmişti.Bu olay artık oyuna dönmüştü.Bir Kaan bir Yiğit.Bu seferde Kaan etrafında cinleri görmeye başladı.Arkasını döndü baktı.


Arkadaşlar vaktim yetmediği için kısa oldu yarın yine imdat bölümümün devamını yazıcam!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GünahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin