Yeni Okul

33 3 4
                                    

Meraba arkadaşlar nasılsınız ben iyiyim tşk:D
Ama okuyup da vote atmayanlar var.Yeni bölüm atmam için morale ihtitacım var moral içinde voteye.Neyse daha fazla uzatmiyim
(Multimedya Kumsal)
İYİ OKUMALAAR:))

*************                          
Yeni eve az da olsa alışmıştım.Yeni odamın ferahlığı,boğaz manzarası ve orman havası en büyük etkenlerden biriydi benim için.Ama hala eski evimi,odamı özlüyordum.

Annemin bağırmasıyla sıçrayarak yere düştüm yataktan.Ah be ana böyle evlat uyandırılır mı hiç!!
"Kumsaal hadi kızım ilk günden geç kalıcaksın okuluna"
"Tamam tamam 5 dakka daha" dedim.
Ve yataktan yorganı çekip yerde uyumaya devam ettim.

Annem yorganı çekince mecbur kalktım.Annem:
"Hadi hazırlan kahvaltı yapıcaz seni bekliyoruz" dedi.Kafamı sallayıp odamın içindeki banyoya girdim. Kendime gelebilmem için illa duşa girmem gerekiyo.Yoksa gün boyu ruh gibi geziniyorum ortalıkta.Hızlıca bi duş alıp kıyafet dolabının karşısına geçtim.

İlk günden fazla dikkat çekmek istemiyordum ama basit de giyinemem.Hızlıca beyaz çiçekli bi elbiseyi beğenip onu giydim.Belime kemerimi koluma da saatimi takıp aşağıya inmeye başladım.

Belime kemerimi koluma da saatimi takıp aşağıya inmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kumsal'ın giydikleri👆👆)

"Günaydııın gençleer"dedim neşeyle.İkiside gülümsedi.Babam:
"Günaydın günaydın kızım da ne bu enerji sabah sabah?"dedi.
"Hiiç yeni hayatıma uyum sağlamaya çalışıyorum sadece.Hem yeni okulumu da çok merak ediyorum."dedim. İkiside anlayışla kafalarını sallayıp gülümsediler.

Kahvaltı sessiz ve bi o kadarda huzurlu geçmişti.Sandığımdan da çabuk alışıyordum yeni hayatıma.
Kahvaltı bitince babetlerimi giydim aynı şekilde onlar da paltolarını giyiniyolardı.Bende ince ama beni sıcak tutan uzun hırkamı giyindim.Anneme:
"Siz şirkete mi geçiyosunuz?"dedim
"Evet kızım Hakan amcanın işi çıkmış.Seni bıraktıktan sonra bizde şirkete geçicez."dedi annem.
Hakan amca benim şoförüm olur.Bir yere gidiceğim zaman heryere beni Hakan Amca bırakır.Eski okuluma da o götürüyodu.Kafamı sallayıp kapıyı açtım.

Annem kapıyı kilitleyip babamla birlikte arabaya bindi.Bende hemen arkaya yerleştim.Zengin olmamıza rağmen annem evimizde hizmetli istemiyordu.Sevmiyordu öyle şeyleri.Sadece akşamları Gülizar teyze gelip yemeğimizi yapıp giderdi.Bide haftalık evi temizlemeye gelen Nurcan Abla vardı.Yani eski evimizi o temizlerdi.Muhtemelen yine o gelicekti.Çünkü annem öyle herkese güvenmezdi.Araba durduğunda geldiğimizi anladım.

Arabadan inip annemle babama gülümsedim.Onlar da gülümseyip el salladılar.

Okul baya büyüktü ama sadeydi öyle ihtişamlı bi görüntüsü yoktu.İçeri girip müdürün odasını aramaya başladım.
Nihayet bulup girdiğimde müdürle göz göze geldik,gülümsedi.Bende nezaketen gülümsedim.
"Şey ben Kumsal yeni kaydımı yaptırdım da sınıfımı sorucaktım"dedim çekingen bi tavırla.
"Biliyorum Kumsal'cım geliceğinden haberim vardı.Sınıfın 10/B Bi üst kata çık sağda kalıyo sınıfın.Bi derdin sıkıntın olursa herzaman yanıma gelebilirsin.Hadi derse girmek üzereler sana iyi dersler"dedi adını yeni öğrendiğim Kemal müdürüm(!)
"Teşekkür ederim iyi günler"dedikten sonra odadan çıktım.Derin bi nefes aldıktan sonra merdivenleri çıkmaya başladım.

Sınıfın önüne geldiğimde biraz tedirgin oldum okul çok sessizdi yeni sınıflarına girmiş olmalıydılar.Çekinerek kapıyı tıklattım ve içeri girdim.

Hoca da dahil bütün gözler üzerime dönmüştü.Hoca gülümseyerek:
"Merhaba canım,boş bulduğun bi yere geçebilirsin"dedi
"Peki teşekkür ederim"diyerek utana sıkıla sınıfa bakmaya başladım.
En arkada bi tane boş yer vardı.Oraya doğru ilerlemeye başladım.Yerime oturup sınıfı incelemeye başladım.

Şimdi hakkını vermek lazım acayiiip yakışıklı çocuklar vardı.Bu sınıfta çoğunlukla erkek vardı sanırım. Kızların da öyle dillere destan bi güzellikleri yoktu ama erkekler taş taşş:Dd
Kendimi derse odaklamaya çalıştım.Sanırım ders biyolojiydi.Ne kadar odaklanmaya çalışsam da bazı gözleri üzerimde hissediyordum. 2tane kız -araları iyiydi heralde-Bana hasetle bakıyolardı sanki gözleriyle yiceklermiş gibi. Anlam veremedim daha yeni geldim ne yapmış olabilirim ki!
Ama sonra anladım herkes çok güzel olduğumdan bahseder dururdu bide özen göstererek hazırlandığım için kıskanmış olabilirler.Açıkçası pek takmadım.Hocayı dinlemeye devam ederken zil çaldı.

Hocaya öyle konsantre olmuştum ki zilin çalmasıyla bi an irkildim.Şimdi asıl sorun bana okulu kim gezdirecekti.Tam kara kara düşünüyodum ki yanıma bi kız oturdu.Gülümsüyordu.Açıkçası samimi ve içten gelmişti gülümsemesi bende karşılık verdim.Elini uzatıp:
"Meraba ben Buse,sende-"
"Kumsal" diyerek tamamladım cümlesini ve elini sıktım.
"Tanıştığıma memnun oldum Kumsal"dedi çekinerek.
"Bende" dedim gülümseyerek.Ardından saçını karıştırıp
"Şey bi sakıncası yoksa sana okulu gezdirmemi ister misin"diye sordu.Sevinmiştim.Bu kızla iyi kanka olabileceğimi hissediyordum.
"Olur hemde çok iyi olur bende düşünüyodum ' nasıl gezicem bu okulu 'diye" dedim.Oda:
"Tamam hadi gel"diyip elimi tuttu.

Buse bana bütün okulu gezdirmişti.Okul güzeldi hertürlü aktivite yapılabilirdi.Ama bide okulun belalı tipleri varmış.Bunu umursamadım.Açıkçası umrumda bile değildi.Bunun aynısını Buse'ye dediğimde gözlerini büyütüp:
"Saçmalama kızaaam sakın onlara bulaşmak gibi bi hata yapma müdüre kadar öğretmenler dahi çekinir onlardan aklın varsa karışma derim.Ama çok yakışıklılar ya öyle belalı tipler olmasa Emir'le kesin çıkardım" dedi.Gözlerimi devirmekle yetindim onun bu haline.
"Hadi gel kantine inelim hem yemek yeriz hemde sana taşları gösteririm"dedi gülerek.

Kantine indiğimizde kantin çok kalabalıktı.Karışık tost ile meyve suyu alıp bi masaya geçtik.Okul hakkında muhabbet ederken Buse:
"Bak şu karşıdaki masada taşları görüyo musun"dedi kafamı salladım.Sonra devam etti:
" Ha iste sana anlattığım belalı taşlar bunlar"dedi.Sonra incelemeye başladım onları.Buse'nin anlattığı kadar yakışıklıydılar.Buse konuşmaya başladı
"Bak şu esmer,kirli sakallı,ağır başlı olan varya o çetenin başı Kıvanç.Onun şimdiye kadar hiç ciddi bi ilişkisi olmadı.Hep kızlarla yatıp kalkar.Kızlar ona hayrandır.Bak onun sağında oturan sarışın çocuk da Emir.Onun da şimdiye kadar hiç ciddi bi ilişkisi olmadı ama Kıvanç gibi kızlarla yatıp kalkmaz edeplidir o"diyip gülmeye başladı.Onu anlatırken gözlerinin içi gülüyordu.Sanırım ona karşı güçlü bişeyler hissediyordu.Devam etti
"Öbürküler de Çağatay,Fatih ve Yıldıray onlarda çok eğlenceli çocuklardır.Emir ve Kıvanç'ın aksine daha az gizli saklıları vardır.Ama Emir ve Kıvanç kapalı kutu gibi ser verip sır vermiyolar"dedi ve zil çaldı.

Sınıfa doğru ilerlemeye başladık.Tam onların masalarının önünden geçiyoduk ki biri çelme taktı.Çok sert yere kapaklandım öylesine öfkelendim ki kafamı kaldırıp bunu yapan kişiye baktım.
Çağatay'dı galiba ona öyle bi bakıyordum ki kaşları çatılmıştı.Ayağa kalkıp:
"Sen ne yaptığını sanıyosuun??"
Diye sordum beni hafife alıyo olmalıydı ki bi anda o alay eden hali gitmiş kızgın bakıyordu bana.Buse bana korku dolu gözlerle bakıyordu
"Bak seen yeni kızdaki cesarete baak sana kimse bu okulda uyulması gereken kuralları anlatmadı mı"dedi.
"Anlatmadı nolucak sizin saçma kurallarınıza uyucak değilim.Ben herkese benzemem beni sakın hafife alma"dedim işaret parmağımı göğsüne doğru sallayarak.Bu hareketim onu şaşırtmıştı.Daha sonra kendini toparlayarak kolumu sıkıca tuttu çok acıyordu hayvan gibi sıkıyodu.
"Bana bak sen çok olmaya başladın ama kız falan dinlemem canını yakarım"dedi Çağatay.Lan bu kendini ne sanıyodu böyle zengin piçe bakk!!
Tam ağzımı açıp cevap vericektim ki kalın bi erkek sesi konuştu.Ve benim şaşırmama neden olucak o cümleyi söyledi:
"Bırak kızı Çağatay kolunu acıtıyosun gel otur şuraya!"

*************

Düşüncelerinizi yorumda belirtmenizii çok isteriim:D
Bu arada vote atmayı unutmayın
Yeni bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın❤️❤️

"Yeni Hayatım"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin