Vegas sötét falai ( szünetel )

9 3 0
                                    


1. Fejezet

Sose gondoltam volna, hogy 16 évesen ilyen közel állok majd a halál pillanatához. De igen, megtörtént itt ülök egy sötét szobában, össze kötözött lábakkal és kezekkel, és az agyamban lévő megválaszolhatatlan kérdésekre, például, hogy mi lett Sesivel és Márkkal, a legjobb barátaimmal, akiket én rángattam bele ebbe az egészbe, hogy mennyünk el a "Vegas" feliratú romos épületbe. És ha hallgatok Sesire, hogy inkább mennyünk innen, mert ö már az ajtóra felírt fura szimbólumtól is megijedt! Elakartunk menni, de megbántuk. Kíváncsiak voltunk, de nem kellett volna. Kérdéseink voltak, melyekre megkaptuk a választ. Csak egy számomra érthetetlen kérdés merült fel bennem, melyre még nem kaptam választ. De hirtelen kitárult az ajtó és egy fekete köpenyes ember jött be rajta, a kapucnija jól bele volt húzva a homlokába így nem láttam az arcát... Eloldozta a kezeimet és a lábaimat, és én futva indultam az ajtó felé, aztán hirtelen megtorpantam. Megfordultam és az embert bámultam, olyan sokáig néztem, hogy rájöttem, hogy ő nem ember, hanem valami lény, hisz lebegett. A szívinfarktus kerülgetett, majd az ajtó felé hátráltam.
- Nem kell félned tőlem! Nem bántalak, nekünk nem az a célunk, hogy bántsunk! – mondta a fura lény, melynek elég mély, ugyanakkor elég barátságos hangja volt. De így sem értettem mondandóját. Csak némán ácsorogtam az ajtóban. Nem értettem mit akart a különös teremtmény tőlem és a barátaimtól. Egyáltalán mi az, hogy nekünk... többen vannak?? És ha nem akarnak bántani miért, tartanak minket fogva???
- Látom össze vagy zavarodva, de én segíthetek veled megértetni a kérdéseidet. – mondta és a kezét nyújtotta, mintha arra várt volna, hogy vele tartsak.
- Hol vannak a barátaim?
- Milyen barátaid? Egyedül csak te jöttél, te nyitottad ki az ajtót, te jöttél be rajta, csak te és senki más. – jelenttette ki, de én nem értettem, hisz Sesivel és Márkkal jöttem be az ajtón és mindannyinkat elkaptak.
- De Sesi még sikoltott is biztosan hallottad!
- Senki sem sikoltott. Gyere velem és választ kapsz a kérdéseidre! – mondta és ismét a kezét nyújtotta. Velem nem tudom mi történt egy szerűen oda nyújtottam a kezem neki. Aztán hirtelen rázást éreztem majd éreztem, hogy lecsukódnak a pilláim és hosszas álomba merülök...

Majd hirtelen felnyitottam a szemem. de nem tudtam felkelni, oda voltam kötözve az asztalhoz, körülöttem a különös lények volta és különböző műszerek voltak náluk. Nagyon féltem.
- Nem kell félned biztonságban vagy! – mondták egyszerre folyamatosan ismételve.
- Nem kell félned biztonságban vagy! Nem kell félned biztonságban vagy! Nem kell félned biztonságban vagy!
- Segítsééég!!! – ordítottam torkom szakad tából. - de nem jött válasz hirtelen eltűntek, és a fejemben folytatták.
- Eléég! Hagyják abba! – sírtam.

Felültem az ágyamból.
- Csak egy rossz álom! – mondtam magamban és megnyugodtam. Örültem, hogy ez nem történt meg. Kinyitottam a szemem és hirtelen hátra hőköltem. Körülöttem voltak, figyeltek, egész álmom során. Féltem. Kár volt bele menni ebbe az egészbe! Majd az egyik elővette a pálcáját és valami varázsigét mormolt... ( Na, jó ha most varangyos békává változtatnak itt rohanok ki esküszöm!!! ) De hála a jó Istennek nem ez történt, hanem a levegőbe emelkedtem. Eleinte kapálóztam és kiabáltam, hogy elég, nem akarok madár lenni, jó nekem így is. De nem hallgattak rám csinálták tovább a dolgukat. Majd az egyik valami üst félét hozott ki az egyik szobából.
- Gyerünk, nézz bele! Mit látsz? – mondta az egyik. Belenéztem, de ami elém tárult nem volt valami csodás...
- Háát... látok egy kihalt utcát, nincs napfény sötétség uralkodik. Majd a távolban egy kastély emelkedik, egy fura jel van rajta: egy háromszög és benne egy szem. Azt mondja, figyel engem, minden lépésemet, minden mozdulatomat. Azt is mondja, hogy a kastélyban egy szörny uralkodik, olyan, amit még világ nem látott. A lény fogva tartja a barátaimat, Sesit és Márkot. – ennyit mutatott, de nekem elég volt a könnyek megindultak az arcomon... Összevoltam zavarodva és féltem, rettenetesen féltem...
- Ezek szerint igaz! Te vagy a kiválasztott!


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vegas sötét falai ( szünetel )Where stories live. Discover now