Dneska odjíždím na tábor.Vůbec se mi tam nechce ale když vidím jak jsou z toho rodiče šťastní tak dělám že se těším...ale je 7:30 a v 8:00 už mám stát u autobusu ! Sakra! Zaklela jsem.!Tryskově jsem odhodila a běžela dolů po schodech do kuchyně.Docela se divím že jsem na nich neslístla..
Za chvíli na mě máma zavolá ,,Jenifer?!Pojď už nebo to nestihleš,,
Než jsem se nadála tak už jsem seděla v autě a koukala z okýnka jestli uvidím moje 2 nejlepší kamarádky-Alex a Michael.Alex je menší brunetka a Michael je blontska s kudrnatými vlasy no všechny jsme tak stejně trhlí takže si rozumíme.A už jsme dojeli k autobusu,kde už na mě ty dvě trhliny N čekali .Mám je hrozně ráda.V autobusu byli sedačky po třech což se divím znám jen dvousedačkový...A ještě ke všemu to byl dvoupatrák! No co víc si přát?Vypadalo to tak luxusně !No ...už nám hlásili že si máme zkontrolovat jestli máme všechno a že se pro nic a pro nikoho nebudem vracet.Autobus se rozjel a já měla to nejlepší místo ...u okna,takže jsem měla hezký výhled ven.Asi po 10 minutách jízdy se to trochu konečně rozjelo a parta kluků v zadních sedačkách začali zpívat falešně holkaa modrookka.Potom už museli přijít dospělí a řekli jim ať tenhle hroznej zvuk stiší.Celou dobu s námi mluvili jako s dětsky ale skoro všem bylo okolo 15ti až 17ti.No Alex je 15 Michael taky 15 a mě také 15 ale co už.Moc se mi tam jet nechtělo a bylo to poznat ...Alex se mě zeptala ...Coje Jenifer?Netvař se tak,bude to tam fajn budeš tam s náma a třeba tam ulovíš nějakýho klukaa.No prosimtě .. na mě kluci neletěli,neletí a ani nebudou protože nejsem vůbec hezká.V tom hlásili že už jsme >% na místě a já chytila trému...
Ta holka na hoře je Jenifer.Jinak se omlouvám za menší chybičky... :D
YOU ARE READING
Moje táborová láska ✌🏻
Teen FictionV tomhle příběhu půjde o holku jménem Jenifer která jede na tábor se svými třemi nejlepšími kamarádkami.I přes to že tam ze začátku nechtěla jet tak na konec byla ráda že jí tam rodiče poslali.Najde si tam svého vysněného?