Shadow: Kezdetek
2032.
Viharos éjszaka Durto városában. Messze meg lehet látni a nagy város határát ahol különválik az élet és nyomor veszi át a helyét. Az emberek nagy része ilyenkor indul szórakozni hogy mindennapi stresszüket eltüntessék. Igen közben hallani lehet a segítség kiáltásokat mert valakit éppen megölnek vagy kirabolnak és hiába van ott a rendőr nem messze tőlle nem érdekli mert részeg. Igen ez egy átlagos este Dantonban. Az eggyik sikátorból egy sötét alak tűnik elő az árnyékból kinek arcát nem látjuk mert maszk fedi és köpeny van rajta arról nem is beszélve hogy páncélban van és a hátán ki áll valami ami egy fegyver lehet. Ő Shadow és bosszúra hajt e város borzalmai ellen.
2029 3 évvel ezelőtt
-Kyle ideje fell kelned mert elfogsz késni az iskolából és tudod hogy ha mégegyszer elkések kereshetsz másik iskolát!
Szólt apám lentről ki éppen dolgozni indult. Rajtam kívűl még van két testvérem mindkettő lány és fiatalabbak. Eggyikük 16 éves a másik meg csak 4 és én 18. Anyukánkat elvesztettük egy balesetben még 3 éve. Apa azóta furcsábban viselkedik. A munkája egy nagy tudományos cégnél van a TheCnic-nél ahol fogalmam sincs mit csinálhatnak mert szupertitkos és soha nem beszél a munkájáról apám. Miután elkészültem a kisebbik húgomat Layla-t elkísértük Zoey-val a óvódába majd elindultunk az iskolánkba. Az iskolánk a Durto Állami Gimnáziuma ahova az elitek járnak kivéve engem mert én apánk miatt kerültem be csak Zoey meg azért mert jó tanuló. Az osztályom a 12/E ami érettségit ad és ha sikeresen leérettségizel felvételt nyersz a TheCnic Tudományos Egyetemre rövidítve TCTE. Bár én nem akarok tovább menni mivel jó tanuló nem vagyok ezért szeretnék beállni a rendőrséghez hogy megvédjem a családom. Az osztályomba mindenki beképzelt a fiúk közül és a lányoknak persze ez jött be. Van egy lány Rella aki mindenkit meg akar szerezni az osztályban de engem nem sikerült ezért mindig a nyakamon lóg és a fiúk féltékenyek rá. Az egyikük nagyon is Josh. Rella már szakított vele egy hete de Josh még mindig azt hiszi hogy járnak és emiatt szekál is általában erőszakkal. Épp ebéd szünet volt mikor odajött hozzám és belémkötött.
-Na mivan Kyle félsz? Hát persze hogy félsz mivel apám a polgármesterrel jóba van és bármikot elintézhetem hogy kirúgják apádat.
-He igen te a tipikus bunkó vagy aki az apjára támaszkodik.
-Mit mondtál te kis nyomorék?!
-Bunkó vagy nem hallottad?
Mikor kimondtam azonnal ütött és a földön voltam.
-Rendben eddig tűrtem hogy ezt csinálod de most már nem.
-Háh bármikor legyőzlek Kyle! Megmutatom neked ki itt a nagy menő!
És abban a pillanatban kitört a verekedés köztem és Josh között.
YOU ARE READING
Shadow: Kezdetek
Science FictionSziasztok! Ez egy kitalált történet. Még kezdő vagyok ilyen téren ezért próbálok jó lenni.