Díjak/Kihívások

460 10 13
                                    

Sziasztok!
Van néhány elmardt díjam és kihívásom amit most szeretnék bepótolni.

A szabályok ismertek, mint az 1×1(ami nekem néha kettő:D)

10 tény magamról:

1. Barna hajam és szemem van

2. Jövőhét szerdán kiséretségizek németből. Minden évben van ilyen a sulinkban

3. Az egyetlen férfi aki gondolt rám nőnapkor, az apa

4. A mostani kedvenc sorozatom a Chicago Fire(Lángoló Chicago)

5. Ma délelőtt voltam anyával bevásárolni

6. Az előbb néztem meg néhány Somás videót

7. Szeretem a Nickelback-et

8. Ez a 8. tény

9. A héten elkezdtük nézni irodalmon a Romeó és Júliát

10. Mindig telefonról írom a vicceket.

És most jöjjenek a kérdések. Először TENSID kérdéseire válaszolok, mert tőle már hetekkel(esetleg hónapokkal) ez előtt megkaptam a díjat és szerintem már itt az ideje, hogy kitöltsem.

-Kedvenc sorozatodban mit változtatnál meg?

Visszahoznám Shay-t(Lángoló Chicago)

-Mit látsz a két rajzomban?

Az elsőben azt látom, hogy a Halál előtt meghajolnak a csontvázak és a hús-vér emberek pedig csak bámúljál e jelenséget. A másikban a rosszat és a szomorúságot látom.
Egyébként nagyon jó lett a rajz.

-Szupergonosz vagy és a házi kedvenced neve (vagy ha nincs akkor a legjobb barátodé) visszafele a neved. És az előtted lévő tárgy miatt lettél gonosz.  A képességed meg az ami 10 mp alatt eszedbe jut.

A nevem Csnam lenne és a zongorától lettem gonosz, a képességem pedig az, hogy a kezemből tűzgolyókat lövök ki.

-Mit mond a róka?

Ezt valami okosabbtól kérdezd meg

-Bemennél egy olyan házba amiben nyüzsögnek a démonok azért cserébe hogy két kedvenc sorozatbeli karakteredet megmentsd?

Naná!

-Találj ki magadnak egy kérdést mert kurvára elfáradtam.

Hidd el én is elfáradtam és nem igazán tudok magamnak kérdést kitalálni. Sorry:)

-Átvettem Negan helyét szóval minden cuccod fele az egyém!

Én önző vagyok, szóval nem adom a cuccaimat😃😂

-Az utoljára látott sorozat/filmben lévő szupergonosz lesz a társad és a legtöbbet olvasott történeted karakterei pedig az ellenfeleid, mennyire szoptad be?

Szerintem semennyire, mert a tűzoltók megmentenek.

-Mondj a lelkedért egy Áment gyermekem!  (ha nem ott fogok gubbasztani a szobádban és matekpéldákat adok fel)

Ámen, Ámen, Ámen! A múlt héten 11 matekunk volt mert a tanárnő szerint le vagyunk maradva az anyaggal.

-Írd le mit szeretnél, mi legyen a Lucifer az őrangyalomban

Szerintem írd úgy ahogy elképzelted. Én nem szólok bele.

A következő díjamat Mandulinho-tól kaptam.
A kérdései:

Viccek/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now