II.

53 15 6
                                    

Dívka spadne na zem, a kvůli bolesti nohy se nemůže zvednout. Jen se obratí, aby viděla na osobu, kdo jí podrazil nohy.

"To jako fakt Michaeli? Musíš mě prudit i o víkendu? To Ti nestačí doba, kdy jsem ve škole?" pozvedne dívka obočí a pokusí se vstat, ale kluk do ní znovu kopne.

"Ne, nestačí mi to šmejdko.. Uvědom si, že já jsem větší a starší než ty. Takže za tu lumpárnu, jak si mi dala na židli sníh zaplatíš!" vykřikne kluk a  hodí po ležící dívce kouli sněhu. Parkrát do ní ještě kopne a pak utíká pryč.

"Chjo.. Proč? Proč já musím mít takový život?" pronese si tise pro sebe dívka a začne pomalu vstávat. "Příště Ti tu židlu podpálím!" dodá a trochu se pousměje.

Pak s kulháním vydá k domu. Zaklepe. Otevře jí starý muž s pár šedimý vlasy na hlavě. Na bradě jde vidět i pár jizev. Je oblečen do roztrhaného trička a kožených kalhot. Prohlédne si dívku a hned řekne:

"Tak co tam stojíš a čumíš?! Pojď dovnitř! A nechci, aby měla..."

Na malou chvíli se muž v mluvě zastaví. Jdou slyšet kroky. Do vchodu u dveří dojde stará žena.

"Adelorgerte! Děláš mi tu průvan! Dovoluješ si moc! A co ty? Proč tady stojíš celou tu dobu a nejsi uvnitř?! Děláš průvan!" křikne žena a dá dívce facku.

"Au.. Babi.." pronese tiše dívka a drží si místo, kde schytala facku. Hned dostane ale druhou.

"Emiliasiadriano, pardon.. Ona přišla a já.. Ta facka je dobrá! A ona tu stojí, jako by zmrzla.. Claro Blueová! Obžij!!" křikne muž a dupne dívce na nohu.

"Jsem vzhůru.." pronese dívka.

"Už jsi normální?" zeptá se žena.

"Ano." řekne dívka.

"Tak do pokoje. Chystat školu a úkoly, pokud to nebude do šesti, rozluč se s večeří." řekně rázně žena.

"Ale to je za... Deset minut! To nestihnu..." zamumlá dívka.

"To aby sis pohla co?" zasměje se žena a ukáže na schody. "Běž!"

Dívka se vydá do pokoje, ale ještě sebere cestou jablko a bagetu. Tajně to vše propašuje a začne v pokoji jíst. Pak se vydá do práce.

************************

Tak po dlouhé době jsem se tu objevila!! Milujte mě! Uctívejte! Já napsala kapitolu!! Jooo!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stars for you //HP story// ✖Kde žijí příběhy. Začni objevovat