1.

8 1 0
                                    

Prvý deň v tejto otročine. Neuveriteľne sa sem 'teším'. Znovu sme sa museli presunúť. Nové mesto, nový dom, nová škola, nový ľuďia a nový 'priatelia'.

Vchádzam hlavným vchodom do dobre vyzerajúcej školy. Zvonku vyzerá ako moderná presklenná budova , ktorá by mohla byt zoskupenie kancelárií. V skutočnosti je to stredná škola. Všetci ju chvália, ale aby som ju pochválila ja, musí byť niečo extra. Toto na mna zatiaľ nezapôsobilo. Nový spolužiaci , možno budúci kamaráti chodia oblečení každý ako chce. Jedno plus do pomyselného zoznamu v mojej hlave. Keby tu boli uniformy asi ma jebne.
Vchádzam do dverí od riaditeľne. Moderne zariadená pracovňa bežného riaditeľa, nič zvláštne.
,,Dobrý deň, ja som Cynthia Ramon. Včera sme spolu volali ohladne môjho  prestupu na túto školu."
"Áno, spomínam si. Nech sa páči sadni si." , ukáže na kreslo pred stolom.
Pohodlne sa usadím, čakajúc tie otravné otázky ktoré mi kladie každý .
,,Dobré oblečenie.", povie riaditeľ a žmurkne.
Pozriem sa na seba a usmejem sa. Mám na sebe čierne skinny jeans roztrhane na kolenách, na nich vytiahnuté biele vysoké ponožky Nike, biele oversize tričko s ružou na prsiach a červenú predĺženú bomberu. Na nohách červené Nike Huarach a na hlave biela šiltovka  Nike . Veľa ľudí mi hovorí, že sa dobre obliekam , ale to čo mám na sebe je pre mňa v podstate oblečenie na doma.
,,Vďaka.", poviem a usmejem sa.
,, Máte na mňa nejaké otázky slečna Ramon?", spýta sa a ja naňho udivene pozriem. Nemá sa náhodou vypytovať on mňa?
,,No , ako vidím tak nie. ", povie a uškrnie sa. ,,Tuto máte rozvrh, klúče od skrinky a zoznam učební. Môžete ísť. S akýkoľvek otázkami môžete kedykoľvek za mnou prísť.", povie a považuje vec za vybavenú.
Vyjdem von z pracovne a pomyslím si,  že tu sa mi bude páčiť.

Vojdem do triedy a hľadám volnú lavicu. Skoro všetky  sú obsadené dvojicami spolusediacich okrem jednej. Je pri nej hodená chlapčenská taška Vans. Podídem k lavici a prezerám si ju. Je popísaná hocijakými slovami, ako napríklad názvy skupín, spevákov, dídžejov a všetkého s týmto súvisiaceho. Uprostred toho všétkeho svieti velký zelený nápis 'SMOKE WEED EVERY DAY'. Moj spolusediaci zrejme nebude žiadny svätúšik. Fajn, bála som sa, že tu budú samí svätuškári a šprti. Nenávidim šprtov. Myslia si, že keď sa nabiflia, sú najmúdrejší zo všetkých. Prirodzená inteligencia je niečo iné. Oni keby sa nenabiflili nevedeli by nič.
Pokojne si sadnem do lavice a prezerám si rozvrh. Vtom príde on

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DreamWhere stories live. Discover now